Debatten » Woman Søger » Pinlige forfængelighedskiks efterlyses!

Pinlige forfængelighedskiks efterlyses!

1. CordeliaW Indlæg: 43
    7. december 2011, 11.35 Opdateret d. 7. december 2011, 11.35

Er du i et forsøg på at få perfekt formede øjenbryn endt med totalt asymetriske blyantstynde streger, der fik dig til at ligne en psykotisk udgave af Tintin? Eller er du en af de uheldige sjæle, der efter en vellykket farvning af manken, tog en tur i svømmehal og endte med grønt 'Lady Gaga'-hår?

Jeg leder efter dine pinligste historier fra situationer, hvor forfængeligheden tog overhånd, og resultatet endte med at blive grimt og tåkrummende, men også helt utroligt sjovt.

Send dine pinligste forfængelighedskiks til mig på mail: cordeliaw@benjamin.dk. De bedste ryger i Woman!

Kærlig hilsen

Cordelia, Journalist på Woman

2. prettyshopaholic Pladask faldt jeg for dig! Indlæg: 554
    7. december 2011, 12.48

Åh, dem er der mange af... Jeg et naturligt rødhåret og for et par år siden troede jeg at jeg ikke kunne finde en fyr som tænder på en rødhåret, men nu er jeg dog klogere. Den gang valgte jeg så inden en date at få farvet hår - det skulle være mellembrunt, men min veninde skulle farve det og i alt vores snakken glemmer vi helt at jeg har hårfarve i - så efter to timer sidder jeg så stadig med farven i håret - ups. Da jeg skyller det ud er håret sort og jeg selv er bleg som bare fanden. Min venindes første kommentar, var: hov, du ligner hende fra the grudge/forbandelsen... Behøver jeg at sige at jeg fik aflyst den date med det vuns?

3. Peu_timide Peu_timide Indlæg: 65
    7. december 2011, 17.42

Ved ikke om dette helt passer herunder. Men en dag, hvor jeg var lidt for sent på den, børstede jeg hurtigt tænder uden at kigge mig i spejlet, inden jeg skyndte mig ned til metroen og i skole. Først da jeg stod i elevatoren på skolen opdagede jeg, at jeg havde en hvid tandpastastreg hele vejen rundt om munden, og den var altså ret tydelig. Jeg nåede heldigvis at få det fjernet, inden jeg trådte ind i klasse, men nøj hvor jeg syntes, at det var pinligt!!! Jeg havde jo trods alt passeret mange mennesker på min vej, og ingen havde valgt at sige det til mig

4. Mukie Mukie Indlæg: 8
    7. december 2011, 18.13

For nogle år tilbage, gik jeg til sådan noget aften-hygge-tips-og-tricks nede ved kosmetologen, sammen med en masse andre piger. En aften vil skulle derned, havde jeg plukket mine øjenbryn om eftermiddagen. Dengang var jeg nybegynder og kunne godt lide de der smarte barberblade, man kan få til at gøre det med. Så startede altid med dem først, også sluttede af med en pincet. Denne gang gik det bare ikke så godt.. idet jeg står med et af de barberblade, er der en der ringer på mobilen og jeg får sådan et chok, at barberbladet for lige lidt for meget med, af det ene øjenbryn!
    I et forsøg på at rede situationen og for at få dem til at se ens ud, barber jeg også noget af det andet - dumt!
    Det gode var, at jeg havde pandehår, så de blev heldigvis dækket - situationen var nu under kontrol, troede jeg. Indtil det viste sig, at vi skulle lægge ansigtsmaske på hinanden!
    Det værste var så, at jeg skulle være forsøgskanin, så de andre piger kunne se hvordan man gjorde Hende kosmetologen blev næsten helt forskrækket da hun så mine misfoster øjenbryn! Hun skulle da også lige få de andre piger til, at kigge og fortælle dem, at jeg havde gjort det helt forkert og at man ikke skulle plukke dem så langt ind!
    De andre piger grinene så meget af mig, det var bare så flovt og ingen troede på sandheden! Tror faktisk også det ende med, at jeg tog tidligere hjem.. De voksende jo selvfølgelig ud igen og kan heldigvis bare grine af det idag!

