Det er vel meget almindeligt.. Hvis det er så slemt, så må du jo igang med egne fingre..
Det jeg sku ikke særlig god til må jeg indrømme vil hellere have den ægte "vare"
Vi har kun sex 1 gang om ugen eller hver 14 dag, eller noget i den stil.. Han slikker eller giver mig slet ikke finger overhovedet de dage hvor vi ikke har sex..
Øv, det lyder trist Måske det bare er en vanesag?
Han har bare ikke så meget lyst som han havde det første 2-3 mdr da vi var sammen.
Det er vel meget almindeligt.. Hvis det er så slemt, så må du jo igang med egne fingre..
Det jeg sku ikke særlig god til må jeg indrømme vil hellere have den ægte "vare"
Vi har kun sex 1 gang om ugen eller hver 14 dag, eller noget i den stil.. Han slikker eller giver mig slet ikke finger overhovedet de dage hvor vi ikke har sex..
Han har bare ikke så meget lyst som han havde det første 2-3 mdr da vi var sammen.
Åh, jeg har det på samme måde
Godt jeg ikke er den eneste herinde, det er bare så irriterende og trist. Har bare valgt at opgive at lægge op til sex, for jeg får ikke noget alligevel! Han fortæller mig hver dag at han elsker mig og at jeg er dejlig, lækker osv. Men det er bare sexen som er et kæmpe problem, men han vil ikke tale om det, for så bliver han sur. Jeg har sagt til at han må komme til mig hvis han vil noget.. I starten kunne jeg dårlig nok gå rundt i et håndklæde efter bad uden han lige skulle give finger, pille og rage.. Men nu er han ligeglad! Han siger det har intet med mig at gøre.
Jeg ELSKER sex. Kan heller ikke få nok når jeg endelig er sammen med min kæreste. Nu har vi et langdistance forhold. Så nogle gange går der en hel måned, hvor man ikke får noget. Det er så uudholdeligt! Men som sagt, så må man selv igang, har jeg bare aldrig været den store fan af. Nope, den ægte vare, det er guf!
Jeg ELSKER sex. Kan heller ikke få nok når jeg endelig er sammen med min kæreste. Nu har vi et langdistance forhold. Så nogle gange går der en hel måned, hvor man ikke får noget. Det er så uudholdeligt! Men som sagt, så må man selv igang, har jeg bare aldrig været den store fan af. Nope, den ægte vare, det er guf!
Præcis
Jeg følte mig virkelig dum igår.. Han var i bad og spurgte om jeg ikke ville hjælpe ham med at vaske den, så sagde jeg nej.. Så siger han at den så heller ikke gider at "lege" med mig (altså for sjovt) så siger jeg at det kommer den alligevel til senere. Så siger han nej at det bliver fingrene og ikke noget sex! Så røg den mulighed for at få noget, og det er så 2 uger nu siden at vi har haft "rigtig" sex.. Også da han skulle give mig finger igår aftes, kunne han ikke engang finde ud at at gøre det ordentligt, han plejer altid at være god til det osv. men fordi det fustrere mig så meget at han ik har lyst til sex så ofte, så bliver det ikke lige så godt som det plejer. Hvor det dog bare irritere mig! Det gjorde enda ondt igår da han gav mig finger, fordi det er længe siden, så har trukket mig meget sammen og fordi jeg ikke kunne slappe helt af pga. jeg også er så frustreret.
Alle de dejlige, frække sms'er som han sendte ofte de første 2-3 mdr, får jeg helelr ikke noget af mere.. kun sådan hvor han skriver at jeg er dejlig og at han elsker mig osv. men ingen frække sms'er øv!
Jeg følte mig virkelig dum igår.. Han var i bad og spurgte om jeg ikke ville hjælpe ham med at vaske den, så sagde jeg nej.. Så siger han at den så heller ikke gider at "lege" med mig (altså for sjovt) så siger jeg at det kommer den alligevel til senere. Så siger han nej at det bliver fingrene og ikke noget sex! Så røg den mulighed for at få noget, og det er så 2 uger nu siden at vi har haft "rigtig" sex.. Også da han skulle give mig finger igår aftes, kunne han ikke engang finde ud at at gøre det ordentligt, han plejer altid at være god til det osv. men fordi det fustrere mig så meget at han ik har lyst til sex så ofte, så bliver det ikke lige så godt som det plejer. Hvor det dog bare irritere mig! Det gjorde enda ondt igår da han gav mig finger, fordi det er længe siden, så har trukket mig meget sammen og fordi jeg ikke kunne slappe helt af pga. jeg også er så frustreret.
