2. november 2011, 17.11 Opdateret d. 2. november 2011, 17.11
Kom du klædt ud som slutty nurse til en fest, hvor ingen andre var udklædt? Ville du overraske din kæreste ved at lænke dig til sengen iført lækkert kostume, og så var det til din skræk svigerfar, der kom ind ad døren? Endte du med at måtte gå hjem gennem byen iført kyllingekostume, fordi taxaerne strejkede? Eller kom du til at kysse på den forkerte, fordi der var flere mænd med masker klædt ud som Zorro?
Grav din pinligste udklædningshistorie frem fra hukommelsen og send den til mariag@benjamin.dk
Sidste skoledag..... måtte tage bussen i powerpuff-pige kostume.. gå 1 km fra bussen og hjem med et stykke pizza og en cola i hånden. Kom gående 20 i 8, så ALLE fra min vej så mig da de skulle køre på arbejde. Så når man har været oppe i over 24 timer, ligner man altså ikke en star. Der kom mange kommentarer de efterfølgende dage.
Da jeg boede i USA for et par år siden i et års tid, skulle jeg jo selvfølgelig også lige være med til Trick & Treat til Halloween, og jeg besluttede mig så for at klæde mig ud som en gravid nonne.. Det kostume smed jeg hurtigt ud igen.. Fik en del underlige blikke.. Også fra et par fyre fra skolen! Noget så pinligt
Don't tell me the sky is the limit, when there are footprints on the moon.
Min pinligste udklædningshistorie var da jeg netop var startet på mit studie, og valgte at tage stuepigekostume på til opstartsfesten. Festen gik fint og jeg var som altid ikke den mest ædru på dansegulvet. Dagen efter skulle jeg dog med min kæreste til familiefest, så da jeg vågner slår det mig brat at jeg er nødsaget til at møde hele den pukkelryggede i alt for kort og alt for nedringet tøj... Spillede dog på situationen, og gik rundt og servere for de resterende gæster så alle fik sig et godt og velfortjent grin
Jeg er en af de personer som ikke overhovedet finder det pnligt at være klædt ud.. Jeg hopper gerne i lyserød paryk og balletskørt for at tage ned og handle i føtex og de dage hvor jeg ikke gider vaske hår eller har en dårlighårdag, der tager jeg paryk på.. Jeg elsker at være klædt ud og få mennesker til at snakke om mig, både godt og skidt.. Og lige det her er også noget af det min kæreste faldt for
Jeg er en af de personer som ikke overhovedet finder det pnligt at være klædt ud.. Jeg hopper gerne i lyserød paryk og balletskørt for at tage ned og handle i føtex og de dage hvor jeg ikke gider vaske hår eller har en dårlighårdag, der tager jeg paryk på.. Jeg elsker at være klædt ud og få mennesker til at snakke om mig, både godt og skidt.. Og lige det her er også noget af det min kæreste faldt for
Hahah seriøst? tager du paryk på hvis du ikke gider ordne hår, genialt!
På mit gymnasium havde vi altid mindst én gymnasiefest, hvor der er "dresskode". I 2.g var tema'et "uniform". Jeg havde købt nogle røde selvsidende strømper med kors på og en meget kort hvid t-shirt (i 3 størelser for stort) i h&m + en lille sygeplejerske hat + røde stiletter. Iført det meget slutty kostume ankom jeg til festen med tre veninder. Jeg fik rigeligt med opmærksomhed, måske liiige lidt for meget! Jeg fik ros for de "frække strømper", var blandt andet med i en øl-stafet og fik et gratis drink kort til det lokale diskotek, hvor nogle veninder og jeg tog hen bagefter. Der var gang i den og gos stemning. Ude på dansegulvet gav en veninde og jeg den gas! Men pludselig mærkede jeg at min numse var blottet. En "jalous kælling" fra 3.g havde hevet min "kjole" op, og der var frit udsyn til min g-streng. Aldrig har jeg været så flov og pissed på samme tid. Jeg hev hurtigt ned i min "kjole" og sørgede for at holde mig langt væk fra hende kællingen resten ar aftenen.
Var Fiona (som grøn trold) til sidste skoledag.i 10'ende klasse. Nå men da skoleløjerne var omme og jeg var kommet hjem, skulle jeg skynde mig at pakke for jeg skulle ned til en veninde. Vi skulle gøre os klar til en fest senere på aftenen. Problemet var så bare at jeg simpelthen ikke kunne nå at få det grønne malling af hovedet inden jeg skulle med bussen ned til min veninde. Så jeg sad i bussen i helt almindeligt tøj, men fuldstændig grøn i hovedet. Folk gloede mærkeligt, især de ældre mennesker. Neeej hvor jeg pinligt berørt. De må have undret sig over hvad fanden jeg havde gang i. Da jrg ankom hos min veninde, prøvede jeg at få mallingen af, men det var svært, skidtet havde klæbet sig godt fast, så det resulterede i at jeg måtte rende rundt med et grønt skær i ansigtet til festen om aftenen.Ikke engang foundation kunne dække det! Øv Øv.
Hmm, nærmest omvendt. Min nye kærseste fortæller at vi skal til fest hos hans venner (og det er jo WOW ), men glemmer at videregive informationen om at det jo altså er udklædningfest. Jeg skal selv finde derhen, og opdager det derfor ikke før Zombie1 og en teletubie åbner for mig.. great. Jeg kan låne et jakkesæt, og lave en stok, og godt hjulpet på vej af flere mærkelige væsner og en ok heftig brandert får jeg tegnet øjenbryn og et lille overskæg i Chaplin style MED EN SPRITTUSH. Morgenen efter...
it's not the size of the dog in the fight, but the size of the fight in the dog
Kom du klædt ud som slutty nurse til en fest, hvor ingen andre var udklædt?
