Debatten » Mode » Hvilken stil har du?

Hvilken stil har du?

1. Bubblewrap Profilbillede for Bubblewrap Indlæg: 210
    16. januar 2012, 14.44 Opdateret d. 16. januar 2012, 14.44

Jeg snakkede med en veninde som er i gang med at uddanne sig til frisør, hvor hun så også lærer meget om tøj og stil. Hun nævnte så at det er meget vigtigt at have sin egen stil, og jeg kom så til at tænke på, at jeg overhoved ikke har nogen bestemt stil. Det er meget tilfældigt, det tøj og accessories jeg køber, dog kan jeg godt lide en rå stil med feminin kant.

Hvilken stil har du? Og/eller hvilken stil kan du godt lide?

2. Brugeren er slettet.
    16. januar 2012, 15.38

Jeg vil beskrive min stil som feminin med kant .. Jeg elsker smukke toppe og kjoler, blonder mm. men jeg elsker også et par læder busker og nogle rå støvler. Tit blander jeg det sammen og det er min personlige sti l

3. Mistal Profilbillede for Mistal Indlæg: 1380
    16. januar 2012, 16.08

Jeg elsker jakker! Læderjakker, blazere, cowboyjakker osv. Så jeg har rigtig tit noget tøj på, hvor jeg har en jakke udover og med Converse til

Jeg elsker at gøre det råt, men kan også godt lide det feminint.

4. GuitarGangster Ja, du må godt spørge mig om IT og hunde Profilbillede for GuitarGangster Indlæg: 3880
    16. januar 2012, 16.25

Jeg har desværre ingen stil, men ville gerne. Jeg går i det tøj jeg kan passe (er meget stor) og så prøver jeg at fange moden

Jeg skulle hilse fra min telefon og mine tykke fingre og undskyde for sære ord, stavefejl og andet underligt i mine indlæg...
  5. Elsen Profilbillede for Elsen Indlæg: 460
    16. januar 2012, 16.26

Jeg ELSKER kontraster!! Hvis jeg har et par jeans og en blazer på eksempelvis, tager jeg gerne stilletter eller en perlekæde eller et eller andet på for at få kontrasten mellem det feminine og business-agtige I dag har jeg fx en kort A-line kjole med hvide blonder og en sart lyserød/nude farve indenunder med et par store vinterstøvler til

The word you're looking for is .. anywaaay - Ross, ja, ham fra Friends.
  6. YouKnowME Profilbillede for YouKnowME Indlæg: 89
    16. januar 2012, 16.31

Min stil er meget feminin med et twist af og til

7. Brugeren er slettet.
    16. januar 2012, 17.03

Min stil er et mix mellem dyrt og billigt men altid feminint. Synes selv jeg har en rigtigt god stil og fornemmelse for, hvad der klæder mig. Mine smykker passer altid sammen

8. Brugeren er slettet.
    16. januar 2012, 17.11

Ville også sige at min stil er feminin. Elsker mega høje stiletter og fine kjoler

9. pulverheksen "Everything that kills me makes me feel alive" Profilbillede for pulverheksen Indlæg: 1171
    16. januar 2012, 17.20

GuitarGangster sagde:

Jeg har desværre ingen stil, men ville gerne. Jeg går i det tøj jeg kan passe (er meget stor) og så prøver jeg at fange moden

x2

"Don't run for a bus or a guy that doesn't wait for you."
  10. xilm What you give, Is what you get.. Profilbillede for xilm Indlæg: 656
    16. januar 2012, 17.26

Min stil er en blanding mellem noget feminint og råt, dyrt og billigt, nyt og gammelt Udover det vil jeg sige at den er ret minimalistisk og måske en lille bitte smule konservativ Er mest til de rene linjer, sort/hvid kontraster, statement smykker osv.

Abonnér på WOMAN nu! Se alle tilbud