Debatten » Woman Søger » Hvilken type er DU i sengen?

Hvilken type er DU i sengen?

1. CordeliaW W- 0875SH.jpg Indlæg: 34
    17/01 2012 kl. 13:04 Opdateret d. 17/01 2012 kl. 13:04

Kære Alle,

På Woman er vi ved at lave en artikel, der handler om, hvilke ting man gerne vil være bedre til i sengen, og hvordan man bliver det. I den forbindelse vil jeg rigtigt gerne have jeres allerbedste tips, tricks og råd til, hvad I er gode til, hvorfor og hvordan I blev det.

Så har du gjort nogle rigtigt gode opdagelser om dig selv, som du gerne vil give videre i Woman til stor fælles glæde, må du meget gerne sende mig en mail på: cordeliaw@benjamin.dk. Hvis du vil have dit rigtige navn og din rigtige alder med i magasinet, må du også gerne skrive det, ellers skal jeg nok finde en hemmelig identitet til dig.

Vi tænker, at der i hvert fald er seks ting, de fleste gerne ville blive bedre til i sengen, men skriv endelig, hvis vi har glemt noget!

De seks ting, vi forestiller os, er:

Bedre til at være mere kinky
    Mere teknisk dygtig
    Bedre til at have masser af lyst
    Bedre til at forføre/tage initiativ
    Bedre til at være spontan
    Bedre til at tage styringen

Jeg glæder mig til at blive klogere af at læse jeres svar!

Kærlig Hilsen

Cordelia, Journalist på Woman

2. AnaBanana Gid det enten var helt hvid vinter, eller at vejret var varmere:D Fotografi den 29-10-11 kl. 01.37.jpg Indlæg: 15
    25/01 2012 kl. 00:41 Opdateret d. 02/02 2012 kl. 23:16

Jeg vil sige, at jeg har et fantastisk sexliv. Men jeg har bare rigtig svært ved, at give slip på mine tanker som handler om alt andet, f.eks. vil det sige at jeg midt i hele tænker på hvor sur jeg er på fra min klasse eller noget i den stil.. Og det er sindsygt frustrerende. Jeg stoler skam 10.000% på min kæreste og jeg er også blevet bedre til at give mig hen, men det er bare så frustrerende at der pludselig dukker et par tanker op som, jeg ikke burde tænke på, på sådan et tidspunkt.

Ps. Vil gerne være anonym

3. Elfin Elfin Indlæg: 91
    25/01 2012 kl. 10:31

Ja, det lyder sgu ærlig talt lidt trist AnaBanana.

4. maelkevejen maelkevejen Indlæg: 223
    26/01 2012 kl. 12:28

svaret på alle spørgsmålene er i min verden: find en du er tryg ved.
    - jeg stoler 110% min kæreste, og der er ikke noget jeg ikke tør sammen med ham.

5. betsy mummi.jpg Indlæg: 37
    26/01 2012 kl. 23:12

Giver Maelkevejen ret, havde indtil for nylig en rigtig dejlig mand. Vi lærte hinanden at kende rigtig godt og det resulterede til sidst i et super dejligt sexliv, hvor vi kunne slippe alt andet og jeg fik pludselig sprøjteorgasme uden vi havde gået efter det. Det var en helt fantastisk oplevelse for os begge og tror det bundende i fuldstændig tryghed.

6. kjss IMG0015.jpg Indlæg: 134
    27/01 2012 kl. 09:24

orgaamejagt

7. blondie18 har mødt min drømmefyr nu ♥ blondeBeauty.jpg Indlæg: 113
    31/01 2012 kl. 02:28

Jeg mener slet ikke at jeg mangler lyst eller kinky ideer. Tværtimod er det mig der kommer med en masse idéer, nogle falder i god jord, mens de fleste nok bare er lidt for kinky for min fyr Jeg er den type, der elsker at have sex hver dag, og helst har det flere gange om dagen, hvilket er svært for fyren at hamle op med.... så det jeg har det svært med er at styre al den lyst og spontanitet der er gemt inde i mig. Jeg elsker at tage styringen og forføre min fyr, men er mindst lige så vild med at blive forført! Det eneste jeg vil blive teknisk bedre til er handjobs, fordi både strip, lapdance, blowjobs osv. mener jeg jeg har fuldkommen styr på

håber det kan hjælpe, vil dog helst forblive anonym

mit største problem er bare at min sextrang altid er større end fyrens

8. Realwoman untitled.bmp Indlæg: 15
    01/02 2012 kl. 20:11

Jagten på g-punktsorgasme

9. femminista Io sono l'amore. Untitled.png Indlæg: 1039
    01/02 2012 kl. 22:43

Usikker - men det er nu egentlig kun når det gælder cowgirl-stillingen

10. koen koen Indlæg: 1
    21/02 2012 kl. 09:59 Opdateret d. 21/02 2012 kl. 10:00

orgasme er lige mig jeg føler jeg er taget i himmel når jeg boller

Skriv indlæg