Debatten » Sex » Jule ønsker?

Jule ønsker?

1. FrøkenT Profilbillede for FrøkenT Indlæg: 3516
    1. november 2008, 15.34 Opdateret d. 1. november 2008, 15.34

Hvad ønsker i jer til jul?

Jeg er ved at skulle skrive ønske liste, godt nok fødselsdags ønsker, men ved slet ikke hvad jeg skal ønske mig. kan slet ikk komme på noget!

2. LiljeFlorence Profilbillede for LiljeFlorence Indlæg: 385
    1. november 2008, 16.39

haha xD jeg har 50 ønsker til jul xD har du lejlighed?

3. ingenmellemrum GOOGLE ER DIN VEN! Profilbillede for ingenmellemrum Indlæg: 1150
    1. november 2008, 16.39

En måneds husleje!

- Ingenmellemrum

4. FrøkenT Profilbillede for FrøkenT Indlæg: 3516
    1. november 2008, 17.08

nej har jeg desværre ikke endnu..

5. Smukke87 Nu mor til en fin lille prinsesse :) Profilbillede for Smukke87 Indlæg: 1098
    1. november 2008, 17.40

Jeg ønsker mig et pandora eller spinning armbånd af min kæreste... Har spinning ringe, så nu vil jeg oz gerne ha et armbånd...

6. FrøkenT Profilbillede for FrøkenT Indlæg: 3516
    1. november 2008, 17.49

okay

Jeg har begge dele

7. LiljeFlorence Profilbillede for LiljeFlorence Indlæg: 385
    1. november 2008, 20.31

er der udsigt til at du får lejlighed, for så er det en super go ting at ønske sig gryder, pander, tallerkener alt til det hjem du gerne en dag selv vil skabe

8. MioMao Profilbillede for MioMao Indlæg: 713
    2. november 2008, 04.03

FrøkenT sagde:

Hvad ønsker i jer til jul?

Jeg er ved at skulle skrive ønske liste, godt nok fødselsdags ønsker, men ved slet ikke hvad jeg skal ønske mig. kan slet ikk komme på noget!

Hold da kæft et luksusproblem. Gid det var mig

Jeg ønsker mig (mangler! ) så mange ting at jeg umuligt kan få bare en tredjedel.

9. jaguar Profilbillede for jaguar Indlæg: 70
    2. november 2008, 13.20

Jeg mangler alting! Men min familie er lidt af den holdning at gaver skal være noget nice, og ikke bare nye håndklæder (oh I need them), så jeg prøver også at finde på "luksusting"... Men det er sgu svært, så jeg følger også lige med her!
    So far er jeg kommet frem til at ønske mig et avisabonnement, et lækkert kamera og nogle forskellige cd'er og dvd'er.

10. Brugeren er slettet.
    Brugeren har valgt at slette sit indlæg

Oprindelig besked:

2. november 2008, 13.24

Har osse tit avært ved at finde på noget... Nok fordi jeg er lidt kræsen Men ønsker mig indtil videre: Et bling - bling ur, en lækker strikketrøje og Franky Dandy hipsters

Abonnér på WOMAN nu! Se alle tilbud