Debatten » Sex » Hjælp til sexlivet!

Hjælp til sexlivet!

1. Brugeren er slettet.
    Brugeren har valgt at slette sit indlæg

Oprindelig besked:

6. januar 2010, 22.48 Opdateret d. 6. januar 2010, 22.48

Jeg har 2 problemer, som jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med! Jeg er en 17 årig pige og har før haft sex med min eks.
    Jeg har en helt vild dejlig og fantastisk kæreste på snart 3. måned (han er 19 år). 1. problem: Vi har ikke været i seng sammen endnu.. Det er slet ikke fordi vi ikke prøver. Det gør vi faktisk stort set hver gang vi er sammen, men der går altid et eller andet galt.
    De første gange vi prøvede, mistede han sin erektion rimelig hurtigt, og sådan er det faktisk stadig. Jeg kan sagtens få ham op og køre, og han siger at jeg er den eneste pige der nogensinde har kunnet tænde ham så meget. Men lige inden han skal op i mig, så giver jeg ham altid et HJ, for at gøre ham ekstra stiv. Men i de 2 sekunder det tager ham at ligge sig ovenpå mig, er åbenbart nok til at han kan blive helt slap igen! Så ned på ryggen igen og jeg prøver igen. Men lige så snart jeg slipper, bliver den slap. Vi har også prøvet hvor jeg sidder ovenpå ham, men det er jeg ikke så vild med. Men alligevel prøver jeg.. men så kan han ikke rigtig komme op i mig. Han bliver igen slap, men ikke helt så meget her, men han falder hele tiden ud af mig. Hvad kan det skyldes? Han er så sur på sig selv hele tiden, fordi han føler det er hans skyld.
    2. problem: Inden vi går til selve sex'en (som jo så aldrig lykkedes), plejer vi selvfølgelig at have forspil. Og han gør det SÅ godt! Han kærtegner hele kroppen, både med blide niv og kys og han er fantastisk med sin tunge down-there Han har også en gang fået mig til at komme mens han gav mig finger. Men her de sidste par gange hvor han har givet mig finger, så gør det virkelig ondt. Ikke når han stikker dem ind eller når de er derinde, men lige så snart han 'vipper' med fingrene for at ramme g-punktet. Det gør helt ondt i lænden og hele vejen op ad ryggen. Og han siger at jeg er meget stram og at det faktisk gør lidt ondt på hans fingre. Hvorfor er jeg pludselig stram?

Begge problemer påvirker os lidt. Hvad kan de skyldes? Håber der er nogen der kan hjælpe!

2. Mettemusen Profilbillede for Mettemusen Indlæg: 350
    6. januar 2010, 23.11

Hmm, mit bedste bud, er at I ikke slapper nok af? Måske er han nervøs for (igen) at miste rejsningen sammen med dig, eller at han ikke gør det godt nok, hvis han nu ikke mister rejsningen (at han f.eks. kommer for hurtigt), og måske har hele problemet med hans rejsning også gjort dig mere anspændt?

Hvis I ikke allerede har gjort det, så tag en snak om hvad I forventer jer af sex, og af jeres første gang sammen. Måske går han og tror at han skal vare flere timer første gang? Så kunne det jo betrygge ham, hvis han hørte dig sige at du f.eks. ville være tilfreds med 10 minutter, men at 2 heller ikke ville være et problem, da det jo næppe ville blive sidste gang I havde sex. Og så kunne I måske have sex hvor I begge lå på siden... Altså ikke noget med at du skal sætte dig op på ham, eller han skal lægge sig ovenpå dig, men hvor I ligger på siden, enten i ske eller med ansigter mod hinanden, og kæler, og hvor I ligger så tæt at hans p** faktisk hele tiden er meget tæt på dig. Idéen er at der ikke skal være et "så-nu-skal-den-op"-moment, men at det bare "sker". Forhåbentlig.

Og det med at du er så stram, tror jeg bliver bedre når I ikke har den her "udfordring" med rejsningen, og så kunne en god glidecreme måske også hjælpe.

Held og lykke

3. anonym2 Profilbillede for anonym2 Indlæg: 2095
    7. januar 2010, 11.56

Det lyder lidt som om de problemer din kæreste har med at holde en rejsning er blevet en selvopfyldende profeti. Han tænker så meget på det imens i kæler, at det stopper for at han kan få/holde en rejsning. Jeg tror ikke at der er noget galt med ham. Han er bare så nervøs for at det ikke kan lade sig gøre.
    Det at han bliver sur på sig selv gør kun problemet værre...
    Noget i kunne prøve i et stykke tid er bare at kæle og kysse uden at det handler om sex. For dit vedkommende vil det sige at du rører ved ham uden at røre ved hans pik. Vis at du synes at hele hans krop er dejlig og få ham til at slappe af.
    Min kæreste og jeg havde det samme problem i starten, og det hjalp da vi fjernede fokus fra sex.
    Tror faktisk at det er af samme grund at du er blevet mere stram/at det gør ondt. Prøv at nyde nærheden, så skal det andet nok komme.

Det handler ikke om ham du kan leve med, men om ham du ikke kan leve uden...
  4. Brugeren er slettet.
    Brugeren har valgt at slette sit indlæg

Oprindelig besked:

7. januar 2010, 23.15

Okay, mange tak
    Jeg har forslået det til min kæreste, og vi giver det en chance.

Mest læste

Abonnér på WOMAN nu! Se alle tilbud