5. NoDaysWithoutLaughter NoDaysWithoutLaughter Indlæg: 200
    7. december 2011, 18.51

For nogle år siden fik en veninde den fantastiske idé at vi skulle prøve at farve vores øjenbryn og vipper. Vipperne gik super godt, men åh, da jeg skyllede farven af brynene lignede det simpelthen at to store skovsnegle havde slået sig ned i min pande. Og selvfølgelig holdt farven meget længere end der stod på pakken...
    Et års tid senere syntes jeg at jeg ville prøve igen, dog hos en professionel denne gang, og fik et herligt gensyn med skovsneglene. Har ligesom gjort op med mig selv at jeg bare ikke skal farve brynene med andet end blyant.

6. Purplelime Indlæg: 10
    7. december 2011, 23.26

Jeg er typen, som farver mit hår blond et par gange om året og havde hørt om det her Silvershampoo, som virkelig bare gør håret hvidt. Det gik super de første 5 gange, og så var der en dag, hvor jeg bestemte mig for at smidt hårkur OG silvershampoo i på samme tid - og hvad gør jeg? Jeg glemmer tiden og lader det sidde i en bette time - HEJ LILLAHÅR! Jeg ved ikke hvor mange gange jeg vaskede mit hår de kommende dage!

7. Fermosa Fermosa Indlæg: 1
    8. december 2011, 16.02

Min veninde og jeg fik denne her 'fantastiske' idé om at jeg da skulle have lysserøde stiber i håret, så jeg kunne se dejlig lækker ud til min storebrors 25 års fødselsdag...
    Desværre gik det ikke helt som planlagt. Vi besluttede os for at få min søster til at hjælpe os eftersom at vi havde lidt travlt.
    Midt i det hele, mens jeg sidder og ser i spejlet hvordan mit blonde hår delvis bliver dækket med sølvpapir, begynder min søster at skændes med min veninde. Over mit hår, med hårfarven! Så pludselig er der farvede prikker over alt i mit hår og de blev nød til at farve det hele!
    Da min far så det blev han så sur at han ikke talte til mig i en hel uge... Det skal da også lige siges at håret blev lilla.

8. puttedelini Er sprunget ud som blogger :) Indlæg: 9
    8. december 2011, 17.03

En gang for laaang tid siden, skulle min veninde og jeg prøve at vokse ben på hinanden et par dage inden en stor planlagt bytur. Vi skulle jo have korte kjoler på og have lækre glatte og bløde ben! Selv det med at vokse ben gik meget godt, men vi følte begge at vores ben var meget klistret og at det sidste voks ikke ville aaf derfor besluttede vi os for at skrube vores ben med en lækker skrubbe hanske - det skulle vi aldrig have gjort! Efter følgende har vi store røde og ømme plette hvor vi nærmest havde fået hudafskrabninger av av av av av det gjorder nas!
    Vi endte dog stadigvæk med at tage vores flotte kjoler på - dog bare med et par sorte strømpebukser på også, så man ikke kunne se vores røde og ømme ben

9. Fiee. Indlæg: 2142
    8. december 2011, 17.36 Opdateret d. 8. december 2011, 17.38

Havde lige fået de flotteste øjenbryn, og tager så fejl, af en kam til at rette dem, og en skraber til dem. Der stod jeg så næsten uden øjenbryn - FEDT! Hold kæft hvor så det dumt ud.. Min frisør var dog så sød at tegne/farve dem op dengang, gratis. Det var virkelig slemt!

The greatest thing you'll ever learn, is just to love, and be loved in return..
  10. Millehhh Millehhh Indlæg: 68
    8. december 2011, 21.32

Sidste år var jeg SÅ træt af mine tynde (overplukkede) øjenbryn. Så jeg tænkte at nu var det nu at jeg skulle vokse dem ud. Og min søster fik den (idiotiske) idé at jeg skulle tegne dem op i den form som jeg synes var pæn, så ville man ikke kunne se det buskede mareridt der lå under. Og jeg har svært ved at se hvad der ser godt ud, hvis jeg har vænnet mig til at glo moig selv i spejlet. Og sådan rendte jeg rundt på mit første halve år af gym, indtil en af mine venner sagde til mig at jeg lignede noget der var løgn. Han fik åbnet mine øjne overfor hvor slem jeg så ud. Men nu kommenterer alle mine flotte velformede øjenbryn, så det hele endte godt ! Men puha, jeg lignede et monster alt for længe

Abonnér på WOMAN.DK Se alle tilbud