Debatten » Mode » Dårlig erfaring! lightinthebox.com...

Dårlig erfaring! lightinthebox.com...

1. Brugeren er slettet.
    12. oktober 2012, 17.12

... er den værste hjemmeside jeg nogensinde har handlet fra

Der stod på deres hjemmeside at der var 80% rabat og at skoene derfor kostede omkring 380 kr. Da jeg ikke selv havde pengene på daværende tidspunkt købte min kæreste dem til mig som en overraskelse. Han kom til at betale omkring 530 kr. for skoene. Det er over en måned siden at jeg fik de sko og i dag fik han så et brev om at han havde 7 dage til at betale told (som han troede at han havde fået betalt) på omkring 280 kr...
    På den måde er han kommet af med omkring 810 kr. for et par sko som der stod til ca. 380 kr.
    Desuden har jeg læst anmeldelser over hjemmesiden og de snyder og bedrager. I lngt de fleste anmeldelser bliver der skrevet: varen er i ringe stand, snyd med prisen, alt for lang leveringstid, man kan ikke få fat i leverandøren mm.
    Jeg har dog været så heldig at få et par super fine sko og jeg elsker dem virkelig Men det har været utrolig dårlig service...
    Ville bare lige advare jer og hører jeres historier om dårlig internethandel

2. -Pinky Profilbillede for -Pinky Indlæg: 7239
    12. oktober 2012, 17.24

Puh hvor ærgeligt, men tak fordi du siger det! Så ved jeg i hvert fald at jeg ikke skal handle dér! Men det da altid noget dine sko er i fin stand

3. Gilean Profilbillede for Gilean Indlæg: 1525
    12. oktober 2012, 17.38

Det med tolden er jo ikke hjemmesiden, men din egen, fejl. Det er jo dit eget ansvar at undersøge hvor varen bliver sendt fra, og hvis det er fra uden for EU, så må du jo selv være indforstået med, at der kan komme en toldregning, eller du må lade være med at bestille.
    Men hvor kom de ekstra 150kr fra for skoene? Var det fragt? For så er det igen heller ikke noget jeg synes du kan være sur over. Det er også den slags du skal undersøge på forhånd.
    Hvis det til gengæld ikke er fragt, så skal du da klage. De kan jo ikke bare trække 150kr ekstra fra din/din kærestes konto.

4. liselil Profilbillede for liselil Indlæg: 1180
    12. oktober 2012, 17.49

Enig med forervermore

5. Spigen Profilbillede for Spigen Indlæg: 562
    13. oktober 2012, 14.13

Det kan sjældent betale sig at købe tøj i Østen, når alt er medregnet. Selvom det kan virke billigt, så ødelægger moms, evt told og importgebyret det hele. Og fragten er heller ikke den billigste.

6. Brugeren er slettet.
    Brugeren har valgt at slette sit indlæg

Oprindelig besked:

13. oktober 2012, 15.06 Opdateret d. 13. oktober 2012, 15.09

http://www.trustpilot.dk/review/www.lightinthebox.com

7. Brugeren er slettet.
    13. oktober 2012, 19.58

-Puritania sagde:

http://www.trustpilot.dk/review/www.lightinthebox.com

Man kan ikke regne med dét... der er nogle firmaer, hvis de har fået dårlige anmeldelser, der beder Trustpilot om at fjerne dem - altså, kun de dårlige af anmeldelserne!

8. Nainen Profilbillede for Nainen Indlæg: 296
    14. oktober 2012, 12.00 Opdateret d. 14. oktober 2012, 12.01

jeg prøvede lige at gå ind på siden og lægge et par sko i "indkøbskurven" og den beregnede standard fragt omkostning var 120 kr. Der stod samtidig at den endelige fragt opgørelse først blev beregnet ved kassen. Så de 150 ekstra er højest sandsynligt fragt. Der står også på deres hjemmeside at man kan få lagt told oveni, siden er registreret til at høre ind under noget som har adresse i HongKong (så som du har oplevet så ryger der told på.
    Jeg kan ikke sige noget om varenes kvalitet, men jeg vil mene at det er jeres egen skyld at i ikke har tjekket op på de ting inden bestilling.

9. Brugeren er slettet.
    14. oktober 2012, 23.03

Som de andre siger er det altså ikke hjemmesidens skyld at du skal betale told, sådan er toldregelerne jo bare.. Og de ekstra penge du har betalt er temmelig sikkert porto.

10. Brugeren er slettet.
    17. oktober 2012, 00.45 Opdateret d. 17. oktober 2012, 00.49

har selv købt brudekjole derfra uden problemer. prisen og porto kan umuligt overrakle jrs , da i vel godkendte og betalte før varen kunåe sendes til jer. og som andre skriver sæ er det jeres egen pligt at finde ud af om og hvor meget i sk
    al betale i told

Mest læste

Abonnér på WOMAN nu! Se alle tilbud