Debatten » Sex » Jeg har lige nogle spøgersmål.. Pliis svar.

Jeg har lige nogle spøgersmål.. Pliis svar.

1. Ungmø.. En tand for blod ;) Profilbillede for Ungmø.. Indlæg: 441
    28. marts 2012, 16.20

Man kan ikke få mens hvis man er gravid vel? For selv om jeg har haft mens en gang, føler jeg stadig en underlig kvalme tit, og smerte nederst ved maven..

Men en anden ting.. Min kæreste får voldsom mavepine hver gang han onanere? Det ikke normalt, ved i hvorfor det sker for ham?

Og og og, jeg får ondt i maven når jeg læner mig op af ting.. oO Igen; Hvorfor?

2. RosesAreRed Profilbillede for RosesAreRed Indlæg: 4220
    28. marts 2012, 16.26

Man KAN godt få menstruation mens man er gravid, det sker for nogle kvinder, men for de fleste kvinder stopper menstruationen når man bliver gravid. Hvis du er i tvivl, så tag en graviditetstest (kan købes i supermarkeder og på apoteket) eller tag til lægen.

Det lyder generelt til, at både du og din kæreste skal smutte til lægen en tur med jeres smerter..

3. hvidtoblerone87 alder: 27.. Profilbillede for hvidtoblerone87 Indlæg: 1204
    28. marts 2012, 16.31

Du kan godt have små blødninger som i værste fald kan forveksles med menstruation under graviditet.
    Hvis du er i tvivl om du er gravid, så er der ikke noget mere simpelt end at købe en test og tager den..

Ang onani og mavepine.. så har jeg aldrig hørt om det..
    Måske sluger han luft når han onanerer? Men hvis det virkelig er hver gang og et problem, så må han jo snakke med sin egen læge..

Læner dig op ad ting hvordan? På maven?

4. Brugeren er slettet.
    28. marts 2012, 16.32

Som RAR siger, så får nogle kvinder (mener det er 5 % eller mere) mens under graviditet, så jo det kan godt lade sig gøre .. En test er en god ting ..

Og giver hende også ret i, at I skal til lægen og få tjekket de der smerter, for det er ikke normalt at få ondt i maven, når man onanere..
    Men altså jeg får også nogle gange ondt i maven, når jeg fx læner mig op af køkkenbordet.. Tror måske, det er fordi man lidt får "mast" nogle organer, så det er vist meget normalt.. Men min søster, der er gravid fik virkelig ondt i maven, da hun lænede sig op af køkkenbordet, så tror altså virkelig, at du skal tage en graviditetstest

5. Ungmø.. En tand for blod ;) Profilbillede for Ungmø.. Indlæg: 441
    28. marts 2012, 16.33

Kommer menstruationen kun en gang hvis man er gravid? For så hvis den anden kom kunne jeg være sikker på jeg ikke var gravid.
    Og jeg mest bekymret over min kærestes smerter..

6. Ungmø.. En tand for blod ;) Profilbillede for Ungmø.. Indlæg: 441
    28. marts 2012, 16.37

Og der er lige det, der ingen butik i nærheden af hvor jeg bor... Ingen..

Og jeg kan da lige spøgere om han sluger meget luft.. Det da en mulighed..

7. Brugeren er slettet.
    28. marts 2012, 16.41

nej du kan sagens få pletblødninger flere gang under din graviditet.

8. Pantoufle Sommer <3 Profilbillede for Pantoufle Indlæg: 1598
    28. marts 2012, 16.45

Well, du får vel mad?
    Så må du kommer forbi en butik i ny og næ...

9. Ungmø.. En tand for blod ;) Profilbillede for Ungmø.. Indlæg: 441
    28. marts 2012, 16.49

Jeg er femten... Min mor køre på arbejde en time væk, og kommer hjem med mad..

10. hvidtoblerone87 alder: 27.. Profilbillede for hvidtoblerone87 Indlæg: 1204
    28. marts 2012, 16.52

altså, hvis du nu er gravid, og vælger at vente en måned mere for at se om du får din mens, så risikerer du jo, at du kommer så langt hen, at du kun har et valg mht til graviditeten. Det er selvfølgelig fint nok hvis du GERNE vil gennemføre og have et barn lige meget hvad..
    Men jeg synes det er utroligt dumt og uansvarligt at vente med at få taget en graviditetstest..

Hvis du aldrig kommer forbi forretninger, kan du så ikke få din kæreste til at købe en med? En af jer må jo kommer lidt ud af huset..?

Mest læste

Abonnér på WOMAN nu! Se alle tilbud