Debatten » Sex » Elsker han mig stadig?

Elsker han mig stadig?

1. Nanna48 Profilbillede for Nanna48 Indlæg: 20
    21. september 2010, 19.19 Opdateret d. 21. september 2010, 19.19

Hej alle sammen...

Jeg har haft en kæreste i 9 måneder, og vi mødte hinanden på efterskole så der er den her lorte afstand.. Jeg bor i vejle og han bor i Grenå, og det er for mig rigtig hårdt med afstanden da vi kun ser hinanden i weekenderne..
    Men jeg ved bare ikk om han savner mig mere, og om han faktisk elsker mig så højt som jeg elsker ham..

For når vi er sammen er han sød og dejlig, men så når jeg er taget hjem, og er hjemme.. Skriver han aldrig, højest 1 gang om dagen med 3 beskeder også slutter han med at svare eller skrive.. Og når jeg er sød om natten når vi skriver, og siger jeg ville ønske han var her, og jeg virkelig savner ham, og ikk kan holde ud at vente en uge mere på vi ses.. Siger han altid det går nok, du kan godt holde ud uden mig.. Og også hvor du sød.. Han skriver ikke så tit i lige måde, hvilket jeg synes er træls. Specielt fordi når jeg ikk ser ham, har jeg brug for han skriver nogen gange og skriver han elsker mig, eller ringer.. For jeg er dårlig til lang distance.. Så vil ikke glemme ham, og han betyder jo meget.. Men nogengange ved jeg bare ikke om han elsker mig så meget som han gjorde :/
    Hjælp gerne :/

2. nakedbeauti Profilbillede for nakedbeauti Indlæg: 1635
    21. september 2010, 19.40

jeg kender godt til dilemmaet... jeg er selv i et langdistance forhold gennem over halvandet år nu... Jeg har også brug for de daglige komplimenter og bekræftelse når man ikke kan se hinanden i øjnene, kysse eller kramme eller bare være sammen... Jeg har talt med min kæreste om det stille og roligt og sagt at jeg ville føle mig mere lykkelig hvis han ville vise hans følelser mere når vi ikke er sammen... Og efterhånden er han begyndt på engang imellem at huske det, og han svarer også tit dumt på mine: jeg savner dig- agtige kommentarer i telefonen eller beskeder, men når jeg så spørger ind til hans følelser, så føler han en del i retning af hvad jeg gør, men fordi vi jo ikke kan gøre noget ved situationen før om et halvt års tid, så tager han det hele mere roligt... vi har jo begge studier osv at fokusere på, og så bare sørge for at nyde hinanden i weekenderne og lige holde kontakten lidt i løbet af dagen med samtaler om morgenen og aftenen og lidt i løbet af dagen, alt efter hvor travlt vi begge har...
    Fyre er forskellige, og ikke alle er til at vise så mange følelser, specielt ikke på tekst, da det måske kan virke falskt... Langdistance-forhold er hårde, og det er også hårdt for mig nu, men tanken om at der er mulighed for at vi kan flytte sammen om efterhånden snart kun et halvt år gør, at jeg kan holde ud lidt længere... Jeg vil jo ikke slå op med ham selvom jeg kan blive så sur og frustreret over hele situationen at det til tider kan være en tanke der kommer fordi det er hårdt at savne en hele tiden, når man har brug for nærvær og kærlighed, det ville jo ikke løse noget som helst...
    Men de ting du siger han skriver tyder ikke helt på at han ikke føler kærlighed til dig... måske er det ikke lige så voldsomt indeni ham, som du føler det er i dig... Men du skal ikke tænke over det så længe han er som han er nu... men tal med ham om det og dit behov for at mærke hans følelser når i ikke er sammen, og lad være med at kvæle ham også (tror jeg ikke du gør, men frustrationen over savnet og tvivlen om det er gengældt kan godt lede til dårlig stemning mellem jer) Det er godt at have et mål for fremtiden med hvornår i kan flytte tættere på hinanden, så i føler jeres forhold ikke fører blindt... Og brug tid med veninder eller på dig selv eller familien, så du oplever en masse du kan fortælle om når i taler sammen om aftenen...
    For at opsamle lidt: fyre er til tider vildt dårlige til at vise følelser, selvom de er der... Få tiden til at gå med andre mennesker, så du ikke tænker for meget over det... Tal med ham om det og hvordan du føler og hvad ville gøre dig gladere til daglig uden at bebrejde hans måde at være på (for han skriver jo stadig søde ting og er med dig) Hvis det skal være jer , og følelserne er stærke nok til at klare et langdistanceforhold, så skal det nok gå, og hvis ikke, så skulle det ikke være ham...
    Håber det kunne bruges

Abonnér på WOMAN nu! Se alle tilbud