14. november 2011, 16.48 Opdateret d. 14. november 2011, 16.48
Ja, overskriften siger vel sig selv. Hvilket sted er det frækkeste og mærkeligste sted I har haft sex? Et af de mere specielle steder hvor min kæreste og jeg har haft sex, er på mine bedsteforældres toilet. Jeg var til familiefødselsdag hos min farmor og farfar sammen med mine søskende, forældre og kæreste. Min kæreste og jeg kunne ikke holde fingrene fra hinanden, så vi endte med at have sex på deres toilet. Det var utrolig frækt! Det stoppede dog hurtigt igen da vi kunne høre at familien ledte efter os.
I går havde jeg sex i en elevator med min kæreste Det var mega frækt! Og ret noiaeren, da elevatoren pludselig begyndte at køre nopad Men så viste det sig bare, at den kørte op og holdte stille. Men vi fik godt nok hurtigt tøjet på igen, da den begyndte at køre Ellers har vi gjort det på toilettet i Bruuns Galleri, og i parkeringskælderen og i hans bil.
Ud over med ham, har jeg haft sex på en mark, en græsplæne, en del steder på min efterskole, i en skov, i en bioark, og sikkert også flere steder, som jeg ikke lige kan huske :b Synes det er ret sjovt
Haha, det med elevatoren kunne jeg godt tænke mig at prøve! Det er altså frækt når man kan blive opdaget. Jeg har dog flere gange set mennesker have sex meget offentlige steder hvor det er uundgåeligt ikke at blive opdaget, det synes jeg er respektløst. Jeg er selv ret ligeglad med at se det, men mange mennesker vil nok finde det meget grænseoverskridende at skulle tage fremmede mennesker i at have sex.
Et bobblebad i en svømmehal, det var simpelthen så lækkert Det stod lige tilpas afsides til at vi kunne slippe afsted med det, selvom der var mennesker i svømmehallen
Haha, det med elevatoren kunne jeg godt tænke mig at prøve! Det er altså frækt når man kan blive opdaget. Jeg har dog flere gange set mennesker have sex meget offentlige steder hvor det er uundgåeligt ikke at blive opdaget, det synes jeg er respektløst. Jeg er selv ret ligeglad med at se det, men mange mennesker vil nok finde det meget grænseoverskridende at skulle tage fremmede mennesker i at have sex.
Hvilke steder da? :b Ville nok ikke kunne lade være med at grine, hvis jeg tog nogle i at have sex. Men ville ikke synes, at det var grænseoverskridende.
Jeg grinede også bare og skyndte mig væk Jeg bor i New York hvor der er mange mennesker over alt, men det skræmmer åbenbart ikke folk. Jeg kom gående på en befærdet gade om aftenen, der stod en stor flok og kiggede i retning mod en bil. Jeg er lidt nysgerrig, så jeg ville lige se hvad de alle gloede på. På bagsædet var en pige god i gang med at ride en fyr - de spillede endda højt musik og der var nedrullede vinduer. Så de ønskede helt bestemt at folk skulle kigge. Derudover så jeg lige en pige give en fyr et blowjob i Central Park. Et sted hvor der også er mange mennesker .
Ja, overskriften siger vel sig selv. Hvilket sted er det frækkeste og mærkeligste sted I har haft sex?
Et af de mere specielle steder hvor min kæreste og jeg har haft sex, er på mine bedsteforældres toilet. Jeg var til familiefødselsdag hos min farmor og farfar sammen med mine søskende, forældre og kæreste. Min kæreste og jeg kunne ikke holde fingrene fra hinanden, så vi endte med at have sex på deres toilet. Det var utrolig frækt! Det stoppede dog hurtigt igen da vi kunne høre at familien ledte efter os.
I går havde jeg sex i en elevator med min kæreste
Det var mega frækt! Og ret noiaeren, da elevatoren pludselig begyndte at køre nopad
Men så viste det sig bare, at den kørte op og holdte stille. Men vi fik godt nok hurtigt tøjet på igen, da den begyndte at køre
Ellers har vi gjort det på toilettet i Bruuns Galleri, og i parkeringskælderen og i hans bil.
Ud over med ham, har jeg haft sex på en mark, en græsplæne, en del steder på min efterskole, i en skov, i en bioark, og sikkert også flere steder, som jeg ikke lige kan huske :b
Synes det er ret sjovt
I et kælderrum og i en solarie-kabine.
Et bobblebad i en svømmehal, det var simpelthen så lækkert
Det stod lige tilpas afsides til at vi kunne slippe afsted med det, selvom der var mennesker i svømmehallen 
Hvilke steder da? :b
Ville nok ikke kunne lade være med at grine, hvis jeg tog nogle i at have sex. Men ville ikke synes, at det var grænseoverskridende.
Jeg grinede også bare og skyndte mig væk
Jeg bor i New York hvor der er mange mennesker over alt, men det skræmmer åbenbart ikke folk. Jeg kom gående på en befærdet gade om aftenen, der stod en stor flok og kiggede i retning mod en bil. Jeg er lidt nysgerrig, så jeg ville lige se hvad de alle gloede på. På bagsædet var en pige god i gang med at ride en fyr - de spillede endda højt musik og der var nedrullede vinduer. Så de ønskede helt bestemt at folk skulle kigge. Derudover så jeg lige en pige give en fyr et blowjob i Central Park. Et sted hvor der også er mange mennesker .
På en strand

I en taxa (mens den kørte).
I en svømmehal.
På et sygehus (min kæreste var indlagt)
og ellers de ''normale'' unormale steder. Wc'er osv..

i tivoli, i biografen og et lille bitte legehus hvor der dårligt nok var plads er nogle af de steder jeg synes er meget sjove jeg har gjort det
Har altid undret mig over hvordan i alverden man har sex i en taxa? altså uden at blive opdaget