Alle de dejlige, frække sms'er som han sendte ofte de første 2-3 mdr, får jeg helelr ikke noget af mere.. kun sådan hvor han skriver at jeg er dejlig og at han elsker mig osv. men ingen frække sms'er øv!
Øv, øv, altså! Ærger mig på dine vegne, synes virkelig, det lyder træls og trist Kan godt se, at du måske missede muligheden dér i badet, men så igen - hvorfor skal du helt præcis finde dig i, at I kun kan have sex, når det passer HAM? Undskyld, men jeres forhold lyder bare meget.. ja? Går du ikke lige lovlig meget på kompromis for ham?
Jeg tvivler godt nok stærkt på, at det har gjort ondt, da han gav dig finger, fordi du har trukket dig sammen. Det handler nærmere om, at du er bevidst om, at jeres sexliv er dårligt, og det fungerer nærmest som positiv feedback - altså hvis du ved, at jeres sexliv er dårligt, så vil det også føles dårligt, når I så har sex.
Hvor er kærligheden blevet af? D:
Don’t waste a minute not being happy. If one window closes, run to the next window — or break down a door.
23. februar 2012, 22.52 Opdateret d. 24. februar 2012, 13.21
ReZasied sagde:
missprettygirl1994 sagde:
Øv, øv, altså! Ærger mig på dine vegne, synes virkelig, det lyder træls og trist Kan godt se, at du måske missede muligheden dér i badet, men så igen - hvorfor skal du helt præcis finde dig i, at I kun kan have sex, når det passer HAM? Undskyld, men jeres forhold lyder bare meget.. ja? Går du ikke lige lovlig meget på kompromis for ham?
Jeg tvivler godt nok stærkt på, at det har gjort ondt, da han gav dig finger, fordi du har trukket dig sammen. Det handler nærmere om, at du er bevidst om, at jeres sexliv er dårligt, og det fungerer nærmest som positiv feedback - altså hvis du ved, at jeres sexliv er dårligt, så vil det også føles dårligt, når I så har sex.
Ja det er mest når HAN vil! Han siger at han vil ikke have sex med mig når han ikke har lyst fordi at så er det jo falsk! Ja vores sexliv er blevet dårligt fordi han ikke har så ofte lyst som mig, derfor er sex osv. heller ikke som det plejer at være. Det såre mig meget! Igår inden han skulle give mig finger nusser han mig omkring numsehullet (havde lige været i bad så det var okay) og stikker en finger ind med lidt babyolie så det ikke gjorde ondt, og siger "den kan lige være der" (altså pikken) jeg kunen tydeligt se at hans pik voksede mens han gjorde det, jeg lod ham gøre det, hvorefter han gav mig finger i missen (han fik ikke lov til at gi mig den mig i røven, og gjorde det heller ikke fordi han godt ved at jeg ikke kan lide det, så han lod være)... Jeg var simpelthen så ked at at min mulighed for sex røg der hvor han var i bad at jeg ikke rigtig nød det som jeg plejer. Jeg kom ikke, og da jeg var ved at komme så stoppede han, og ville ikke forsætte da jeg bad ham om det.. Idag spurgte jeg ham om hvorfor at han gerne ville kneppe mig i røven men havde ikke lyst til at gøre det i fissen igår aftes, han sagde at det var spontant ment lige i det øjeblik hvor han fik lyst til det. Jeg spurgte om der nu var noget i vejen med min fisse som han ellers altid godt kunne lide, han ved godt jeg ikke kan lide at få den i røven, og sagde at jeg var latterlig og at han ikke fortrækker min røv frem for min fisse. Jeg syns bare det var virkelig underligt!
Jeg forstår slet ikke hvor alt det gode er blevet af i vores forhold
Vi har boet sammen siden 7 januar 2012, og siden da har vi kun haft sex 6 gange.. Ud over det har han slikket mig 2-3 gange og givet finger 4-5 gange.. Ja jeg har tal på det da det ikke er så ofte det sker. Da vi mødte hinanden, vidste jeg ikke hvad tallet var på en måned for der havde vi meget mere sex!
