Debatten » Sex » Har "missen" et navn?

Har "missen" et navn?

1. kmn89 Profilbillede for kmn89 Indlæg: 81
    15. oktober 2011, 20.05 Opdateret d. 15. oktober 2011, 20.05

Hej piger,

Jeg har undret mig lidt over, om i har et navn til jeres underliv? Jeg har en veninde, som glædeligt indrømmede, at hun da havde et "hemmeligt" navn til sin vagina.
    Jeg bragte det på banen overfor hende, da jeg ser en fyr, som den anden dag spurgte til, hvad vi skal kalde mit underliv. Jeg kiggede meget forundret på ham og sagde at intet var passende. Jeg syntes måske det er lidt underligt og mystisk at kalde sit underliv pr. navn. Han syntes det var frækt og mente at Fie var et passende ord, hvor han efterfølgende spurgte, om Fie havde lyst til at lege.
    Det skræmte mig en del, da jeg ikke lige et typen, der finder dét særlig charmerende eller frækt.

Hvad er jeres holdning til det og har i et navn til jeres vagina og hvis ja, hvad er navnet så? (hvis i vil ud med det )

2. PrimaDonnaGirl Profilbillede for PrimaDonnaGirl Indlæg: 12186
    15. oktober 2011, 20.22

Jeg ville måske også kigge lidt mærkeligt, hvis en fyr spurgte mig om han måtte kalde min fisse for Fie.
    Jeg har ikke noget navn til min, for hvorfor skulle jeg?

Men hvis han vil have at du har et specielt navn, så sig han også skal have et til sin del!

"The thing with labels is that they only matters if you let them stick" - Carrie Bradshaw
  3. Nunchuck- Who are you, bitch, new lunch? Profilbillede for Nunchuck- Indlæg: 5949
    15. oktober 2011, 20.33

Jeg er enig med dig, jeg synes faktisk det er en smule underligt at navngive sin kønsdele.

I had the blues because I had no shoes until upon the street, I met a man who had no feet
  4. Brugeren er slettet.
    15. oktober 2011, 20.35

Næ, min bliver bare omtalt "fisse" eller "mis" . Det er jeg godt tilfreds med.

Хайде, напиши по цялото ми тяло!
  5. Redhead1983 27 og alt for uansvarlig til at være voksen. Profilbillede for Redhead1983 Indlæg: 44
    15. oktober 2011, 20.42

Jeg synes, det er SÅ mærkeligt også fordi det nemt blir noget med, at folk så snakker det der barnesprog omkring de dele, der så har fået navn - og DET er endnu mere mærkeligt, synes jeg. Altså, folk må selvf kalde deres klokkeværk osv, hva de vil, bare jeg kan blive fri
    Min hedder ikke noget, og det gør min kærestes ved den søde grød heller ikke. Vi så den der "How to loose a guy in 10 days", hvor hun kalder hans et eller andet... princess Sofia eller hva er det nu? ... vi skreg af grin

Med ny profil for Gud ved hvilken gang.
  6. PrimaDonnaGirl Profilbillede for PrimaDonnaGirl Indlæg: 12186
    15. oktober 2011, 20.44

Redhead1983 sagde:

Vi så den der "How to loose a guy in 10 days", hvor hun kalder hans et eller andet... princess Sofia eller hva er det nu? ... vi skreg af grin

HAHAHA! Elsker den scene i den film!
    Og da han ikke er tilfreds med Princess Soifa, bliver det til Spike, Butch og Kroll The Royer King!

"The thing with labels is that they only matters if you let them stick" - Carrie Bradshaw
  7. Brugeren er slettet.
    15. oktober 2011, 20.44

Redhead1983 sagde:

Jeg synes, det er SÅ mærkeligt også fordi det nemt blir noget med, at folk så snakker det der barnesprog omkring de dele, der så har fået navn - og DET er endnu mere mærkeligt, synes jeg. Altså, folk må selvf kalde deres klokkeværk osv, hva de vil, bare jeg kan blive fri
    Min hedder ikke noget, og det gør min kærestes ved den søde grød heller ikke. Vi så den der "How to loose a guy in 10 days", hvor hun kalder hans et eller andet... princess Sofia eller hva er det nu? ... vi skreg af grin

HAHAHAHHA, åh ja! Det var SÅ sjovt!

Хайде, напиши по цялото ми тяло!
  8. PrimaDonnaGirl Profilbillede for PrimaDonnaGirl Indlæg: 12186
    15. oktober 2011, 20.45

** Kroll the warrioer king!!

Sry

9. PrimaDonnaGirl Profilbillede for PrimaDonnaGirl Indlæg: 12186
    15. oktober 2011, 20.46

** WARRIOR - arg hvad sker der for stavelsen!

10. Brugeren er slettet.
    Brugeren har valgt at slette sit indlæg

Oprindelig besked:

15. oktober 2011, 20.46 Opdateret d. 15. oktober 2011, 20.47

Fisse eller missen Så mærkeligt er det da heller ikke - men ingen kan da sige sig fri for at gøre noget mærkeligt engang imellem.

Mest læste

Abonnér på WOMAN nu! Se alle tilbud