Debatten » Kærlighed » Når I savner eksen

Når I savner eksen

1. Puttetrolden I'm learning to be free Profilbillede for Puttetrolden Indlæg: 916
    8. juni 2012, 00.00

Hvad gør I, når I savner jeres ekskæreste? det er en måned siden jeg slog op med min, og jeg er som sådan ikke ked af det længere - græder ikke. Men jeg har momenter i løbet af dagen, hvor jeg savner ham ubeskriveligt meget - især her om aftenen og jeg ikke kan sove :/
    Hvad gør i for at glemme ham lidt igen og ikke lade ham fylde så meget i jeres tanker?

2. kiks If you don't want a sarcastic answer... Don't ask a stupid question! Profilbillede for kiks Indlæg: 688
    8. juni 2012, 00.08

Jeg lader ham bare fylde, og hygger mig lidt med minderne

Det skal nok blive bedre med tiden nyd at du kan fylde hele sengen! (eller lig i ske med dynen og lad som om den er ham)

Don't tell God that you have a big problem Tell your problem that you have a big God
  3. Hæhæ1234 Profilbillede for Hæhæ1234 Indlæg: 94
    8. juni 2012, 00.21

Ligeså snart jeg kommer til at savne min alt for meget, så skal jeg virkelig tage mig sammen for ikke at begynde at græde igen, det er kun to uger siden han slog op. Jeg er stadig vildt knust over vores brud, men jeg har indset at jeg må komme videre! Derfor skynder jeg mig at spørge en veninde om hun vil med ud at gå, går ud til min mor og snakker, eller ringer til en veninde.. et eller andet som kan få mig til at tænke på noget andet end ham

4. -Pinky Profilbillede for -Pinky Indlæg: 7239
    8. juni 2012, 00.50

Nu har jeg jo selv lige været i situationen som du nok ved
    Men jeg ringede til en veninde og hørte om ikke hun ville med ud og gå en tur og snakke (vi bor også lige skråt over for hinanden) ellers løb jeg en tur og hørte noget glad musik
    Det var også en fordel om natten at jeg havde dyrket motion, så jeg var træt. Hvis man ligger søvnløs så gør de ting der gør dig træt, f.eks. læs en bog, eller tænd for fjernsynet til en sjov serie og sæt sleep timer på og fald i søvn til det
    Sender dig et kram søde <3

5. Brugeren er slettet.
    9. juni 2012, 19.12

Det tager tid... Det hjælper ikke at holde om din dyne og tænke på ham osv.
    Det eneste der hjælper er at gå ud og lave alt andet. Det hele er mentalt... Hvis du siger til dig selv, at du IKKE kan glemme ham, så kan du ikke glemme ham.
    Af og til hjælper det også at analysere om det forhold overhovedet var det værd

Livet har vist mig, at tålmodighed og kærlighed til familien er ALT! <3
  6. Marie Profilbillede for Marie Indlæg: 7704
    9. juni 2012, 19.22

Jeg giver mig selv travlt med noget andet, så jeg slet ikke har tid til at tænke på ham

I'm a mess of gorgeous chaos.
  7. Puttetrolden I'm learning to be free Profilbillede for Puttetrolden Indlæg: 916
    9. juni 2012, 19.23

Tak søde piger Ja, det tager tid at glemme sin elskede, og jeg laver også alle mulige andre ting for ikke at savne ham alt for meget. Problemet er dog oftest når jeg ligger i min seng og er klar til at sove, så kan jeg virkelig mærke, hvor meget jeg savner ham, og at der ikke vil ligge en sød morgenbesked til mig næste morgen Men jeg har fundet ud af, at det hjælper at tænke så meget på ham og bare lade ham fylde, at jeg til sidst falder i søvn. Håber dog de tanker vil blive erstattet med noget andet på et tidspunkt

8. Brugeren er slettet.
    9. juni 2012, 19.50

Nu savner jeg meget sjældent min eks - tror egentlig mest jeg bare savner at have en kæreste. Men når det sker, sørger jeg for at være social, så jeg ikke tænker så meget på ham.

9. Kmic Profilbillede for Kmic Indlæg: 15
    9. juni 2012, 20.27

Dengang mig og min ekskæreste slog op, havde jeg også en periode hvor jeg virkelig havde svært ved at sove om aftenen. Vi boede sammen, og sov derfor sammen hver dag. Min erfaring er at det eneste der er at gøre, er at tude igennem, få det ud, og acceptere at sådan ser tingene ud nu Græd, snot igennem og tud alt det du kan, så vil du opdage at der til sidst ikke er mere at græde over

Mest læste

Abonnér på WOMAN nu! Se alle tilbud