Hver dag siger han at jeg er dejlig, lækker osv. og at han elsker mig, men et forhold fungere altså ikke uden sex! Det har jeg forklaret ham 100 gange, dte har stået på i snart 5½ måned. Og hver gang vi snakker om det bliver han ked af det, for han ved det jo godt. Han siger det har intet med mig at gøre men noget med ham selv!
Hvis man ikke kan FÅ så meget sex med en anden, så må man jo selv igang.
Åh, jeg har det på samme måde
If you want to be loved, be lovable.Godt jeg ikke er den eneste herinde, det er bare så irriterende og trist. Har bare valgt at opgive at lægge op til sex, for jeg får ikke noget alligevel! Han fortæller mig hver dag at han elsker mig og at jeg er dejlig, lækker osv. Men det er bare sexen som er et kæmpe problem, men han vil ikke tale om det, for så bliver han sur. Jeg har sagt til at han må komme til mig hvis han vil noget.. I starten kunne jeg dårlig nok gå rundt i et håndklæde efter bad uden han lige skulle give finger, pille og rage.. Men nu er han ligeglad! Han siger det har intet med mig at gøre.
Præcis
Alle de dejlige, frække sms'er som han sendte ofte de første 2-3 mdr, får jeg helelr ikke noget af mere.. kun sådan hvor han skriver at jeg er dejlig og at han elsker mig osv. men ingen frække sms'er
øv!
Øv, øv, altså! Ærger mig på dine vegne, synes virkelig, det lyder træls og trist
Kan godt se, at du måske missede muligheden dér i badet, men så igen - hvorfor skal du helt præcis finde dig i, at I kun kan have sex, når det passer HAM? Undskyld, men jeres forhold lyder bare meget.. ja? Går du ikke lige lovlig meget på kompromis for ham?
Don’t waste a minute not being happy. If one window closes, run to the next window — or break down a door.Ja det er mest når HAN vil! Han siger at han vil ikke have sex med mig når han ikke har lyst fordi at så er det jo falsk! Ja vores sexliv er blevet dårligt fordi han ikke har så ofte lyst som mig, derfor er sex osv. heller ikke som det plejer at være. Det såre mig meget! Igår inden han skulle give mig finger nusser han mig omkring numsehullet (havde lige været i bad så det var okay) og stikker en finger ind med lidt babyolie så det ikke gjorde ondt, og siger "den kan lige være der" (altså pikken) jeg kunen tydeligt se at hans pik voksede mens han gjorde det, jeg lod ham gøre det, hvorefter han gav mig finger i missen (han fik ikke lov til at gi mig den mig i røven, og gjorde det heller ikke fordi han godt ved at jeg ikke kan lide det, så han lod være)... Jeg var simpelthen så ked at at min mulighed for sex røg der hvor han var i bad at jeg ikke rigtig nød det som jeg plejer. Jeg kom ikke, og da jeg var ved at komme så stoppede han, og ville ikke forsætte da jeg bad ham om det.. Idag spurgte jeg ham om hvorfor at han gerne ville kneppe mig i røven men havde ikke lyst til at gøre det i fissen igår aftes, han sagde at det var spontant ment lige i det øjeblik hvor han fik lyst til det. Jeg spurgte om der nu var noget i vejen med min fisse som han ellers altid godt kunne lide, han ved godt jeg ikke kan lide at få den i røven, og sagde at jeg var latterlig og at han ikke fortrækker min røv frem for min fisse. Jeg syns bare det var virkelig underligt!
Jeg forstår slet ikke hvor alt det gode er blevet af i vores forhold
Vi har boet sammen siden 7 januar 2012, og siden da har vi kun haft sex 6 gange.. Ud over det har han slikket mig 2-3 gange og givet finger 4-5 gange.. Ja jeg har tal på det da det ikke er så ofte det sker. Da vi mødte hinanden, vidste jeg ikke hvad tallet var på en måned for der havde vi meget mere sex!
Hver dag siger han at jeg er dejlig, lækker osv. og at han elsker mig, men et forhold fungere altså ikke uden sex! Det har jeg forklaret ham 100 gange, dte har stået på i snart 5½ måned. Og hver gang vi snakker om det bliver han ked af det, for han ved det jo godt. Han siger det har intet med mig at gøre men noget med ham selv!
Hvis man ikke kan FÅ så meget sex med en anden, så må man jo selv igang.
Хайде, напиши по цялото ми тяло!