Fik lige lidt af et chok... Har gennem 5 år haft en kæreste og ud af de 5 år, har vi været forlovede i 2 år. Vi brød forlovelsen i marts måned, da vi havde problemer siden december måned. Men vi blev ved med at ses osv fordi han var i tænkepause, hvor han skulle finde ud af om det var mig han ville giftes med. Men her for to uger siden, snakker jeg i telefon med ham og han fortæller mig at han ikke tror at det går pga kulturelle forskelle. Han er fra pakistan og jeg er tyrker. Hans familie er meget troende og det er hverken jeg eller min familie. finder så ud af at hans forældre har arrangeret noget for ham som har stået på i 3 måneder, hvor vi stadig havde aftalt at vi ikke var sammen med andre osv. jeg er så indebrændt, og jeg skal virkelig hævne mig på en måde. har I nogle forslag?
Normalt ville jeg ikke synes om at give hævn råd... Men sidder og får virkelig virkelig ondt af dig. Han har da virkelig behandlet dig virkelig shitty!! Men eftersom han skal giftes... så kan du jo sende ham en bryllupsgave. En stor flot kasse med bånd hvor der indeni ligger 20 rådne fisk. Eller hvad du nu ville synes han skulle have. Såe... ja... det er mit bedste bud. Send ham en rigtig lorte hadegave til hans bryllup. Og self held, lykke og kram fremover... Lad ham ikke få dig ned med nakken
siamFuldtidsbarnepige fra. d. 4 sep. - 18. sep. Jeg har ikke så meget tid.Indlæg: 296
Jeg tror ikke på, at hævn er en god løsning. Jeg kan sagtens forstå dig, men i sidste ende kan det nemt gå udover én selv. En form for hævn, som ikke er så barnlig, (HVIS man nu skulle vælge en form for hævn ) så mener jeg at det bedste ville være at bare ignorere ham. - ingen tillykke til brylluppet, eller hvordan det går. Bare vær kold. Men kun hvis du virkelig er sikker på, han ikke fortjener bedre! Synes det må være så hårdt, at være ond ved en man elsker/har elsket..
Jeg tror ikke på hævn er en løsning i det her tilfælde. Det er jo noget hans forældre har besluttet for ham og han har formentlig intet haft at sige. Jeg kan dog sagtens sætte mig ind i din tanke bag hævn, men jeg tror ikke det vil give dig noget. Hellere stoppe al kontakt til ham og hjælpe dig selv ved at komme videre ud og møde nogen nye mennesker Held og lykke med det.
Jeg kan godt forstå at du føler dig trådt på, men du har jo selv valgt at vente på ham i de tre måneder, velvidende at han måske ikke ville vælge dig. Det er ikke fair at han har set en anden i mellemtiden, men det kan være at han har set det som et platonisk venskab, der så har udviklet sig.
Jeg synes ikke at du skal hævne dig. Du skal lære af situationen og så glemme ham
Forstår dig hundrede procent!!! Men han fortjener ikke engang din opmærksomhed eller tanker! Sikke en lille mors dreng han må være tsk! Jeg ville også umiddelbart klart have min hævn, desværre kan jeg ikke komme i tanke om noget som er ledt nok, uden at være barnligt og virke lidt desperat.. Mit råd vil også være at du skal glemme alt om ham og lad endelig vær med at bombe ham med sms'er og andre ting, for der er ikke noget mere utiltrækkende end det. (tro mig, jeg har selv lavet den s: .. ) og husk: den bedste hævn er at være lykkelig!
dontbelong!!! 'amen for katten da! - jeg er SÅ enig!! den største hævn er at han kan se og mærke på dig at du er så meget mere og så meget lykkeligere end da du var med ham!
dontbelong!!! 'amen for katten da! - jeg er SÅ enig!! den største hævn er at han kan se og mærke på dig at du er så meget mere og så meget lykkeligere end da du var med ham!
Hey skønne piger...
Fik lige lidt af et chok... Har gennem 5 år haft en kæreste og ud af de 5 år, har vi været forlovede i 2 år. Vi brød forlovelsen i marts måned, da vi havde problemer siden december måned. Men vi blev ved med at ses osv fordi han var i tænkepause, hvor han skulle finde ud af om det var mig han ville giftes med. Men her for to uger siden, snakker jeg i telefon med ham og han fortæller mig at han ikke tror at det går pga kulturelle forskelle. Han er fra pakistan og jeg er tyrker. Hans familie er meget troende og det er hverken jeg eller min familie.
finder så ud af at hans forældre har arrangeret noget for ham som har stået på i 3 måneder, hvor vi stadig havde aftalt at vi ikke var sammen med andre osv.
jeg er så indebrændt, og jeg skal virkelig hævne mig på en måde. har I nogle forslag?
Normalt ville jeg ikke synes om at give hævn råd... Men sidder og får virkelig virkelig ondt af dig. Han har da virkelig behandlet dig virkelig shitty!! Men eftersom han skal giftes... så kan du jo sende ham en bryllupsgave. En stor flot kasse med bånd hvor der indeni ligger 20 rådne fisk. Eller hvad du nu ville synes han skulle have. Såe... ja... det er mit bedste bud. Send ham en rigtig lorte hadegave til hans bryllup.
Og self held, lykke og kram fremover... Lad ham ikke få dig ned med nakken
Der kommer ikke noget godt ud af at hævne sig.
Hverken han, hans familie, din familie eller du bliver mere glad af den grund.
Jeg tror ikke på, at hævn er en god løsning. Jeg kan sagtens forstå dig, men i sidste ende kan det nemt gå udover én selv. En form for hævn, som ikke er så barnlig, (HVIS man nu skulle vælge en form for hævn
) så mener jeg at det bedste ville være at bare ignorere ham. - ingen tillykke til brylluppet, eller hvordan det går. Bare vær kold. Men kun hvis du virkelig er sikker på, han ikke fortjener bedre! Synes det må være så hårdt, at være ond ved en man elsker/har elsket..
PuritaniaJeg tror ikke på hævn er en løsning i det her tilfælde. Det er jo noget hans forældre har besluttet for ham og han har formentlig intet haft at sige.
Held og lykke med det.
Jeg kan dog sagtens sætte mig ind i din tanke bag hævn, men jeg tror ikke det vil give dig noget. Hellere stoppe al kontakt til ham og hjælpe dig selv ved at komme videre ud og møde nogen nye mennesker
Jeg kan godt forstå at du føler dig trådt på, men du har jo selv valgt at vente på ham i de tre måneder, velvidende at han måske ikke ville vælge dig. Det er ikke fair at han har set en anden i mellemtiden, men det kan være at han har set det som et platonisk venskab, der så har udviklet sig.
Jeg synes ikke at du skal hævne dig. Du skal lære af situationen og så glemme ham
Forstår dig hundrede procent!!! Men han fortjener ikke engang din opmærksomhed eller tanker! Sikke en lille mors dreng han må være
tsk!
Jeg ville også umiddelbart klart have min hævn, desværre kan jeg ikke komme i tanke om noget som er ledt nok, uden at være barnligt og virke lidt desperat..
Mit råd vil også være at du skal glemme alt om ham og lad endelig vær med at bombe ham med sms'er og andre ting, for der er ikke noget mere utiltrækkende end det. (tro mig, jeg har selv lavet den s: .. ) og husk: den bedste hævn er at være lykkelig!
Håber alt godt for dig.
Knus
dontbelong!!! 'amen for katten da! - jeg er SÅ enig!!
the small oneden største hævn er at han kan se og mærke på dig at du er så meget mere og så meget lykkeligere end da du var med ham!
Det er jeg glad for, tak