Debatten » Woman Søger » Stressede du over 'det perfekte liv'

Stressede du over 'det perfekte liv'

1. CordeliaW Profilbillede for CordeliaW Indlæg: 106
    10. april 2012, 14.18

Den rigtige karriere, kæreste og bolig. Det rigtige udseende. De rigtige venner, fritidsinteresser og karakterer. Det perfekte liv.

De fleste af os jager idealet om det perfekte, og kravene til os selv er tårnhøje. Men det ER hårdt at skulle være perfekt, og hvad sker der så, når vi fejler?

På Woman vil vi gerne lave en artikel, der handler om, hvad der sker, når forventningerne til os selv bliver for høje, og jagten på det perfekte liv ender med at give os stress.

Jeg leder derfor efter tre kvinder i alderen 23-35 år, der har forsøgt at leve op til illusionen om det perfekte liv på den ene eller den anden måde. Det kan være i forhold til udseende, job, uddannelse, kærlighed eller noget helt femte – eller flere ting kombineret. Det vigtigste er, at du stillede krav til dig selv, der endte med at være for høje, og at du i dag har gjort dig nogle erfaringer, som du har lyst til at dele ud af.

Vi skal også have taget nogle rigtigt flotte billeder til artiklen.

Skriv meget gerne en mail til mig på: cordeliaw@benjamin.dk, hvis du kunne være interesseret i at høre mere.

Jeg glæder mig til at høre fra dig!

Kærlig hilsen

Cordelia, Journalist på Woman

2. IseHylle følg med på bloggen - allbehereos.blogspot.com Profilbillede for IseHylle Indlæg: 3
    17. april 2012, 16.13

Har sendt dig en mail

følg med på bloggen - allbehereos.blogspot.com
  3. Daniella(: Profilbillede for Daniella(: Indlæg: 98
    25. april 2012, 12.15

Jeg har sendt en mail for et godt stykke tid siden, men har ikke modtaget nogen form for svar. Har I valgt nogen?

4. Afrodisiac How wonderful life is..... Profilbillede for Afrodisiac Indlæg: 103
    26. maj 2012, 17.45

Hvis I stadig mangler piger til denne, så skriv endelig.. Så kan man sende dig en uddybende mail..

Abonnér på WOMAN nu! Se alle tilbud