Debatten » Kærlighed » polistiske holdninger og forholdet

polistiske holdninger og forholdet

1. Moonriver livet er hårdt Indlæg: 638
    29. august 2011, 22.47 Opdateret d. 29. august 2011, 22.47

Hej piger! ville lige høre jer om hvordan i og jeres kærestes politiske standpunkter påvirker forholdet og om i er i stand til at komme over ens i denne valgtid ?

Jeg er helt sikker på hvor jeg står, men det er min kæreste ikke. synes til tider det kan være ret frustrerende. især fordi han gerne vil diskuterer, men så overhovedet har undersøgt tingene først og så bare prøver at være modsat mig.
    elsker ham højt, men synes det kan være lidt svært at vi ikke helt deler de sammen grundværdier.
    hvad tænker i, er det betydende i jeres om i har sammen holdninger eller gør det jer stærkere at være forskellige?

2. Bruger slettet
    29. august 2011, 22.53

(Slettet)

3. Puritania. .. Indlæg: 9642
    29. august 2011, 22.56 Opdateret d. 29. august 2011, 22.57

I bund og grund er vi meget enige. Der er så også nogle småting vi er uenige om, men i det store hele har vi samme værdier og holdninger. Heldigvis. For selvfølgelig er det fedt med forskellige synspunkter, men altså.. Det kan også blive FOR meget, hvis alle ens meninger er komplet modsat kærestens. Mange af meningerne har jo også relevans i hverdagen, og er ikke kun noget man tager højde for i valgtiden

Хайде, напиши по цялото ми тяло!
  4. Puttetrolden Indlæg: 262
    29. august 2011, 23.16

Min kæreste og jeg er bund uenige i alting, men når det kommer til de grundlæggende værdier, så er vi helt enige. Vi har de samme meninger, og vi ved begge, hvor den anden sætter sit kryds Men vi snakker faktisk ikke så meget om det, og jeg går mere op i det end han gør ..

5. ImTheOne Håber på det bedste, men forventer det værste..:( Indlæg: 1193
    29. august 2011, 23.17

Politisk er vi ikke særlig enige..! Vi ønsker et eller andet sted det samme, men har to forskellige fremgangsmåde..!
    Da jeg ikke er særlig politisk og egentlig ikke interssere mig så meget for dig, så plejer jeg bare at holde mig ude at poltiske (og religiøse) debatter..

6. Bruger slettet
    29. august 2011, 23.59

(Slettet)

7. Bruger slettet
    30. august 2011, 00.00

(Slettet)

8. Cherrybomb ^ LadyFox. Honey honey, how you thrill me, ah-hah, honey honey :( Indlæg: 7987
    30. august 2011, 00.09

Hverken mig eller min kæreste ved endnu hvem vi stemmer på, men det er de samme partier vi overvejer at stemme på, det er dog af vidt forskellige grunde! Men vi er rigtig tit uenige om politiske sager,.

"Du kan spørge os om alt, vi gir mega gode råd."
  9. Bruger slettet
    30. august 2011, 00.25

(Slettet)

10. Bruger slettet
    30. august 2011, 00.40

(Slettet)

Abonnér på WOMAN.DK Se alle tilbud