der er ikke forhandlere i dk.. Du skal bestille fra hjemmesiden for at få fingrene i en lækker bikini eller hvad du nu har kigget på På trendsales er der mange der sælger bikinier og andet fra Victorias secret fordi de har fået bestilt for stor eller lille str. Du kan evt kigge der..
Jeg fik kigget på victoriassecret.com og fandt rigtig meget flot badetøj. Men da jeg googlede eventuelle forhandlere i Danmark fandt jeg intet.
Nogen der ved om der findes danske forhandlere? For at købe badetøj over nettet er meget usikkert mht. størrelser ovs.
der er ikke forhandlere i dk.. Du skal bestille fra hjemmesiden for at få fingrene i en lækker bikini eller hvad du nu har kigget på
På trendsales er der mange der sælger bikinier og andet fra Victorias secret fordi de har fået bestilt for stor eller lille str. Du kan evt kigge der..
Det var jeg bange for at få at vide.
Men tusind tak for svar
Jeg ved ikke om det kan hjælpe dig. Men jeg køber tit ved vs og jeg oplever, at man skal en str længere ned end man plejer..
Okay, også mht bh str?
Ja..
Er der nogen der ved hvordan man opretter sig?? Den spørger efter zipcode...?? Og land..
er der nogen der ved om man skal betale told, når man får den sendt til dk? og er bikinistørrelserne store i størrelsen?
Der er en guide derinde omkring størrelser, hvor man kan måle sig de relevante steder, og så kan man se hvilken størrelse man skal have.
Jeg har købt en bikini derinde sidste år, og den passer helt fint
tusinde tak for svar! betalte du told da du modtog parken?