Jeg er lidt ambivalent på det område. For jeg kan ikke se det forkerte i, at jeg fantaserer lidt om min kærestes venner, men jeg ville finde det meget ubehageligt, hvis han fantaserede om mine veninder. Men det er nok fordi jeg har fantasien om en trekant med to fyre, og her indgår min kæreste meget gerne plus en af hans venner. Men så længe man ikke kun kan blive tændt af at tænke på hans venner(eller en anden fyr), og at man ikke ændre følelser for kæresten pga. fantasierne. Og taler man ikke om det eller giver udtryk for det, så er det vel okay.
"Der findes et særligt sted i helvede for kvinder som ikke hjælper hinanden"
Jeg har fantaseret om min kærestes ven og faktisk også taget skridtet videre og haft sex med ham Dog er det med min kærestes accept vi havde længe snakket om at det ville være frækt at have en trekant mig, ham og en fyr mere (hvor de skulle forkæle mig og skiftes til at tage mig). og så startede han på skole her i november og mødte sin gamle ven igen og inviterede ham hjem til lidt mad og et spil wii. til at starte med var det ikke bagtanken. men da min kæreste spurgte mig om hvad jeg synes om hans ven, så måtte jeg indrømme at han var meget charmerende så vi mødtes en del gange og pludselig lå de begge og tog på mig. en dag sov han så hos os og da min kæreste så gik ud for at hente morgenmad om morgenen var vi sammen. det var meget frækt måske fordi jeg stadig følte det var lidt forbudt. min kæreste var helt vildt tændt bagefter og synes det var meget frækt vi endelig havde gjort det. så da vennen gik havde vi hed sex og han kunne slet ikke lade mig være vi fik ikke vores trekant, men det kommer nok snart. har det meget godt med det bare var mig og vennen til at starte med. men er klar til den ultimative forkælelse næste gang
tror kun alt dette kan lade sig gøre fordi min kæreste er så frisindet som han er og stoler 100 % på mig og ved hvor han har mig.
through the storm we reach the shore you give it all but I want more and I'm waiting for you
Jeg tror ikke, at man bare sådan kan 'beslutte' sig for, at man ikke må fantasere om sin kærestes venner. Hvis man gør det, så kunne jeg forestille mig, at det blev endnu værre. Ligesom hvis man siger til sig selv 'jeg må ikke tænke på en stol'. Så tænker man jo på en stol. Jeg synes ikke, der er noget forkert i, at fantasere om sin kærestes venner, så længe det bliver ved fantasierne. Det er da bare dejligt, at han har en lækker omgangskreds.
Bruger slettet
29. Jan 2010 kl. 14:39
(Slettet)
signifiedSå har kæresten friet, og om et års tid står den på bryllup <3Indlæg: 237
Altså jeg ved ikke om jeg synes der er noget forkert ved det . . Hvis man bare selv har det godt med det . . (lidt ligesom "du har din sandhed, jeg har min"-agtigt . . Men jeg har ikke selv gjort det . . Og tror jeg ville få dårlig samvittighed. . Jeg kan slet ikke tænke på andre end min kæreste på den måde! . . Han er vitterligt den eneste i hele verden jeg har lyst til at have sex med, og så kan jeg heller ikke tænke på andre på den måde
På en måde så kan man vel heler ikke lade være? Min kæreste har en ven, der ser lidt fræk ud, som jeg har fantaseret lidt om . Bortset at jeg holder det for mig selv, hvilket jeg også synes er bedst overfor min kæreste
Jeg er lidt ambivalent på det område. For jeg kan ikke se det forkerte i, at jeg fantaserer lidt om min kærestes venner, men jeg ville finde det meget ubehageligt, hvis han fantaserede om mine veninder. Men det er nok fordi jeg har fantasien om en trekant med to fyre, og her indgår min kæreste meget gerne plus en af hans venner.
"Der findes et særligt sted i helvede for kvinder som ikke hjælper hinanden"Men så længe man ikke kun kan blive tændt af at tænke på hans venner(eller en anden fyr), og at man ikke ændre følelser for kæresten pga. fantasierne.
Og taler man ikke om det eller giver udtryk for det, så er det vel okay.
Jeg har fantaseret om min kærestes ven og faktisk også taget skridtet videre og haft sex med ham
vi havde længe snakket om at det ville være frækt at have en trekant mig, ham og en fyr mere (hvor de skulle forkæle mig og skiftes til at tage mig). og så startede han på skole her i november og mødte sin gamle ven igen og inviterede ham hjem til lidt mad og et spil wii. til at starte med var det ikke bagtanken. men da min kæreste spurgte mig om hvad jeg synes om hans ven, så måtte jeg indrømme at han var meget charmerende
så vi mødtes en del gange og pludselig lå de begge og tog på mig. en dag sov han så hos os og da min kæreste så gik ud for at hente morgenmad om morgenen var vi sammen. det var meget frækt måske fordi jeg stadig følte det var lidt forbudt. min kæreste var helt vildt tændt bagefter og synes det var meget frækt vi endelig havde gjort det. så da vennen gik havde vi hed sex og han kunne slet ikke lade mig være
vi fik ikke vores trekant, men det kommer nok snart. har det meget godt med det bare var mig og vennen til at starte med. men er klar til den ultimative forkælelse næste gang
Dog er det med min kærestes accept
tror kun alt dette kan lade sig gøre fordi min kæreste er så frisindet som han er og stoler 100 % på mig og ved hvor han har mig.
through the storm we reach the shore you give it all but I want more and I'm waiting for youJeg tror ikke, at man bare sådan kan 'beslutte' sig for, at man ikke må fantasere om sin kærestes venner. Hvis man gør det, så kunne jeg forestille mig, at det blev endnu værre. Ligesom hvis man siger til sig selv 'jeg må ikke tænke på en stol'. Så tænker man jo på en stol.
Jeg synes ikke, der er noget forkert i, at fantasere om sin kærestes venner, så længe det bliver ved fantasierne. Det er da bare dejligt, at han har en lækker omgangskreds.
Altså jeg ved ikke om jeg synes der er noget forkert ved det . . Hvis man bare selv har det godt med det . . (lidt ligesom "du har din sandhed, jeg har min"-agtigt . . Men jeg har ikke selv gjort det . . Og tror jeg ville få dårlig samvittighed. . Jeg kan slet ikke tænke på andre end min kæreste på den måde! . . Han er vitterligt den eneste i hele verden jeg har lyst til at have sex med, og så kan jeg heller ikke tænke på andre på den måde
På en måde så kan man vel heler ikke lade være?
. 
Min kæreste har en ven, der ser lidt fræk ud, som jeg har fantaseret lidt om
Bortset at jeg holder det for mig selv, hvilket jeg også synes er bedst overfor min kæreste