Debatten » Sex » Hvordan har du det med hans sex-tal?

Hvordan har du det med hans sex-tal?

1. Andrea Bøh-mand Indlæg: 304
    10. august 2011, 18.40 Opdateret d. 10. august 2011, 18.40

I det nye Woman (nr. 168, der udkommer torsdag 10. august 2011) fortæller 6 mænd om, hvor mange de har haft sex med - og hvordan de har det med det.

Men hvordan har du det egentlig med hans sex-tal? Får du knuder af angst i maven over at tænke på, at han nogensinde har dusket andre end dig, eller er det en anbefaling af hans evner i sengen, hvis han har et langt sex-cv? Og vil du helst kende tallet eller slet ikke vide noget om det?

Mvh
    Andrea
    * der har glemt kærestens sextal, fordi det ikke spiller den store rolle for mig. Han er jo hot, som han er *

2. Cherrybomb ^ LadyFox. Honey honey, how you thrill me, ah-hah, honey honey :( Indlæg: 7987
    10. august 2011, 18.48

Jeg kender ikke min kaerestes sextal - da jeg ikke kan se hvorfor jeg overhovedet skulle spoerge indtil det. Men jeg er ret sikker paa at ha ligesom jeg har vaeret sammen med mange, og det genere mig ikke det fjerneste, det er jo bare en del af hans fortid, og saa ser jeg erfaring som et plus!

"Du kan spørge os om alt, vi gir mega gode råd."
  3. Bruger slettet
    10. august 2011, 18.52

(Slettet)

4. Chimera Chimera Indlæg: 20
    10. august 2011, 18.54

Det kommer an på hvad sextallet er.
    Har (ærligt) kun været sammen med tre fyre: En med et sextal på nul før mig, en på tre og en på ni. De to første, det rør mig ikke, men listen kan altså godt blive for lang.

Ham der var oppe på ni var kun 21 da vi begyndte at komme sammen, så hvis vi antager at han næsten med garanti ikke var i gang som 10-årig betyder det en ny sexpartner minimum en gang om året. I min verden signalerer det ikke "jeg er god", det signalerer "jeg kan ikke holde på en pige". Hvad der så er grunden til at han ikke kan finde ud af det kan jo så være mange ting.

Sjovt nok er det også det korteste forhold af de tre...

5. AnotherCecilie 19 år, Love without pain isn't really romance AnotherCecilie Indlæg: 88
    10. august 2011, 18.56

Jeg plejer at være ret nysgerrig og spørge ind til det i starten Synes sgu det er meget sjovt at vide lidt om hans erfaringer. Dog bryder jeg mig ikke om at tænke på det så snart man begynder at få følelser for ham (hvis altså det når så langt!). Men jeg har altid haft styr på hvor mange tidligere lovers mine fyre har haft, det er jo også lidt sjovt når der er noget man skal leve op til

6. Fineblondine Wishing for love to come crashing down! Indlæg: 641
    10. august 2011, 19.05

Jeg havde på et tidspunkt en partner, som havde været sammen med over 130 kvinder og det var altså lige før jeg synes, at det var i overkanten. Man kan jo nærmest spørge sig selv, om han har lavet andet end, at kneppe forskellige damer, hele hans ungdom? Jeg synes ellers ikke, at tallet betyder så meget, medmindre det er ekstremt! Det kommer jo også an på, hvor forelsket man er

Alt på plads giver plads til alt.
  7. Puritania. .. Indlæg: 9642
    10. august 2011, 19.06

Jeg er fuldstændig ligeglad.

Хайде, напиши по цялото ми тяло!
  8. CPB Indlæg: 193
    10. august 2011, 19.11

Er personligt ligeglad - tror tallet skulle være tre-cifret før jeg ville tabe underkæben.
    Spørger dog alligevel altid om antallet for at høre hvor "meget erfaring" han har

9. LuLuLuk handy manden :-* Indlæg: 476
    10. august 2011, 19.19

Jeg fuldstændig ligeglad, og forresten har jeg også været i seng med en del flere end kæresten :-*

... livet keder mig ofte
  10. Bruger slettet
    10. august 2011, 19.25

(Slettet)

Abonnér på WOMAN.DK Se alle tilbud