Debatten » Woman Søger » Vil du spice dit sexliv op?

Vil du spice dit sexliv op?

1. TineWoman Indlæg: 30
    7. februar 2012, 13.17 Opdateret d. 7. februar 2012, 13.17

Kære alle,

Vi får alle tudet ørene fulde med ideer til et bedre sexliv, men virker de forskellige sextricks egentlig?
    For er en bikini af flødeskum sexet eller bare fedtet, og er det kinky eller kikset at have sex på et offentligt toilet?
    Det vil vi på Woman gerne teste, så er du mellem 23 og 35 år, og har du lyst til at forny dit sexliv ved at prøve 10 tricks af med din partner og samtidig også hjælpe andre ved at fortælle om erfaringerne gennem en kærlig, humoristisk og inspirerende artikel, hvor du selvfølgelig er anonym? Så er det dig, vi leder efter.

Jeg glæder mig til at høre fra dig på: tines@benjamin.dk.

Kærlig hilsen

Tine Sandorf,
    Journalist, Woman

2. Combatbaby Combatbaby Indlæg: 38
    8. februar 2012, 10.28

SKAL man være 23? Mig og min kæreste har et meget kærligt og ærligt forhold hvor vi kan snakke om alt, og er desuden eksperimenterende i sengen. Vi har været sammen i knap 1½ år. Men vi er 19, snart 20..?

3. nejnejnej Indlæg: 299
    8. februar 2012, 10.31

Jeg vil også gerne, men jeg er heller ikke 23.
    Har I nogensinde overvejet at sætte jeres aldersgrænse lidt ned? Størstedelen herinde (og sikkert også jeres læsere) er jo en helt anden aldersgruppe end I forventer.

4. Amie
    8. februar 2012, 10.48

(Slettet af administrator)

5. Amie Indlæg: 2
    8. februar 2012, 10.54

Bring it on... det lyder jo som en sjov og spændende vinkel på emnet. Jeg har haft den samme kæreste i 5 år, så der går da nogen gange dagligdag i den.... vi er begge lige blevet 30, så er inden for aldersgruppen.

6. SofPigen SofPigen Indlæg: 2
    8. februar 2012, 12.14 Opdateret d. 8. februar 2012, 12.14

Er altså ogs kun 16, men nu får i det alligevel Min Kæreste og jeg har været sammen lidt over et år. Vi har begge en del steder det da klart skal gøres det med at lægge i sengen, bliver for kedeligt i længden. Vi har prøvet med flødeskum og isterninger og diverse andre ting, men sex skal heller ikk være fór planlagt. Det med flødeskum var lidt for vammelt til min smag, men det smager jo godt Dog er isterninger og oral sex, godt sammen
    Sof

7. riksen93 riksen93 Indlæg: 19
    8. februar 2012, 14.01

jeg synes virkleig også i skal tænke over de tmed jeres aldersgrænse jeg ville ikke deltage i dette men jeg er slev 18 nu og har det sidste 1,5 år læst women hvilke altnativer er der ellers og det er jo et super blad, men få da vores vurderinger ind også vi er mange ´"unge" læsere, der er en lige så stordel af bladet !!!

8. inthedark1 Indlæg: 1981
    8. februar 2012, 14.15

Hvorfor SKAL man være 23? det da dybt godnat.
    Jeg er 17, min kæreste 22 år. Vi har været sammen længe. Og er da frisk.

9. ILoveMySelf ILoveMySelf Indlæg: 132
    8. februar 2012, 14.51

Ku være fedt at prøve, er 22, 23 i august og min kæreste er 27, vi har været sammen i lidt over et år og jeg er ret interesseret i at prøve nogle ting i sengen men som andre siger er det træls ar man ska være 23

10. TineWoman Indlæg: 30
    8. februar 2012, 15.15

Kære alle,

Tusinde tak for jeres respons! Aldersgrænsen er, som den er, fordi vi gerne vil ramme i midten af vores målgruppe for at relatere til så mange læsere som overhovedet muligt. I skal alle være velkomne til at maile til mig, og så kigger jeg selvfølgelig på alle henvendelser.

Vi udvælger en, så snart opslaget har ligget her lidt tid.
    Og igen mange tak for svarene. Det er så fedt.

De bedste hilsener

Tine Sandorf
    Journalist,
    Woman

Abonnér på WOMAN.DK Se alle tilbud