Debatten » Sex » Sprøjteorgasme? har i prøvet det? og hvordan..??

Sprøjteorgasme? har i prøvet det? og hvordan..??

1. Brugeren er slettet.
    16. juli 2010, 21.28 Opdateret d. 16. juli 2010, 21.28

Hej piger
    jeg ville lige høre, om nogen af jer har erfaring inde for det med en sprøjteorgasme? har i prøvet at få en ? hvad gjorde drengen for at i fik det?..
    min kæreste og jeg har prøvet lidt på det nemlig.. dér hvor han giver finger (formet som en slags krog) og hvor han så presser med den anden hånd, lige over fissen...
    det føles super godt, og jeg får den der "tissefornemmelse" som mange siger man får, ligefør man opnår sprøjteorgasme..
    har dog læst, at det kun er 30% af alle kvinder der rent faktisk kan få en sprøjteorgasme.. gad bare godt at opleve det, og ville ydermere høre, om der er noget man selv kan gøre, for at øge chancen for at sprøjteorgasmen opnås?

2. Brugeren er slettet.
    Brugeren har valgt at slette sit indlæg

Oprindelig besked:

16. juli 2010, 22.38

jeg vil mene jeg taler af erfaring når jeg siger, at det bedste resultat opnår man, når man ikke søger/jager en orgasme.

Jeg har oplevet 3 sprøjteorgasmer i mit liv. Det er dog først sket efter 7 års sexliv og de er sjældne. Idet jeg kun har oplevet at få 3 af slagsen ved jeg endnu ikke, hvad der er den mest optimale stilling. JEg holder mig egentlig bare til princippet, at være i nuet og nyde det, uden at tænke over at jeg skal få en orgasme.

jeg må ærligt indrømme at den første var den mest kraftfulde. jeg faldt bogstavelig talt omkuld, idet kæresten og jeg stod op. Det at den første sprøjteorgasme var den mest kraftfulde, tillægger jeg nok også overraskelse og ren nydelse, da jeg slet ikke havde forventet det og bare havde god sex.

3. Brugeren er slettet.
    Brugeren har valgt at slette sit indlæg

Oprindelig besked:

16. juli 2010, 22.52

jeg fik en da min kæreste slikkede mig, jeg kunne ikke selv mærke forskel på dét og alm orgasme, men han kunne tydeligt mærke at det var sprøjteorgasme, men det var måske fordi han ikke havde slikket mig i lang tid

4. Brugeren er slettet.
    16. juli 2010, 23.15

Min kæreste og jeg har også prøvet, men det er ligesom jeg kun kan nå til den 'tissetrang'. Det er en super fantastisk følelse, og for det meste får jeg også orgasme,, men sprøjter bare ikke.

Jeg har læst, at med denne type orgasme gør øvelse mester. Så bare bliv ved med at prøve, så kan DET være vi en dag er heldige

5. mbt Profilbillede for mbt Indlæg: 2028
    17. juli 2010, 04.22

Får det for det meste når jeg sidder øverst - tror faktisk ikke jeg kan på andre måder.. måske hvis jeg har mine ben på hans nakke.... Men synes faktisk ikke det er så fantastisk endda, skal være noget jeg har lyst til (lyder måske underligt). Det klamme er nok, at jeg nemmest får den, hvis der er gået lidt tid siden jeg sidst var på toilettet

6. Brugeren er slettet.
    17. juli 2010, 12.43

Okay piger, tak for det håber jeg kommer til at prøve det på et tidspunkt! For nysgerrigheden skyld

7. AggieM Profilbillede for AggieM Indlæg: 36
    17. juli 2010, 15.10

Jeg får ikke orgasme, men min kæreste er god til at få mig til at sprøjte.
    Det er en udbredt misforståelse at der altid er orgasme med inde over.

8. Brugeren er slettet.
    17. juli 2010, 16.38

hm? anede jeg ikke... man kan sprøjte, uden at få orgasme :S? hvorfor sker det så? og hvordan føles det?

9. Fmercury Profilbillede for Fmercury Indlæg: 144
    18. juli 2010, 21.15 Opdateret d. 18. juli 2010, 21.15

Jeg tror nu alle kvinder kan lære at få sprøjteorgasme. Det er vel det samme som at sige at ikke alle mænd kan lære at få flere orgasmer uden at komme

Man kan tage kurser for at lære det hos dem her: http://www.nytliv.nu/ Jeg hørte om det første gang da jeg læste en artikel om emnet hos Tidens Kvinder: http://www.tidenskvinder.dk/Darkroom/2009_39_sprojteorgasme.aspx Jeg har ikke været i stand til at finde andre steder der lærer sprøjteorgasmer.

Tidligere debat på Woman om emnet (hvor en også anbefaler kurset hos dem):

http://woman.dk/forum/5/topic/356

Håber det var lidt hjælp

Lykken er ingen let sag. Det er svært at finde den i os selv, og umuligt at finde andetsteds.
  10. Brugeren er slettet.
    18. juli 2010, 22.22

AggieM
    Helt enig, jeg har også prøvet det ene, uden det andet

For mig føltes det (har så kun prøvet det en gang) ikke specielt, altså det var god god god god sex, med en, hvis pik ramte lige der hvor den skulle og lige pludselig var jeg bare så sindssygt våd, det drev virkelig ned af både mig og ham. Det var en lidt mærkelig oplevelse - men ikke desto mindre end oplevelse

Dejligt med sommer og sol. Lad det vare ved

Abonnér på WOMAN nu! Se alle tilbud