Debatten » Kærlighed » Valentinsdag <3

Valentinsdag <3

1. PRADA Indlæg: 383
    10. februar 2012, 18.38 Opdateret d. 10. februar 2012, 18.38

Hej piger
    Nu på tirdag er der jo valentinsdag, skal i noget den dag?
    Min forlovede har arrangeret ét eller andet, som jeg ikke aner hvad er. Det eneste jeg har fået at vide er, at jeg skal komme fint i tøjet, stilletter osv, og så ville jeg blive hentet 17.30! Uh, jeg er spændt!
    Men.. giver man kæresten en gave, eller er valentinsdag den dag hvor "han forkæler hende"? Hvad siger I?

Say you, say me <3.
  2. fun Indlæg: 69
    10. februar 2012, 18.41

man giver vel begge gaver synes jeg det er for mig ikke en dag hvor han skal forkæle pigen valentines dag er en dag hvor man viser at man kan lide hinanden (elsker i mange tilfælde) ved at forkæle hinanden og bare hygge

3. Puritania. .. Indlæg: 9645
    10. februar 2012, 18.44

Vi skal ikke noget, jeg gider ikke gøre noget ekstra godt for min kæreste bare pga. en overvurderet dag. Det gør vi på alle mulige andre dage.

Хайде, напиши по цялото ми тяло!
  4. Anilara yay Indlæg: 1276
    10. februar 2012, 18.45

Jeg skal arbejde.
    Ellers ingenting. Gudskelov

Valentinsdag er for mig en latterlig dag, hvor man får proppet blomster, chokolade og hjerte-balloner ned i halsen, og opfordrer til at vise hinanden ekstra kærlighed, lige på dén dag.. Hvor jeg foretrækker det sker på uopfordrede dage!

5. PRADA Indlæg: 383
    10. februar 2012, 18.47

ah, okay

Say you, say me <3.
  6. starfuckmig Indlæg: 352
    10. februar 2012, 19.04

vi gør ikke noget ud af valentines dag, er også begge enige om at det er for sukkersødt og noget crap... Sååå i vores verden er den bare som alle andre

7. Brombaer4 Indlæg: 20
    10. februar 2012, 19.21

Kæresten og jeg har heller ikke planlagt det helt store - vi plejer at give hinanden en lille gave og få noget lækkert at spise, men da vi begge er på SU gemmer vi restaurant-besøgene til de lidt vigtigere dage (årsdage eller når vi har noget, der skal fejres!) Og så sørger vi bare for at lave noget hyggeligt sammen..

Jeg synes det er en sød dag! Man behøves jo ikke svælge i hjerteballoner og grimme, røde sammenplantninger fra blomsterhandleren - det er bare meget hyggeligt at have en dag, hvor man bliver mindet om at pleje parforholdet og huske at værdsætte hinanden!

Det skal man selvfølgelig også gøre resten af årets 364 dage, men det giver ligesom også en særlig stemning, at "alle andre" også fejrer den samme kærligheds-dag.. Jul ville heller ikke være helt det samme, hvis man var de eneste, der dansede om juletræ den 24.!

8. Gudinden<3 Love The Life You Live.. Indlæg: 110
    10. februar 2012, 21.43

Jeg og min kæreste plejer ikke at gøre noget stort ud af valentinesdag Har fortalt lidt om mine forventninger til dagen: at den gerne skal markeres, og ikke nødvendigvis fejres. Det hænger sammen med, at vi en måned efter valentinesdag har 2-års dag ( ), og så vil vi begge heller gøre noget mere ud af den dag frem for en helligdag, der er opfundet af blomsterhandlerne

9. MissLis - Gør det igen min pige, og karma kommer og nakker dig. Men det er nu nok bare mig ;-) Indlæg: 550
    11. februar 2012, 00.03

Nøøøj , hvor er du heldig !

Jeg elsker personligt valentinsdag , og håber sådan på at min flirt laver noget .. Men ved nu ikke om han gør Men jeg synes helt bestemt at begge parter godt kan vise kærlighed , på den ene eller anden måde .
    Men jeg overvejer virkelig at sende ham et kort på selve dagen , hvor jeg fortæller at jeg kan lide ham - eller .... nej . Bliver nok det

" I think everybody should get rich and famous and do everything they ever dreamed of, so they can see that it's not the answer. "
  10. Freaksen Freaksen Indlæg: 78
    11. februar 2012, 00.22

vi skal ikke lave noget på valentinsdag, da jeg desværre er ude og rejse, øv øv men vi har aftalt at vi finder ud af et eller andet når jeg nu kommer hjem igen

Abonnér på WOMAN.DK Se alle tilbud