Debatten » Sex » sprøjteorgasme?

sprøjteorgasme?

1. MissMessi Profilbillede for MissMessi Indlæg: 37
    14. marts 2008, 23.15 Opdateret d. 14. marts 2008, 23.15

hey tøser,
    For mig er sprøjteorgasmer en rimelig ny ting (har dog ikke selv prøvet det endnu) , så har lige et par spørgsmål omkring det... Er det bedre end alm orgasme? Hvordan får man den? kan man evt. gøre det alene, altså uden kæresten? osv. alt info er velkommen, for af det jeg har hørt om sprøjteorgasmer , sku det være ret godt!

2. Brugeren er slettet.
    15. marts 2008, 12.07

Har du nogensinde fået andre orgasmer? Klitoris eller g-punkt? For jeg tror at det kommer med tiden, og at man skal have udforsket sin krop godt og grundigt inden man lige laver sådan en. Har kun haft klitoris-orgasmer, så jeg ved ikke hvordan man gør, men jeg ved hvor svært det er at gå til the next level=g-punkt orgasme

3. Tulle Profilbillede for Tulle Indlæg: 92
    15. marts 2008, 22.20

Man skal være total tændt før du sprøjter... Har prøvet det nogle gange. Både alene og med kæresten. Mit råd er godt med glidecreme lige på klitoris og så bare køre en finger frem og tilbage på samme sted og du skal blive ved selvom du ikke føler at du kan klare det. Jo mere varme du føler i kroppen, jo dybere du trækker vejret og nyder det, des større er chancen for at du sprøjter. Men du skal være helt afslappet og give dig tid. Prøv efter et langt varmt bad og kom i stemning med lidt frække tanker God fornøjelse.

4. Brugeren er slettet.
    16. marts 2008, 15.33

Jeg har prøvet at få sprøjteorgasme to gange - det er dog meget lang tid siden efterhånden Jeg fik det med mig selv, men jeg tror ikke rigtig der er nogen bestemt teknik man kan bruge for at opnå en sprøjteorgasme. Selve orgasmen føltes for mit vedkommende ikke bedre eller noget idet det sprøjter - man føler egentlig bare orgasmen

5. JonassPiiie Profilbillede for JonassPiiie Indlæg: 3
    17. marts 2008, 17.04

Har fået masser
    Men det føles hverken bedre eller værre når det er. Sex er bare bedre efter da der jo er ekstra vådt.
    Ved ikke helt hvad det er min kære kæreste gør når det er, men når jeg først har gjort det en gang under det samleje blir det ved hver gang jeg kommer.

6. lotte34 Profilbillede for lotte34 Indlæg: 7
    11. januar 2009, 02.39

Hej Alle herinde
    Vi ved godt at det er nogen tid siden at der har været skrevet på denne tråd i debatten men vi er nød til at fortælle om en rigtig stor oplevelse vi havde i sidste uge.
    Vi havde i noget tid søgt på nettet efter alt hvad vi kunne finde om sprøjteogasmer og en dag fandt vi en debat hvor en pige skrev at hun havde deltaget i et kursus hos et par som havde lavet en hjemmeside hvorfra de tilbød kurser i det.
    V gik ind på siden og læste den godt igennem, derefter ringede vi til parret og fik svar på de spørgsmål vi havde til dem.
    Vi fik en tid i sidste uge, og har nu haft et par dage til at fordøje vores store oplevelse, hvor jeg blev overbevist om det de lover nemlig at alle har et g-punkt, jeg som trode på alle de indlæg vi har læst i forskellige debatter som siger at ikke alle har et g-punkt, men de har tydeligvis ikke fået stimuleret deres g-punkt med den blide teknik som parret anbefaler. Jeg lærte at modtage min fyr lærte at give g-punktsorgasmer, dette kursus er guld værd for os at have været på, og vi vil kunne bruge teknikken så længe vi er raske og rørrige.
    Vi syntes at linket er værd at dele med jer andre herinde, så prøv at tjekke dette link: www.nytliv.nu

Abonnér på WOMAN nu! Se alle tilbud