Ville du overraske din kæreste ved at lænke dig til sengen iført lækkert kostume, og så var det til din skræk svigerfar, der kom ind ad døren?
Endte du med at måtte gå hjem gennem byen iført kyllingekostume, fordi taxaerne strejkede?
Eller kom du til at kysse på den forkerte, fordi der var flere mænd med masker klædt ud som Zorro?
Grav din pinligste udklædningshistorie frem fra hukommelsen og send den til mariag@benjamin.dk
Hilsen Maria,
journalist på Woman
Sidste skoledag..... måtte tage bussen i powerpuff-pige kostume.. gå 1 km fra bussen og hjem med et stykke pizza og en cola i hånden. Kom gående 20 i 8, så ALLE fra min vej så mig da de skulle køre på arbejde. Så når man har været oppe i over 24 timer, ligner man altså ikke en star. Der kom mange kommentarer de efterfølgende dage.
Da jeg boede i USA for et par år siden i et års tid, skulle jeg jo selvfølgelig også lige være med til Trick & Treat til Halloween, og jeg besluttede mig så for at klæde mig ud som en gravid nonne.. Det kostume smed jeg hurtigt ud igen.. Fik en del underlige blikke.. Også fra et par fyre fra skolen! Noget så pinligt
Don't tell me the sky is the limit, when there are footprints on the moon.Min pinligste udklædningshistorie var da jeg netop var startet på mit studie, og valgte at tage stuepigekostume på til opstartsfesten. Festen gik fint og jeg var som altid ikke den mest ædru på dansegulvet. Dagen efter skulle jeg dog med min kæreste til familiefest, så da jeg vågner slår det mig brat at jeg er nødsaget til at møde hele den pukkelryggede i alt for kort og alt for nedringet tøj... Spillede dog på situationen, og gik rundt og servere for de resterende gæster så alle fik sig et godt og velfortjent grin
Jeg er en af de personer som ikke overhovedet finder det pnligt at være klædt ud.. Jeg hopper gerne i lyserød paryk og balletskørt for at tage ned og handle i føtex og de dage hvor jeg ikke gider vaske hår eller har en dårlighårdag, der tager jeg paryk på..
Jeg elsker at være klædt ud og få mennesker til at snakke om mig, både godt og skidt.. Og lige det her er også noget af det min kæreste faldt for
Hahah seriøst? tager du paryk på hvis du ikke gider ordne hår, genialt!
På mit gymnasium havde vi altid mindst én gymnasiefest, hvor der er "dresskode". I 2.g var tema'et "uniform". Jeg havde købt nogle røde selvsidende strømper med kors på og en meget kort hvid t-shirt (i 3 størelser for stort) i h&m + en lille sygeplejerske hat + røde stiletter.
Iført det meget slutty kostume ankom jeg til festen med tre veninder. Jeg fik rigeligt med opmærksomhed, måske liiige lidt for meget! Jeg fik ros for de "frække strømper", var blandt andet med i en øl-stafet og fik et gratis drink kort til det lokale diskotek, hvor nogle veninder og jeg tog hen bagefter.
Der var gang i den og gos stemning. Ude på dansegulvet gav en veninde og jeg den gas! Men pludselig mærkede jeg at min numse var blottet. En "jalous kælling" fra 3.g havde hevet min "kjole" op, og der var frit udsyn til min g-streng. Aldrig har jeg været så flov og pissed på samme tid. Jeg hev hurtigt ned i min "kjole" og sørgede for at holde mig langt væk fra hende kællingen resten ar aftenen.
Var Fiona (som grøn trold) til sidste skoledag.i 10'ende klasse.
Nå men da skoleløjerne var omme og jeg var kommet hjem, skulle jeg skynde mig at pakke for jeg skulle ned til en veninde. Vi skulle gøre os klar til en fest senere på aftenen. Problemet var så bare at jeg simpelthen ikke kunne nå at få det grønne malling af hovedet inden jeg skulle med bussen ned til min veninde. Så jeg sad i bussen i helt almindeligt tøj, men fuldstændig grøn i hovedet. Folk gloede mærkeligt, især de ældre mennesker. Neeej hvor jeg pinligt berørt. De må have undret sig over hvad fanden jeg havde gang i.
Da jrg ankom hos min veninde, prøvede jeg at få mallingen af, men det var svært, skidtet havde klæbet sig godt fast, så det resulterede i at jeg måtte rende rundt med et grønt skær i ansigtet til festen om aftenen.Ikke engang foundation kunne dække det! Øv Øv.
Hmm, nærmest omvendt. Min nye kærseste fortæller at vi skal til fest hos hans venner (og det er jo WOW
), men glemmer at videregive informationen om at det jo altså er udklædningfest. Jeg skal selv finde derhen, og opdager det derfor ikke før Zombie1 og en teletubie åbner for mig.. great. Jeg kan låne et jakkesæt, og lave en stok, og godt hjulpet på vej af flere mærkelige væsner og en ok heftig brandert får jeg tegnet øjenbryn og et lille overskæg i Chaplin style MED EN SPRITTUSH.
it's not the size of the dog in the fight, but the size of the fight in the dogMorgenen efter...