Jeg havde egentlig ikke snakket med min kæreste om valentines day da vi kun har været sammen tre måneder -og jeg godt kunne tænke mig at se om han selv ville bruge anledningen til at være lidt ekstra romantisk. Men da en af de der blomsterreklamer med budskabet "husk valentines day" var i tv spurgte han mig og jeg ville fejre den . Så måtte jeg jo svare at det kunne være meget hyggeligt med et eller andet småt.. Men vi er ellers begge meget gode til at forkæle hinanden i hverdagen. Han gav for eksempel spontant mig et årskort til tivoli, og jeg gav ham i går en dvd med klovn. Men det bliver spændende at se om han så husker at gøre noget søndag
nø.. det er en amerikansk tradition og kan ikke se hvorfor vi skal begynde på det.. 1, 2, 3 hyg med kærlighed..
Det er for mig rigtig kunstigt.. kunne forstå det hvis det var ens årsdag, men ellers ikke.. og kan slet ikke se hvorfor man skal give hinanden gaver..
Tænk, først, årsdag, så valentines, så fejre vi lige den dag vi blev forlovet så fejre vi også lige vores bryllupsdag. det kan jo blive ved i en evighed så..
og jeg vil ti gange hellere have en gave af min kæreste en hel anden dag end valentine for så er det ikke pålagt men af egen fri vilje og lyst
Det er faktisk en europæisk tradition - dermed ment, det stammer fra Europa
Respekt til Tigerpigen! Sådan skal Valentins Dag da fejres, hvis den skal fejres.
Har aldrig selv fejret dagen - måske fordi det kun er sket én gang, at jeg har været ikke-single den 14. februar...? Men derudover har jeg nu også en idé om, at det er en gang opreklameret, forbrugsfremmende fis, som stormagasinerne har fundet på. Og så gør det mindre, om de er europæiske eller amerikanske. (Jo, ved godt, dagen henviser til en en kristen martyr, og dermed opstod lidt før stormagasinerne, men det er nu stadig butikkerne, der har præsteret at hype dagen helt ud af proportioner.)
Måske tænker jeg anderledes, hvis jeg en dag får en kæreste, som holder til den 14. februar - jeg kan da i hvert fald godt følge argumentet om, at det er naturligt at fejre kærligheden på den dag, der er dedikeret til den.
Indtil da: Godnat - jeg skal møde på arbejde kl. 7 på dette års Valentins Dag.
De fejltagelser, du fortryder mest, er dem, du aldrig begik!
Min kæreste kommer her i løbet af eftermiddagen. Jeg havde egentligt planlagt en lille romantisk overraskelse, med en hygge aften foran pejsen med sushi, og derefter frugt chokolade og god vin. og så lidt nyt undertøj til senere. men det har jeg valgt at droppe da jeg igennem en fælles ven har fået afvide at han slår op med mig imorgen (mandag) efter 14 måneder - Så jeg vil virkelig føle mig alt for dum og naiv hvis jeg gennemfører denne her aften alligevel.
Blev vækket i morges med de flotteste roser og balloner hvor der står jeg elsker dig og ved ikke hvad , føler mig bare helt vild heldig lige nu , så kørte vi i skoven og gik en tur med hunden og min familie, så kørte vi forbi bageren og købte stort ind og hyggede , nu er han desværre taget på arbejde, men kommer hjem i aften hvor jeg vil overraske ham med noget frækt undertøj håber i andre får en god dag
Jeg går ikke op i valentine's dag - og dog. For i år 'fejrer' jeg den med min søde kollega vi tar ført i biografen og ser Prinsessen og frøen(den her vi begge snakket meget om og glædet os til kom) og efter den skal vi se Valentine's Day. Lige på det tidspunkt hvor alle kæresteparrene også skal se den Så glæder mig bare til at søndagshygge med hende med en god disneyfilm og en pladderromantisk tøsefilm, en masse slik, cola, popcorn osv. Jeg er single og hende og hendes kæreste fejre alligevel ikke dagen. (Og forresten så er det også fastelavnssøndag idag, det er da mindst lige så vigtigt )
vi plejer egentlig ikke at gøre noget ved det, vi har års dag i januar, som vi så plejer at gøre lidt ekstra ved i stedet.. Men han havde været så uheldig at få en vagt på vores årsdag, så jeg valgte at være lidt ekstra sød ved ham i morges.. Diskede op med en lækkert brunch med alt det han elsker det blev han rigtig glad for
Har egentlig den aftale med min kæreste at vi ikke gør det store, men er bosat i England hvor det er en rimelig stor ting. Der var et kort med et digt han selv har skrevet på min pude da jeg kom ind med morgenkaffen, og en blodplade. (Et firma der laver forskellige microber som plysdyr)... Jeg har en blodsygdom der gør at jeg mangler blodplader, så det var en rigtig sød gave
Det handler ikke om ham du kan leve med, men om ham du ikke kan leve uden...
