Der var sådan en god tråd på den gamle debat om gode webshops - da den jo desværre er gået tabt, kunne det være rart med en ny (: Kom med dem.. Der er specielt én webshop, en dansk én med 2nd hand tøj - ved ikke om nogen ved, hvad det er for en jeg taler om ?
Åååh, webshops er jo mit speciale og det er en drøn go' idé med sådan en tråd. Måske mener du "I shop therefore I am" på i-shop.dk eller readytowear.dk som også har noget ret fedt 2nd hand tøj.
Ellers af tøj-webshops synes jeg at sally-b.com er ret lækker og musthaves.dk
der er aldrig nogen der har brugt hjemmesiden www.forever21.com? har lige et spørgsmål ang password? når jeg skal til at betaler skal man indtaste et password! men den tager ikke imod nogen skal det tilsendes håber nogen kan hjælpe
Jeg synes jeg har set et indlæg med en debattør der skrev om den hjemmeside (forever21.com) men jeg kan ikke lige huske hvilken tråd det var i, så prøv at se indlæggene igennem her på debatten og så kan du jo skrive til hende og spørge.
Jeg har lige bestilt noget tøj fra asos.com men har så efterfølgende læst om en masse der er rigtig utilfredse med leveringen, så vist foregår via DPD. Noget med at de ikke vil levere til privatadresser og at man ikke kan afhente pakker på deres depoter rundt omkring i landet. Så nu går jeg rundt og venter på min pakke, som er afsendt, men er ret nervøs for om den overhovedet dukker op
Er der nogen af jer der har erfaringer, gode som dårlige, med leveringer fra asos.com via DPD?
Asos er en kanon side, og de er kanone til at overholde deres aftaler. Køber ekstremt meget tøj, sko og smykker derinde fra og er aldrig blevet skuffet, hverken for varen eller leveringen.. Så bare rolig.. De levere til private adresser og hvis du ikke er hjemme ligger de det sandsynligvis ved det nærmeste posthus, hvis de ved hvor det ligger. Det værste der kan ske er at de tager det med igen, men så får du en seddel fra dem og så skal du, meget simpelt, gå ind og skrive en ny adresse de kan levere til.. Desuden vil jeg gerne give dem, den helt utrolige ros at de er ekstremt snedige! Normalt vil Skat jo tage fat i de store pakker, men hvis du bestiller meget og tunge ting bliver de bare sendt i flere pakker og så slipper du for at betale Skat af dine varere! Skide godt fundet på.. Spm du nok kan høre er jeg yderst tilfreds med Asos.com og der er absolut ingen grund til at være nervøs!
Tak for dit meget beroligende svar. Jeg har netop modtaget min pakke, uden nogen problemer overhovedet Det er første gang jeg har købt hos asos.com, og synes også at det er en virkelig kanon side. Vil helt sikkert shoppe der igen, især efter at have haft en god oplevelse med leverancen.
MiaTildeEverything has its beauty, but not everyone sees it.... Indlæg: 40
Jeg er blevet rigtig glad for www.forever21.com. Jeg har - efter lang tids overvejelser - bestilt en omgang tøj derfra, og det lever bestemt op til mine forventninger
Til sanni: Du skal oprette dig som bruger inden du kan bestille, du binder dig ikke til noget ved det, men så har de dine oplysninger vdr. adresse, mail osv. til en anden gang. Desuden kan du ikke bruge æ, ø og å når du skriver adressen, det tog et par forsøg før jeg fandt ud af, at det var derfor den blev ved med at starte forfra! Hvis det stadig ikke virker er du velkommen til at skrive en besked, jeg har ikke haft problemer med det bortset fra de danske bogstaver.
ej tak fordi du vil hjælpe det er fordi jeg tror jeg mangler en kode. Enter Promotion Code (if applicable)men jeg ved bare ikke hvad for en kode det er på forhånd taK!
