Debatten » Woman Søger » Vil du have hjælp til det perfekte bikini-look?

Vil du have hjælp til det perfekte bikini-look?

1. TineWoman Indlæg: 30
    7. februar 2012, 13.21 Opdateret d. 7. februar 2012, 13.21

Kender du det med, at det er svært at finde den helt rigtige bikini?
    Måske fordi, du synes, dine lår er lidt for store? Du har en topmave, som du ikke kan få til at se pæn ud i bikini? Måske føler du dig for bleg? Eller at din barm er enten for lille eller for stor? Det kan også være, du har et helt sjette problem, som gør, at du ikke har fundet en bikini, du synes om?
    Så lad os hjælpe dig med at finde ud af, hvad der klæder dig.

Til vores faste koncept, Tøjkrisen, søger vi tre kvinder mellem 23-35 år, der har et konkret problem med at gå i bikini, som de gerne vil have hjælp til at løse. Du bliver stylet i tre bikinier, får lagt makeup og taget billeder, som du får bagefter, og så får du ikke mindst en masse tips til, hvad der klæder netop dig.

Fotoskydningen finder sted på Frederiksberg d. 23. februar, så det er vigtigt, at du kan den dag.

Er du interesseret, så lad mig høre fra dig på tines@benjamin.dk, hvor du skal skrive, hvad dit konkret bikini-problem er samt sende et billede af dig selv i fuld figur iført undertøj/bikini, så vi kan finde tre kvinder med tre forskellige issues.

Jeg glæder mig meget til at høre fra dig.

De bedste hilsener

Tine Sandorf,
    Journalist, Woman

2. Rikket0re Rikket0re Indlæg: 8
    9. februar 2012, 10.45

Hvorfor søger i altid kvinder i alderen mellem 23 - 35 år??
    Os yngre piger, ønsker jo også at deltage!

3. Snitten Indlæg: 73
    9. februar 2012, 11.32

Fordi Woman ønsker at have kvinder i den alder som deres hovedmålgruppe.

Beat!'s gamle profil => Snitten
  4. amandakimie Indlæg: 39
    9. februar 2012, 11.40

det noget værre pis med den alder der!

5. TineWoman Indlæg: 30
    9. februar 2012, 16.28

Tak for jeres respons! Aldersgrænsen er, som den er, fordi vi gerne vil ramme i midten af vores målgruppe for at relatere til så mange læsere som overhovedet muligt. I skal alle være velkomne til at maile til mig alligevel, og så kigger jeg selvfølgelig på alle henvendelser

De bedste hilsener

Tine Sandorf
    Journalist,
    Woman

6. cupid
    9. februar 2012, 17.02

(Slettet af administrator)

7. Vendborg Vendborg Indlæg: 3
    9. februar 2012, 22.00

Det lyder som en nice artikel jeg ser frem til at læse. Kan desværre ikke den dag. Men ser frem til artiklen

8. PigenM PigenM Indlæg: 9
    9. februar 2012, 22.24

Jeg synes det er træls at alting foregår i kbh!!!

9. TineWoman Indlæg: 30
    10. februar 2012, 16.27

Kære PigenM,

Det foregår desværre i København, fordi det er der, vores studie er, men er du interesseret og frisk på at tage turen, så betaler vi udgifter til toget.

God weekend.

Venlig hilsen

Tine Sandorf
    journalist,
    Woman

Abonnér på WOMAN.DK Se alle tilbud