Debatten » Woman Søger » Woman søger: Dine kiksede kærlighedserklæringer

Woman søger: Dine kiksede kærlighedserklæringer

1. CordeliaW Indlæg: 43
    13. februar 2012, 14.13 Opdateret d. 13. februar 2012, 14.13

“Jeg ved godt, vi lige har mødt hinanden, men jeg tror simpelthen bare, vi kunne lave sådan nogle smukke børn sammen!”.

De fleste af os har prøvet det. At deklarere sin kærlighed til et handyr på en aldeles upassende måde eller bare det helt forkerte sted. I en sms fuld af slåfejl klokken halv fem om morgenen, når man er på vej hjem fra byen. Umiddelbart efter fantastisk sex, hvor man, efter at have kendt ham en måned, skulle have sagt: “Jeg synes, du er dejlig”, men ender med: “Jeg tror, du er manden i mit liv”. Eller værre endnu, når du møder ham med den nye kæreste og får lyst til at fortælle, om alle de ting, I kunne have været sammen.

Jeg vil rigtigt gerne høre din historie, så vi kan grine sammen og blive bekræftet i, at vi heldigvis ikke er alene om de kiksede og pinlige kærlighedserklæringer. Send mig din historie på: cordeliaw@benjamin.dk. De bedste ryger i Woman!

Vil du gerne have dit rigtige navn og din rigtige alder med i bladet, må du meget gerne huske at skrive det også, ellers finder jeg en hemmelig identitet til dig.

Jeg glæder mig til at høre din historie

Kærlig hilsen

Cordelia, journalist på Woman

2. Miiiv Indlæg: 1
    28. marts 2012, 21.29

Jeg var i byen med en veninde, og vi havde i vores brandert fået forvildet os ind på Sams bar i København. Her er det jo som bekendt populært at synge kareoke, oftest en vildt sjov og kikset oplevelse! Men den aften var der en mørkglødet mand, som sang den ene sang efter den anden, med en helt fantastisk stemme .. Udover det var han super smuk! Jeg beslutter mig med det samme for, at ham skal jeg da score, og indvier min veninde i min plan. Jeg går umiddelbart efter hen til ham, prikker ham på skulderen og siger: "undskyld, men er du sød at føde mine børn?"! Han så lidt forvirret ud først, og bryder derefter ud i høj latter. Og først der går det op for mig hvad jeg lige har sagt! Utroligt nok lykkedes det mig at kysse med ham. Til sidst på aftenen spørger jeg om hans nummer, hvilket han besvarer med "bare lige til info, så er jeg altså 39"! (jeg var 20 på det tidspunkt). Jeg troede det var en joke og begyndte at grine. Da han ikke grinede med, stivnede jeg, og styrtede ud af døren! PINLIGT! det tror jeg vidst nok!

3. Demata The wild, cruel animal is not behind the bars of a cage. He is in front of it. Indlæg: 362
    29. marts 2012, 12.38

hahah jeg var utrolig skræmmende overfor min nuværende kæreste, kun 3 gang vi mødte hinanden det er vildt jeg fik ham!

Sender en mail!

4. Demata The wild, cruel animal is not behind the bars of a cage. He is in front of it. Indlæg: 362
    29. marts 2012, 12.56

Kan lige så godt også være med her, når nu jeg har brugt mit rigtige navn

Vil lige starte med at fortælle at min onkel er regressionsterapeut (guider personer tilbage til deres tidligere liv.)
    Sådan en tur havde jeg fået omkring et halv år tidligere, og i et af mine tidligere liv havde jeg været gift med denne her fantastiske smukke mand! med de kønneste grønne øjne. (min onkel siger at man kan kende personer fra sine tidligere liv på øjnene)
    Nå, jeg møder så den frækkeste fyr på en ferie i Spanien, hvor vi flirter og hygger os sammen! Nogle uger efter vi er hjemme i Danmark igen, og efter mange forsøg på at få fat på ham, aftaler vi så at mødes, og dette møde ender selvfølgelig i druk. Vi beslutter os sent om natten for at tage hjem til ham, og da vi ligger i sengen og kigger hinanden i øjnene, vælger jeg så at være virkelig skræmmende og sige "os to! vi er soulmates! vi var gift i et tidligere liv at du ved det, det var nok skæbnen at vi skulle møde hinanden"!!
    Tror han synes jeg var virkelig mærkelig! Men vi er kærester den dag i dag, og bor sammen! så måske var det skæbnen
    -Kira Dechau 20 år

5. Jasmiiin Jasmiiin Indlæg: 326
    1. april 2012, 00.09

Igen.... Min "fantastiske" kæreste kom med en knap så fed erklæring.

"Det er faktisk fint nok at du har taget på for nu skræmmer det mig ikke længere at du en dag skulle blive gravid. Jeg tænder jo stadig mega meget på dig, og det troed jeg ikke jeg kunne på store piger"

Dette er jo sødt nok.... Men jeg er altså kun en størrelse Small eller Medium..

Abonnér på WOMAN.DK Se alle tilbud