22. februar 2012, 21.07 Opdateret d. 22. februar 2012, 21.07
Det er lang tid siden jeg har haft rigtige følelser for nogen, normalt plejer jeg at være ret god til at distancere mig, men så kom den mest fantastiske fyr selvfølgelig. Det er faktisk en længere historie, for jeg har kendt ham i en del år. Jeg kender ham egentlig gennem min ekskæreste, de gik i skole sammen. Dengang var vi tit til fester sammen og har, selvom jeg havde en kæreste, nok altid haft en crush på den her fyr. Men efter en del år hvor jeg ikke havde haft kontakt med ham, så skriver han pludselig til mig, hvorefter vi optager en lille flirt, let nok der var jo stadig den afstand. Men efter noget tid havde vi selvfølgelig lyst til at mødes, hvilket jeg var spændt og nervøs over, for ham og jeg havde jo aldrig rigtig lavet noget sammen for os selv. Men han kom på besøg og det hele var bare over forventning. Han var bare fantastisk på alle måder, jeg følte mig godt tilpas og samtalen kørte bare, der var god kemi og jeg følte jeg kunne være mig selv - det er en sjælden ting at møde en man klikker så godt med. Siden har jeg besøgt ham og vi har det bare godt sammen, så det jeg frygtede er sket - jeg er faldet for ham. Problemet er så, jeg er ikke sikker på at han har de samme følelser for mig, som jeg har for ham - Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal håndtere det, for det føles som ulykkelig forelskelse. Hvordan finder jeg ud af om han har følelser for mig? og Hvordan får jeg hans opmærksomhed?
Snak med ham om det. Der er ingen af os herinde, der kan give dig svaret - desværre. Men hvis kemien er der, og han er så fantastisk sød ved dig, så kunne det da tyde på, at I er på rette vej? Held og lykke!
Du fortæller jo ikke ret meget. Men hvis han aldrig skriver eller ringer efter jeres møde, så er han ikke interesseret, og det kan du ikke gøre noget ved. Men skriver han indimellem til start og viser interesse, så er han MÅSKE interesseret. Hvis det forholder sig sådan, så spørg evt. til at mødes igen, og kom måske med komplimenter eller tegn på din interesse som: det var rigtig hyggeligt, da du var her, skal vi gentage det.
Det er svært at forklare. Når jeg er sammen med os har vi det rigtig godt sammen, men ellers høre jeg ikke rigtig fra ham. Der kan gå mange dage, hvor jeg ikke høre fra ham - så sætter usikkerheden ind. Jeg gør hvad jeg kan for diskret af finde ud af om han er interesseret i mig, for når alt kommer til alt så prøver man jo at undgå at blive såret. Tak for svarene.
Det er lang tid siden jeg har haft rigtige følelser for nogen, normalt plejer jeg at være ret god til at distancere mig, men så kom den mest fantastiske fyr selvfølgelig.
Det er faktisk en længere historie, for jeg har kendt ham i en del år. Jeg kender ham egentlig gennem min ekskæreste, de gik i skole sammen. Dengang var vi tit til fester sammen og har, selvom jeg havde en kæreste, nok altid haft en crush på den her fyr. Men efter en del år hvor jeg ikke havde haft kontakt med ham, så skriver han pludselig til mig, hvorefter vi optager en lille flirt, let nok der var jo stadig den afstand. Men efter noget tid havde vi selvfølgelig lyst til at mødes, hvilket jeg var spændt og nervøs over, for ham og jeg havde jo aldrig rigtig lavet noget sammen for os selv. Men han kom på besøg og det hele var bare over forventning. Han var bare fantastisk på alle måder, jeg følte mig godt tilpas og samtalen kørte bare, der var god kemi og jeg følte jeg kunne være mig selv - det er en sjælden ting at møde en man klikker så godt med. Siden har jeg besøgt ham og vi har det bare godt sammen, så det jeg frygtede er sket - jeg er faldet for ham.
Problemet er så, jeg er ikke sikker på at han har de samme følelser for mig, som jeg har for ham - Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal håndtere det, for det føles som ulykkelig forelskelse.
Hvordan finder jeg ud af om han har følelser for mig? og Hvordan får jeg hans opmærksomhed?
Snak med ham om det. Der er ingen af os herinde, der kan give dig svaret - desværre.
MindrekreativtMen hvis kemien er der, og han er så fantastisk sød ved dig, så kunne det da tyde på, at I er på rette vej?
Held og lykke!
Du fortæller jo ikke ret meget. Men hvis han aldrig skriver eller ringer efter jeres møde, så er han ikke interesseret, og det kan du ikke gøre noget ved. Men skriver han indimellem til start og viser interesse, så er han MÅSKE interesseret. Hvis det forholder sig sådan, så spørg evt. til at mødes igen, og kom måske med komplimenter eller tegn på din interesse som: det var rigtig hyggeligt, da du var her, skal vi gentage det.
Det er svært at forklare. Når jeg er sammen med os har vi det rigtig godt sammen, men ellers høre jeg ikke rigtig fra ham. Der kan gå mange dage, hvor jeg ikke høre fra ham - så sætter usikkerheden ind. Jeg gør hvad jeg kan for diskret af finde ud af om han er interesseret i mig, for når alt kommer til alt så prøver man jo at undgå at blive såret.
Tak for svarene.