Debatten » Mode » Øreringe til øreklips

Øreringe til øreklips

1. Brugeren er slettet.
    27. december 2010, 21.41 Opdateret d. 27. december 2010, 21.41

Hej Piger,

Jeg er så uheldig at jeg ikke kan tåle at få huller i ørerne da jeg danner ar. Har enkelte øreklips, men vil gerne have flere. Nogle kender nogle butikker som sælger øreklips, også nogle der hænger?

Nogle der har erfaringer med at lave ørestikkere om til klips? F.eks. hvor man sætter en ring (klip) ind i hullet hvor ørestikkeren har siddet (Ikke så godt forklaret)

Vil blive utrolig glad for forslag og inspiration

2. zmaiken Profilbillede for zmaiken Indlæg: 4
    27. december 2010, 22.17

hej pige ! jeg har det samme problem. men jeg har fundet ud af glitter kan lave deres flotte hængeøreringe om til clips hvis du beder dem om det. de har også et okay udvalg af clips øreringe. de sælger også clips alene, så du selv kan lave hængeøreringe fra andre butikker om til clips. det kræver en tang, men det er utrolig nemt.
    jeg har også været heldig at finde nogle rigtig flotte øreringe i genbrugs butikker. og selv de ægte Marguritter findes i clips. så der er mange muligheder

3. zmaiken Profilbillede for zmaiken Indlæg: 4
    Brugeren har valgt at slette sit indlæg

Oprindelig besked:

27. december 2010, 22.17 Opdateret d. 27. december 2010, 22.18

hej pige ! jeg har det samme problem. men jeg har fundet ud af glitter kan lave deres flotte hængeøreringe om til clips hvis du beder dem om det. de har også et okay udvalg af clips øreringe. de sælger også clips alene, så du selv kan lave hængeøreringe fra andre butikker om til clips. det kræver en tang, men det er utrolig nemt.
    jeg har også været heldig at finde nogle rigtig flotte øreringe i genbrugs butikker. og selv de ægte Marguritter findes i clips. så der er mange muligheder

4. zmaiken Profilbillede for zmaiken Indlæg: 4
    27. december 2010, 22.17

5. Brugeren er slettet.
    27. december 2010, 22.28

Så du har lavet andre øreringe fra andre butikker om til klips? Det lyder da som noget jeg burde prøve. Jeg synes det er så smadderærgerligt at man skal gå glip af alle de flotte øreringe.
    Man kan da ikke få de ægte margueritter som klips mere? Synes mine forældre har været inde og spørge engang, hvor de sagde at efterspørgslen ikke var stor nok, så de tog dem af markedet.

6. Brugeren er slettet.
    27. december 2010, 22.29

Men mange tak for råd - Jeg vil prøve Glitter.

7. zmaiken Profilbillede for zmaiken Indlæg: 4
    27. december 2010, 22.37

ja jeg har lavet mange om fra andre butikker. du skal bare købe øreringe hvor der hænger en ring i den krog der skal igennem hullet i øret. ikke ørestikker, de kan ikke laves om.

øh det ved jeg så ikke? det er 4 år siden jeg fik mine i fødselsdagsgave. så dengang var de der ihvertfald, men ved så ikke om de er taget af siden. ?
    men ja prøv dig frem for det er så synd for os der må gå glip af flotte øreringe. så må vi være lidt alternative

8. Brugeren er slettet.
    Brugeren har valgt at slette sit indlæg

Oprindelig besked:

28. december 2010, 12.11

Glitter sælger ligeledes rigtig flotte hmm, hvad hedder det på dansk, ørebånd måske?! (Earcuffs) Sådan "armbånd" til øret. Jeg synes at de er nået så flotte!

Klik for stor version Vermeil-Ear-Cuff-Wrap-Earring-With-One-Leaf-Extension-W75V.jpg Delete

Abonnér på WOMAN nu! Se alle tilbud