Der var sådan en god tråd på den gamle debat om gode webshops - da den jo desværre er gået tabt, kunne det være rart med en ny (:
Kom med dem..
Der er specielt én webshop, en dansk én med 2nd hand tøj - ved ikke om nogen ved, hvad det er for en jeg taler om ?
Åååh, webshops er jo mit speciale og det er en drøn go' idé med sådan en tråd. Måske mener du "I shop therefore I am" på i-shop.dk eller readytowear.dk som også har noget ret fedt 2nd hand tøj.
Ellers af tøj-webshops synes jeg at sally-b.com er ret lækker og musthaves.dk
der er aldrig nogen der har brugt hjemmesiden www.forever21.com?
skal det tilsendes 
har lige et spørgsmål ang password? når jeg skal til at betaler skal man indtaste et password! men den tager ikke imod nogen
håber nogen kan hjælpe
Jeg synes jeg har set et indlæg med en debattør der skrev om den hjemmeside (forever21.com) men jeg kan ikke lige huske hvilken tråd det var i, så prøv at se indlæggene igennem her på debatten og så kan du jo skrive til hende og spørge.
Jeg har lige bestilt noget tøj fra asos.com men har så efterfølgende læst om en masse der er rigtig utilfredse med leveringen, så vist foregår via DPD. Noget med at de ikke vil levere til privatadresser og at man ikke kan afhente pakker på deres depoter rundt omkring i landet. Så nu går jeg rundt og venter på min pakke, som er afsendt, men er ret nervøs for om den overhovedet dukker op
Er der nogen af jer der har erfaringer, gode som dårlige, med leveringer fra asos.com via DPD?
Asos er en kanon side, og de er kanone til at overholde deres aftaler. Køber ekstremt meget tøj, sko og smykker derinde fra og er aldrig blevet skuffet, hverken for varen eller leveringen.. Så bare rolig..
De levere til private adresser og hvis du ikke er hjemme ligger de det sandsynligvis ved det nærmeste posthus, hvis de ved hvor det ligger. Det værste der kan ske er at de tager det med igen, men så får du en seddel fra dem og så skal du, meget simpelt, gå ind og skrive en ny adresse de kan levere til.. Desuden vil jeg gerne give dem, den helt utrolige ros at de er ekstremt snedige! Normalt vil Skat jo tage fat i de store pakker, men hvis du bestiller meget og tunge ting bliver de bare sendt i flere pakker og så slipper du for at betale Skat af dine varere! Skide godt fundet på.. Spm du nok kan høre er jeg yderst tilfreds med Asos.com og der er absolut ingen grund til at være nervøs!
Tak for dit meget beroligende svar. Jeg har netop modtaget min pakke, uden nogen problemer overhovedet
Det er første gang jeg har købt hos asos.com, og synes også at det er en virkelig kanon side. Vil helt sikkert shoppe der igen, især efter at have haft en god oplevelse med leverancen.
jeg er også hel vild med asos, men har ikke bestilt noget der fra endnu...
nogen der ved hvor lang leveringstid der er ?? Og er det er maks beløb man skal købe for?
Jeg er blevet rigtig glad for www.forever21.com. Jeg har - efter lang tids overvejelser - bestilt en omgang tøj derfra, og det lever bestemt op til mine forventninger
Til sanni: Du skal oprette dig som bruger inden du kan bestille, du binder dig ikke til noget ved det, men så har de dine oplysninger vdr. adresse, mail osv. til en anden gang. Desuden kan du ikke bruge æ, ø og å når du skriver adressen, det tog et par forsøg før jeg fandt ud af, at det var derfor den blev ved med at starte forfra!
Hvis det stadig ikke virker er du velkommen til at skrive en besked, jeg har ikke haft problemer med det bortset fra de danske bogstaver.
ej tak fordi du vil hjælpe
på forhånd taK!
det er fordi jeg tror jeg mangler en kode.
Enter Promotion Code (if applicable)men jeg ved bare ikke hvad for en kode det er