Debatten » Mad » Tyggegummi.

Tyggegummi.

1. engmark Indlæg: 6784
    22. februar 2012, 23.38

Spirrevip sagde:

Jeg tyggede også virkelig meget tyggegummi engang. Men efter at have været i Singapore i 4,5 måned er jeg blevet vænnet fra det...! Tror ikke, at det er usundt - så længe det er sukkerfrit og du spytter dem ud

haha, det er præcis det samme med mig!
    det hjælper på tyggegummitrangen at komme til et land, hvor det er forbudt

http://engmarksrodebutik.blogspot.com/
  2. Bruger slettet
    22. februar 2012, 23.42

(Slettet)

3. Chara 23 Indlæg: 865
    23. februar 2012, 03.35

Min lillebror gik på julemærkehjem da han var lille, og de fik at vide at det var bedst hvis de købte lidt tyggegummi, når de måtte købe slik en gang om ugen, for det satte fordøjelsen igang fordi maven netop tror der kommer mad ned, som den skal nedbryde. Så jeg tror såmænd det er sundt nok, så længe det er sukkerfrit og man ikke sluger det

4. Bruger slettet
    25. februar 2012, 12.52

(Slettet)

5. PisseMarie She can fuck you good. But I can fuck you better.. Indlæg: 962
    25. februar 2012, 13.02

nuts sagde:

jeg skal ellers også lige love for jeg får luft imaven, har tænkt på hvorfor jeg gør det! Men det er jo så tyggegummiet
    - jeg stopper ikke

og jeg kan godt komme til at synke det jeg må lære at lade være..

I wanna do bad things with you.
  6. MIDA mieiparis.blogspot.com Indlæg: 4179
    25. februar 2012, 19.39

Så længe det er sukkerfrit tyggegummi, så sker der ikke noget ved det. Tyggegummi stimulerer nemlig spytproduktionen, og spyt bekæmper bakterierne i munden. Og så forbrænder man hele 10 kalorier i timen

How old is your soul?
  7. Det-bare-mig 24 år Indlæg: 619
    26. februar 2012, 00.37

Jeg har tit undret mig over at der bag på nogle pakker står, at overdreven brug kan virke afførende Men hvor meget er overdreven brug? Ellers tror jeg ikke der er noget usundt i det, så længe det er sukkerfrit.

8. missSigvard Indlæg: 4954
    26. februar 2012, 01.04

MIDA sagde:

Så længe det er sukkerfrit tyggegummi, så sker der ikke noget ved det. Tyggegummi stimulerer nemlig spytproduktionen, og spyt bekæmper bakterierne i munden. Og så forbrænder man hele 10 kalorier i timen

Okay jeg skal i gang med tyggegummiet, kan jeg høre

Abonnér på WOMAN.DK Se alle tilbud