Debatten » Sex & Mænd » Er du bange for at være dårlig i sengen?

Er du bange for at være dårlig i sengen?

Abonnér på denne tråd Giv mig besked på min email:
Du kan følge med i denne tråd & deltage i andre debatter med en profil på Woman.dk
  1. RikkeR Journalist på Woman RikkeS-H.JPG Indlæg: 59
    12/01 2010 kl. 15:53

Kære kvinder.

Når det kommer til sex, findes der ikke kun én rigtig løsning, men mange kvinder er alligevel bange for at fejle i sengen. Er du en af dem?

Har du frygtet, at du ikke var god nok i sengen? Været i tvivl om du gav blowjobs på den "rigtige" måde? Om du sagde og gjorde de "rigtige" ting? Eller noget helt fjerde? Så er du ikke den eneste!

Woman bringer snart en artikel om at være bange for at være dårlig i sengen. I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at høre jeres tanker om emnet og måske nogle gode råd til, hvordan man slipper af med den(ubegrundede) følelse. Skriv løs her i tråden, så plukker jeg lidt, som jeg bringer sammen med artiklen.

KH Rikke, Journalist på Woman

2. Christinaaa 28alzly.jpg Indlæg: 152
    12/01 2010 kl. 16:36

Jeg vil ikke kalde mig decideret bange for at være dårlig i sengen.. Selvfølgelig vil man da gerne være god, men så længe jeg ved, at jeg ikke gør noget der er direkte dårligt for ham - som fx lige at hive lidt for hårdt e.lign., så tror jeg ikke at sex er dårligt, selvom det måske ikke er sådan en wauw oplevelse. Og hvis jeg får ham til at komme på et passende tidspunkt, føler jeg også jeg slår til, fordi han kommer.
    Så jeg tror først jeg vil føle mig dårlig, og være rigtig bange for at være dårlig, hvis det var som om fyren jeg var sammen med, intet godt fik ud af vores sex. Men man kan jo altid spørge hvad man kan gøre anderledes, og sex er da ikke så svært, at bare fordi man prøver noget første gang, kan man ikke finde ud af det

3. Bruger slettet
    12. Jan 2010 kl. 17:45

(Slettet)

4. Bruger slettet
    12. Jan 2010 kl. 18:34

(Slettet)

5. Tanjaa DSC00672.jpg Indlæg: 10
    12/01 2010 kl. 18:49

Jeg var rimelig nervøs i starten, da jeg lige præcis ikke vidste om jeg gjorde det "rigtigt".
    Men eftersom min kæreste og jeg har rimelig regelmæssig sex, er jeg selvfølgelig blevet mere og mere sikker i det jeg gør, siden jeg ikke hører nogen klager, men kun god respons fra ham.
    I starten var der værste for mig, når jeg skulle ride fyren. Det var ikke fordi jeg ikke ville have at fyren skulle kunne se min krop, men fordi jeg synes det var svært at finde en god rytme og metode til at ride fyren.
    Det fungerer til gengæld fint nu, efter lidt øvelse

6. ElisaaA Indlæg: 112
    12/01 2010 kl. 18:57

Hvor bliver det dog dejligt at læse den artikkel, det har jeg ventede lang tid på! Især hvis der står noget om måder at lære at tackle det på..

Ellers ved jeg heller ikke helt om jeg er desideret bange for det, tror mere jeg har utroligt meget "præsentations angst", når det kommer til det..
    Skrev faktisk også for 1-2 måneders tid herinde. Fordi jeg dagen før havde været sammen med den skønneste dreng, og det hele blev bare ødelagt af den følse jeg gik rundt med bag efter - Det var en følse af at jeg virkelig ikke jeg havde gjort det godt, at jeg virkelig havde været utrolig dårlig Og jeg lå bare der bagefter, og havde virkelig bare lyst til at kravle ned under dynen, og gemme mig langt langt væk? Jeg lå der og var sikker på han bare tænkte det samme. Og det var på trods af han lå og kyssede mig meget bagefter, kiggede mig dybt i øjene og fortalte mig hvor dejligt det var, at jeg havde valgt at bruge weekenden hos ham

- øvøv , håber der kommer nogle råd mod det der, at man tror man ikke er god nok i sengen

7. RikkeR Journalist på Woman RikkeS-H.JPG Indlæg: 59
    13/01 2010 kl. 13:17

Hvor er det fedt at høre jeres tanker om emnet! Er der nogen, der har nogle gode råd til at komme over frygten for at være dårlig i sengen?

8. grinlidtmere grinlidtmere Indlæg: 98
    13/01 2010 kl. 14:01

Jeps, jeg er bange for at være dårlig i sengen. Jeg føler mig total akavet når jeg er sammen med en, og tænker alt alt for meget over det, i stedet for bare at give mig hen.
    Af samme grund holder jeg mig fra at hoppe i seng med en fyr for et engangsknald og hvis jeg dater nogle, trækker jeg sex så langt jeg kan, for at undgå at dumme mig.
    Og ja, det er lidt af et kontrolproblem! Så jeg glæder mig til artiklen

9. Dina Dina Indlæg: 14
    13/01 2010 kl. 14:49

Hej (:
    Det lyder meget spændende. Måske i også kunne lave noget med hvordan man skal "udføre" de forskellige ting, som en lille manual, det ville jeg virkelig godt kunne bruge! Eller få de to ting flettet lidt sammen?
    mvh. Dina

10. *Stine* Prinsesse.jpg Indlæg: 25
    13/01 2010 kl. 15:35

Jeg har haft selvværdsproblemer og har i forbindelse med sex derfor ikke følt mig tilstrækkelig. Selvom jeg fik komplimenter og ros troede jeg bare ikke på dem. Men det handlede jo og mig og mine egne selvværdsproblemer, så efter nogle års arbejde med mit selvværd går det meget bedre. Nu kan jeg rent faktisk lide at tage styringen og er blevet meget mere selvsikker. Og det smitter af på vores sex, som bare bliver mere vild og lidenskabelig.
    Så min løsning var at arbejde på min selvtillid og mit selvværd

Skriv indlæg

Du skal være logget ind for at kunne skrive her

eller Opret din egen profil på Woman.dk
Opret profil Log ind