Debatten » Sex & Mænd » Hvad er dit største sextabu?

Hvad er dit største sextabu?

1. RikkeHP Journalist på Woman rikke1111.jpg Indlæg: 186
    29/01 2010 kl. 15:29

Hej damer

En afstemning herinde har vist, at det største sextabu blandt os kvinder overhovedet er: At lugte forneden.

På anden- og tredjepladsen kommer hhv. vores egne manglende orgasmer og skedeprutter.

Hvorfor er de her ting efter jeres mening så tabubelagte? Eller er der andre ting, I synes er større tabuer i sengen?

Jeg glæder mig til at høre jeres bud.

Vh. Rikke
    webredaktør

2. 34flasher CIMG2692.JPG Indlæg: 181
    29/01 2010 kl. 18:09

Alle "lugter jo" ved skeden pga. den lave pH-værdi specielt. Men at lugten, grundet pH-værdien, kommer til, at virke sur, gør, at den forbinder os med ildelugtende fordærvede genstande. Dette forbinder vi med dårlig hygiejne, og jeg kunne forestille mig, at det er dette, der gør fx mig pinligt berørt over det :]

3. asff DSC00509.JPG Indlæg: 14
    29/01 2010 kl. 19:19

Fordi man tit høre fyre sige ''hun stank af fisk''
    - Og der er jo ingen der vil lugte af Esbjerg havn.
    Tror jeg da :b

4. PutteB PutteB Indlæg: 40
    29/01 2010 kl. 21:04

Ligesom Asff tror jeg det er p.g.a, hvad manden tænker/ kommentere..

Jeg har tit hørt drenge til fester komme med kommentaren "hey saml lige benene, her lugter af Esbjerg havn".. Så begynder man ligesom at tænke hmm er det egentlig så slemt? ..
    Synes også tit, hvis man læser det der varm weekend inde på ekstrabladet, og så læser en artikel om hvordan mænd bedst slikker kvinder.. Så ligger der som regel et hav af kommentare under artiklen om at mænd synes at det er ulækert og det lugter o.s.v ..

Sådan nogle ting bliver man jo nok lidt påvirket over ..

5. Dustdancer Rainbow-kids-714.jpg Indlæg: 112
    30/01 2010 kl. 09:56

Jeg hader at blive slikket, synes det er så ulækkert...

6. Christinaaa 28alzly.jpg Indlæg: 160
    30/01 2010 kl. 09:58

Fordi hvis man lugter, vil det ofte forstås som om man ikke er renlig, hvilket er klamt, og man vil sgu ikke have, at ens sengepartner synes man er klam.
    Synes dog overhovedet ikke manglede orgasmer er et sextabu, da det er så normalt. Skedeprutter synes jeg også vil være pinligt, fordi man altid er blevet "mobbet" for almindelige prutter. Også er det igen heller ikke så sexet, og man vil jo gerne både føle sig lækker og have at kæresten synes man er lækker.

7. Peacyh Peach Indlæg: 78
    03/02 2010 kl. 15:21

Synes altså ikke man lugter, hvis man er renlig og vasker sig hver dag?

8. Peacyh Peach Indlæg: 78
    03/02 2010 kl. 15:21

Synes altså ikke man lugter, hvis man er renlig og vasker sig hver dag?

9. Tinana n19190218974_3242.jpg Indlæg: 17
    03/02 2010 kl. 16:31

Skedeprutter er da grineren..
    Det allermest pinlige jeg har lavet med min kæreste, var en gang han lå og slikkede mig og så kom jeg til at slippe en ordentlig (røv)prut lige i næsen på ham..
    Flooovt..!

Man kan faktisk godt sammenligne mig lidt med en Mars-bar.. Lidt for fed, men superlækker.. ;o)
  10. NHS Ems 007.jpg Indlæg: 736
    03/02 2010 kl. 16:39

Det er måske ikke et tabu, men det gør altid ondt i starten, når jeg har sex med min kæreste. Det er som om, at jeg ikke bliver ordenligt våd længere inde i skeden. Glidecreme hjælper lidt, men stadig ikke nok til, at det slet ikke gør ondt.
    Det ødelægger nogle gange stemningen, når man skal være sååå forsigtig..

Skriv indlæg

Du skal være logget ind for at kunne skrive her

eller Opret din egen profil på Woman.dk

Abonnér på WOMAN Se alle tilbud

Opret profil Log ind