Jeg kender et par der efter få uger blev gift og det hele. Kender fyren rigtig godt, og han var smaskhamrende forelsket fra første blik! Modsat mig, jeg har endnu ikke oplevet rigtig forelskelse og har generelt svært ved at få følelser for fyre.
- Altså tror jeg det er meget individuelt!
never let the fear of striking out, keep you from playing the game
Det kan du jo ikke sige generelt, det er individuelt. For nogen er det sikkert sådan og for andre ikke, og sådan er der nok også nogle piger der har det.
jeg ved at da min bedste ven, og det samme med min kæreste at de havde det sådan at de tænkte på pigen de var forelsket i rigtig meget, og med hht. min kæreste fortalte han at i starten fik han hele tiden kriller i maven, og glædet sig til at se mig hele tiden. og det sammen med min ven, så vil nu ikke sige at der er den største forskel?
Min kæreste var forelsket i mig, før jeg blev forelsket i ham! Så det er selvfølgelig individuelt - det er da heller ikke alle piger der fra første øjeblik er smaskforelskede.
Tror på det med tiltrækningen er rigtig, men jeg tror også, eller jeg ved de kan. Min ekskæreste var forelsket i mig før jeg var i ham.
Lykke er, hvad man sommetider finder, når man søger noget andet. Coco ChanelJeg kender et par der efter få uger blev gift og det hele. Kender fyren rigtig godt, og han var smaskhamrende forelsket fra første blik!
Modsat mig, jeg har endnu ikke oplevet rigtig forelskelse og har generelt svært ved at få følelser for fyre.
- Altså tror jeg det er meget individuelt!
never let the fear of striking out, keep you from playing the gameDet kan du jo ikke sige generelt, det er individuelt. For nogen er det sikkert sådan og for andre ikke, og sådan er der nok også nogle piger der har det.
Min ekskæreste var forelsket i mig fra dag et.
This is an intervention..jeg ved at da min bedste ven, og det samme med min kæreste at de havde det sådan at de tænkte på pigen de var forelsket i rigtig meget, og med hht. min kæreste fortalte han at i starten fik han hele tiden kriller i maven, og glædet sig til at se mig hele tiden. og det sammen med min ven, så vil nu ikke sige at der er den største forskel?
You only live ones..Jeg tror bar kvinder er hurtige fremme i skoene!
Hmm.. Er lækkersulten :D !!Jeg tror de fleste kvinder bliver hurtigere forelskede end mænd, men det sker altså også at en mand bliver meget hurtigere forelsket en kvinden
Min kæreste var forelsket i mig, før jeg blev forelsket i ham! Så det er selvfølgelig individuelt - det er da heller ikke alle piger der fra første øjeblik er smaskforelskede.