Singlepigen her har overvejet at tage i biografen og ... nej ikke for at se Valentines Day men for at se Wolfman.
Rigtig anti-romantisk dag.
Jeg havde egentlig ikke snakket med min kæreste om valentines day da vi kun har været sammen tre måneder -og jeg godt kunne tænke mig at se om han selv ville bruge anledningen til at være lidt ekstra romantisk. Men da en af de der blomsterreklamer med budskabet "husk valentines day" var i tv spurgte han mig og jeg ville fejre den
. Så måtte jeg jo svare at det kunne være meget hyggeligt med et eller andet småt..

Men vi er ellers begge meget gode til at forkæle hinanden i hverdagen. Han gav for eksempel spontant mig et årskort til tivoli, og jeg gav ham i går en dvd med klovn.
Men det bliver spændende at se om han så husker at gøre noget søndag
Det er faktisk en europæisk tradition
- dermed ment, det stammer fra Europa
Respekt til Tigerpigen!
Sådan skal Valentins Dag da fejres, hvis den skal fejres.
Har aldrig selv fejret dagen - måske fordi det kun er sket én gang, at jeg har været ikke-single den 14. februar...? Men derudover har jeg nu også en idé om, at det er en gang opreklameret, forbrugsfremmende fis, som stormagasinerne har fundet på. Og så gør det mindre, om de er europæiske eller amerikanske. (Jo, ved godt, dagen henviser til en en kristen martyr, og dermed opstod lidt før stormagasinerne, men det er nu stadig butikkerne, der har præsteret at hype dagen helt ud af proportioner.)
Måske tænker jeg anderledes, hvis jeg en dag får en kæreste, som holder til den 14. februar - jeg kan da i hvert fald godt følge argumentet om, at det er naturligt at fejre kærligheden på den dag, der er dedikeret til den.
Indtil da: Godnat - jeg skal møde på arbejde kl. 7 på dette års Valentins Dag.
De fejltagelser, du fortryder mest, er dem, du aldrig begik!Min kæreste kommer her i løbet af eftermiddagen. Jeg havde egentligt planlagt en lille romantisk overraskelse, med en hygge aften foran pejsen med sushi, og derefter frugt chokolade og god vin. og så lidt nyt undertøj til senere. men det har jeg valgt at droppe da jeg igennem en fælles ven har fået afvide at han slår op med mig imorgen (mandag) efter 14 måneder
- Så jeg vil virkelig føle mig alt for dum og naiv hvis jeg gennemfører denne her aften alligevel.
Blev vækket i morges med de flotteste roser og balloner hvor der står jeg elsker dig og ved ikke hvad
, føler mig bare helt vild heldig lige nu
, så kørte vi i skoven og gik en tur med hunden og min familie, så kørte vi forbi bageren og købte stort ind og hyggede
, nu er han desværre taget på arbejde, men kommer hjem i aften hvor jeg vil overraske ham med noget frækt undertøj
håber i andre får en god dag 
Jeg går ikke op i valentine's dag - og dog. For i år 'fejrer' jeg den med min søde kollega vi tar ført i biografen og ser Prinsessen og frøen(den her vi begge snakket meget om og glædet os til kom) og efter den skal vi se Valentine's Day. Lige på det tidspunkt hvor alle kæresteparrene også skal se den
Så glæder mig bare til at søndagshygge med hende med en god disneyfilm og en pladderromantisk tøsefilm, en masse slik, cola, popcorn osv.
Jeg er single og hende og hendes kæreste fejre alligevel ikke dagen.
)
(Og forresten så er det også fastelavnssøndag idag, det er da mindst lige så vigtigt
vi plejer egentlig ikke at gøre noget ved det, vi har års dag i januar, som vi så plejer at gøre lidt ekstra ved i stedet.. Men han havde været så uheldig at få en vagt på vores årsdag, så jeg valgte at være lidt ekstra sød ved ham i morges.. Diskede op med en lækkert brunch med alt det han elsker
det blev han rigtig glad for
Har egentlig den aftale med min kæreste at vi ikke gør det store, men er bosat i England hvor det er en rimelig stor ting. Der var et kort med et digt han selv har skrevet på min pude da jeg kom ind med morgenkaffen, og en blodplade. (Et firma der laver forskellige microber som plysdyr)... Jeg har en blodsygdom der gør at jeg mangler blodplader, så det var en rigtig sød gave
Det handler ikke om ham du kan leve med, men om ham du ikke kan leve uden...