15. februar 2012, 11.46 Opdateret d. 15. februar 2012, 11.46
I morgen udkommer det store modenummer af Woman med masser af forårstendenser og guiden til at bryde dit shoppemønster. I nummeret har Womans redaktion også udråbt deres absolut bedste (mode)køb ever - mit er et par jeans fra Weekday til bare 250 kr OG med den perfekte pasform.
Mit må være mine Acne Pistols. Jeg købte dem på trendsales til det halve af, hvad de koster i butikkerne. Jeg bruger dem næsten hver eneste dag, og jeg elsker dem! De passer til alt og er fantastiske at gå i
Et par (billige) stilletter fra ferieøen Malta. De passer næsten til alt og sidder helt fantastisk på foden - man får aldrig ondt af at bruge dem en hel aften
Mit er et par grå jeans fra ONLY til 300 kr ... Jeg købte dem for 3 år siden, og de er bare et hit... og man får bare en god røv i dem... der har hvert fald altid været opmærksomhed omkring numsen i de bukser ... Mine veninder kalder dem for: God røv bukserne eller score bukserne
Mit må næsten være noget så basalt som de lange Samsøe Samsøe toppe til mener det er omkring 200 kr. Har mange af dem og endda også flere i samme farve. De fungerer bare og føler mig så godt tilpas, når jeg har dem på under tøjet. De er bare lykken!
The word you're looking for is .. anywaaay - Ross, ja, ham fra Friends.
Et par hummel bukser de er mega behagelige at gå rundt i, og går stort set ikke rundt i andet end dem herhjemme (udover når de skal vaskes selvfølgelig) Hvor meget mode der er over det, ved jeg ikke, men de er i hvert fald dejlige.
There will allways be those people, who want to see you fail, because they can't succeed..
I morgen udkommer det store modenummer af Woman med masser af forårstendenser og guiden til at bryde dit shoppemønster. I nummeret har Womans redaktion også udråbt deres absolut bedste (mode)køb ever - mit er et par jeans fra Weekday til bare 250 kr OG med den perfekte pasform.
Men hvad er DIT allerbedste modekøb ever?
Mvh
Andrea
Mit må være mine Acne Pistols. Jeg købte dem på trendsales til det halve af, hvad de koster i butikkerne. Jeg bruger dem næsten hver eneste dag, og jeg elsker dem! De passer til alt og er fantastiske at gå i
Et par (billige) stilletter fra ferieøen Malta. De passer næsten til alt og sidder helt fantastisk på foden - man får aldrig ondt af at bruge dem en hel aften
Mit er et par grå jeans fra ONLY til 300 kr
... Jeg købte dem for 3 år siden, og de er bare et hit... og man får bare en god røv i dem... der har hvert fald altid været opmærksomhed omkring numsen i de bukser
... Mine veninder kalder dem for: God røv bukserne eller score bukserne 
Mit må næsten være noget så basalt som de lange Samsøe Samsøe toppe til mener det er omkring 200 kr.
Har mange af dem og endda også flere i samme farve. De fungerer bare og føler mig så godt tilpas, når jeg har dem på under tøjet. De er bare lykken! 
The word you're looking for is .. anywaaay - Ross, ja, ham fra Friends.mit bedste køb er et par sorte jeans fra mærket five - de er fantastiske, kan bruges til alt og sidder super godt! desværre har jeg slidt dem op
Et par hummel bukser
de er mega behagelige at gå rundt i, og går stort set ikke rundt i andet end dem herhjemme (udover når de skal vaskes selvfølgelig) 
There will allways be those people, who want to see you fail, because they can't succeed..Hvor meget mode der er over det, ved jeg ikke, men de er i hvert fald dejlige.
Min Malene Birger blazer, som har den mest perfekte pasform
Min fine mulberry bayswater og min Chloé taske <3
Et par sorte jeans fra Only. Sat ned fra 400 til 130 kr. ELSKER DEM!