Debatten » Sex & Mænd » Valentinsdag :)

Valentinsdag :)

Abonnér på denne tråd Giv mig besked på min email:
Du kan følge med i denne tråd & deltage i andre debatter med en profil på Woman.dk
  1. blonde 1253377--rig-blondine-lukker-million-blog--.jpg Indlæg: 36
    07/02 2010 kl. 20:25

ja, overskriften siger en del
    på søndag d. 14 feb er der jo valentinsdag.

har I nogle planer sommiddag, biograftur?
    - så vi andre lige kan få nogle ideer

Giver I gaver eller ej?

2. NettexD Garden.jpg Indlæg: 26
    07/02 2010 kl. 23:42

Tror bare min kæreste og jeg skal være sammen og måske hygge med en film..

Jeg havde også overvejet at give ham en lille gave, f.eks. gjorde han mig opmærksom på at han godt kunne lide M!-bladet som han åbenbart havde kigget i hjemme hos mig forleden.. Måske skulle jeg give ham sådan et.. Ved bare ikke om det er for uromantisk.? Det er jo valentinsdag.. For ellers er jeg blank på hvad jeg skal give ham..

3. Strawberry_DK Lonely_by_lilletrille.jpg Indlæg: 42
    08/02 2010 kl. 08:22

Min kæreste og jeg har 2 års dag den 15. så der skal vi ud og spise og i biografen selve valentines dag kommer nok "bare" til at bestå af lidt hygge derhjemme

4. Bruger slettet
    8. Feb 2010 kl. 09:42

(Slettet)

5. omega omega Indlæg: 116
    08/02 2010 kl. 10:02

Vi fejrer det heller, men fik i julegave et 4-dages wellness ophold, som tilfældigvis falder oveni Valentines, men tidspunktet er valgt af helt andre årsager. For mig ville det virke kunstigt, men god fornøjelse til jer, der fejrer det. Men jeg undrer mig meget over en ting: Hvorfor vil i se film sammen med jeres kærester? Jeg ville hellere lave noget, hvor man er optager af hinandens aktiviteter frem for en skærm fx. tog min kæreste og jeg engang ud i et indendørs minigolfcenter (plat, ja, men skideskægt)!.

6. iks iks Indlæg: 36
    08/02 2010 kl. 15:32

Man kan jo ikke tage i minigolf center hver aften - derfor se film men valentines er jo en meget god undskydning for at forkaele sig selv og kaeresten.

Mig og min kaereste skal lave mad sammen paa valentines dag Vi plejer ikke at bruge saa meget tid eller penge paa mad, og vi skal ud og spise weekenden efter fordi det er vores aarsdag saa paa soendag bliver vi bare hjemme og hygger os.

Har foer vaeret ude at skoejte med min kaereste, eller vaeret til koncerter eller paa hotel eller telttur, men det er vejret nok ikke til paa soendag.

7. Bruger slettet
    8. Feb 2010 kl. 16:43

(Slettet)

8. omega omega Indlæg: 116
    08/02 2010 kl. 17:39

Til iks: det lød bare ikke som om at Valentines dag er enhver aften. Men pyt, jeg ser din pointe.

9. koldt_vand DSC00508.JPG Indlæg: 453
    08/02 2010 kl. 19:48

nø.. det er en amerikansk tradition og kan ikke se hvorfor vi skal begynde på det.. 1, 2, 3 hyg med kærlighed..

Det er for mig rigtig kunstigt.. kunne forstå det hvis det var ens årsdag, men ellers ikke.. og kan slet ikke se hvorfor man skal give hinanden gaver..

Tænk, først, årsdag, så valentines, så fejre vi lige den dag vi blev forlovet så fejre vi også lige vores bryllupsdag. det kan jo blive ved i en evighed så..

og jeg vil ti gange hellere have en gave af min kæreste en hel anden dag end valentine for så er det ikke pålagt men af egen fri vilje og lyst

nu på 3. semester som sygeplejestuderende.
  10. Tigerpigen Tigerpigen Indlæg: 107
    08/02 2010 kl. 22:45

Jeg skal holde Valentines Day (for første gang nogensinde i øvrigt) med min veninde - vi har planlagt at se film (specifikt "He's just not that into you", spise skumfiduser og hjertekager, helt sikkert sladre en masse, og vigtigst af alt: fejre vores singleliv, som for mit vedkommende startede for ca. tre uger siden og for hendes vedkommende handler om at hendes eks for alvor skal være ude af billedet her i 2010. Det bliver fantastisk Måske jeg godt kunne finde på at købe nogle meget romantiske røde roser til hende og lave et grimt og lyserødt kort med glimmer, fjer mv. og teksten "be my valentine" på bare for at fuldende temaet
    Men til alle jer andre der har nogen søde kærester i kan være sammen med - go da bare for it...

Skriv indlæg

Du skal være logget ind for at kunne skrive her

eller Opret din egen profil på Woman.dk
Opret profil Log ind