Debatten » Sex » liderlige mænd..

liderlige mænd..

1. blondefleur blondine i forklædning Profilbillede for blondefleur Indlæg: 5417
    22. maj 2011, 19.28 Opdateret d. 22. maj 2011, 19.28

Har nogen gange nu, gået og tænkt over, om det bare er faktum at mænd generelt er mere liderlige end kvinder? For jo, jeg har da tit lyst til min kæreste og sådan, og vi har fantastisk sex ja, men der er da bare gange hvor det er rart bare at ligge og putte og nusse uden sex, er der ikke? Eller er det kun i kvinders verden? For med min (må det siges: skønne, vidunderlige og dybt sexede) kæreste, er det som om det bare altid skal ledes til sex når man ligger tæt! Han siger det er fordi han tænder så ufatteligt meget på mig og synes jeg er jordens mest sexede kvinde, at han bare ikke kan styre sin lyst når han kan mærke mig så tæt op af ham. Og det må man da sige er et kompliment, men nogle gange bliver det bare lidt for meget, at vågne op til hænder der roder alle mulige steder og langsomt søger down there når man allerhelst har lyst til at morgenputte stille og roligt, når aftenen inden også stod på sex.. Er jeg den eneste kvinde med sådan en umættelig fyr?? Og hvordan håndterer man dem bedst?

2. Brugeren er slettet.
    22. maj 2011, 19.31

I vores forhold, er det mig som har en kæmpe lyst. Min kæreste har skam også lyst, men ikke ligeså meget som jeg har. Vi plejer altid at sige, at jeg er manden og han er kvinden! Ved ikke hvad der er at gøre.. Men jo da, det er også skønt at ligge og nusse uden sex. Meeen, foretrækker sgu at der også er sex bagefter

Хайде, напиши по цялото ми тяло!
  3. Brugeren er slettet.
    22. maj 2011, 19.32

Hvor længe har I været sammen?

4. blondefleur blondine i forklædning Profilbillede for blondefleur Indlæg: 5417
    22. maj 2011, 19.35

Sjovt at der er omvendt hos jer! Normalt synes jeg nu vel egentlig også, at kæresten og min lyst ligner hinanden, men der er bare de gange der hvor jeg godt kunne nøjes med nusseriet!
    Vi har været sammen i ca. 16 måneder nu

5. Brugeren er slettet.
    22. maj 2011, 19.37

Haha ja egentligt. Men min lyst er også ret stor.
    Det ER også rart at ligge og nusse, helt klart .. Det er dog ikke hele tiden jeg vil have sex

Ja okay. Vi har snart været sammen i 4 år. Men det har faktisk næsten altid været sådan her

6. Brugeren er slettet.
    22. maj 2011, 19.44

Min kæreste kan godt det med at ligge tæt og kramme uden at det leder til sex, så siger han idag skal vi bare nyde hinanden. MEN han kan dog ikke finde ud af at kysse uden at han blir helt vildt tændt! virkelig trist, da jeg elsker at ligge og nusse og kysse, så når det ikke er kys ender det altid med at jeg ligger i hans arme og han falder i søvn.

7. Brugeren er slettet.
    Brugeren har valgt at slette sit indlæg

Oprindelig besked:

22. maj 2011, 20.19

Jeg tror det er en myte, at mænd generelt er mere liderlige end kvinder.
    Hos os tror jeg det nogenlunde lige, jeg er dog en anelse mere liderlig end han er Men det er meget sjældent vi siger nej til hinanden. Jeg tror heller ikke, jeg ville kunne ligge og nusse og hygge uden at blive bare lidt liderlig, hehe

8. nakedbeauti Profilbillede for nakedbeauti Indlæg: 1635
    22. maj 2011, 20.39

jeg har lige læst bogen "hvorfor mænd intet husker og kvinder intet glemmer"... deri forklares mænds og kvinders lyst, og det har virkelig sat nogle ting i perspektiv for mig...!!! købte den i netto for 39,- kr........ jeg kan slet ikke sætte ord på lige nu, hvad der kort og godt står, men jeg vil anbefale den på det kraftigste og så ellers bare sige at mænd og kvinder er ret så forskelligt skruet sammen hjernemæssigt...

9. Brugeren er slettet.
    23. maj 2011, 00.28

Jeg havde mere lyst end min ekskæreste. Meget mere! Lige nu med min elsker er det ret meget lige. Vi nusser gerne i mange timer inden det bliver til sex, men sex bliver det altid til. Guskelov for det da

10. Shakti Profilbillede for Shakti Indlæg: 6705
    23. maj 2011, 01.13

I vores forhold, er det vist også mig der vil oftest. Eller sådan var det indtil foråret kom og temperaturen er begyndt at stige. Nu er han satme helt vild i varmen. Vi ender oftest med at have sex, hvis vi nusser og ligger tæt. Men det er altså fordi vi begge to får helt vildt meget lyst. Vi kan heller ikke tungekysse uden at han bliver meget synligt æhm.. Lysten Men det er jo bare et kæmpe kompliment altsammen. Og jeg nyder det.

Mest læste

Abonnér på WOMAN nu! Se alle tilbud