Debatten » Kærlighed » Kærlighedscitater

Kærlighedscitater

1. 17k96 Profilbillede for 17k96 Indlæg: 81
    26. januar 2014, 17.59

Hej smukke kvinder!

Vil lige starte med at sige at jeg har haft en fantastisk weekend - der skete ikke det vilde. Men jeg var sammen med min dejlige kæreste, og vi er simpelthen blevet så "ny"-forelsket igen! Ej hvor er det fantastisk
    Hvordan har jeres weekend været?!

Udover det, så er jeg jo som i måske kan fornemme, lidt i det romantiske hjørne, og ville se hvilke kærlighedscitater i kunne komme op med. Både engelske og danske er velkommen! Kom med alle dem i kan!

2. breezer Profilbillede for breezer Indlæg: 754
    26. januar 2014, 21.05 Opdateret d. 26. januar 2014, 21.06

Kærlighed er som en elastik der er spændt ud mellem to mennesker.
    når den ene giver slip, gør det ondt på den anden.

Det vat nok ikke lige den slags du ledte efter, men syntes den er meget sjov, og sand

3. browniibarbie Profilbillede for browniibarbie Indlæg: 1504
    26. januar 2014, 21.11

Why are you together with him? He is not half as attractive as you:
    "When we are alone he is like a child who makes me smile with his notorious attitude and when we are at social places he turns into a protector. These two things makes me fall for him every time he holds me with love or care!"

"You are the first woman to make me lose sleep. You are the first woman that caused a change in me that other people could notice."

"I believe if there's any kind of God it wouldn't be in any of us, not you or me but just this little space in between. If there's any kind of magic in this world it must be in the attempt of understanding someone sharing something. I know, it's almost impossible to succeed but who cares really? The answer must be in the attempt."

"I love you, And it's not because you make me happy, not because you make me feel special, not because you're the sweetest person ever… but because I just love you, and it does't have anything to do with me. I just love you, and I don't have or need any reasons for that."

Og Snapes "always"

4. Petite 20-something Profilbillede for Petite Indlæg: 7220
    26. januar 2014, 21.53

You're everything I never knew I always wanted.
    - Fra "Fools Rush In", så simpelt men jeg ELSKER det

I'm looking for love. Real love. Ridiculous, inconvenient, consuming, can't-live-without-each-other LOVE.
  5. Petite 20-something Profilbillede for Petite Indlæg: 7220
    26. januar 2014, 21.59

"Love isn't what makes the world go round, but it makes the ride worthwhile" <3

I'm looking for love. Real love. Ridiculous, inconvenient, consuming, can't-live-without-each-other LOVE.
  6. Petite 20-something Profilbillede for Petite Indlæg: 7220
    26. januar 2014, 22.06

"True love stories never have endings"

"To love and win is the best thing. To love and lose, the next best."

7. bsl93 Profilbillede for bsl93 Indlæg: 491
    26. januar 2014, 22.12

Min kæreste sagde i går til mig, at hvis jeg var lorten i hans tarm ville han aldrig skide.

Han er meget romantisk anlagt

8. Petite 20-something Profilbillede for Petite Indlæg: 7220
    26. januar 2014, 22.13

Popper sagde:

Min kæreste sagde i går til mig, at hvis jeg var lorten i hans tarm ville han aldrig skide.

Han er meget romantisk anlagt

HAHAHAH

9. Petite 20-something Profilbillede for Petite Indlæg: 7220
    26. januar 2014, 22.17

"You come to love not by finding the perfect person, but by learning to see an imperfect person perfectly."

10. Petite 20-something Profilbillede for Petite Indlæg: 7220
    26. januar 2014, 22.18

Og fra én af mine yndlings kærlighedsfilm - The Notebook:

"I am nothing special, of this I am sure. I am a common man with common thoughts and I’ve led a common life. There are no monuments dedicated to me and my name will soon be forgotten. But I’ve loved another with all my heart and soul, and to me, this has always been enough."

Får altid gåsehud af det citat.

Ja, undskyld jeg går lidt amok i din tråd

Abonnér på WOMAN nu! Se alle tilbud