Debatten » Mode » 90'er tøj

90'er tøj

1. Brugeren er slettet.
    22. maj 2009, 00.26 Opdateret d. 22. maj 2009, 00.26

Hej Alle !
    Hvordan klædte mødre sig egentlig i 1990'erne?
    Har læst meget om gamacher og jeans, men hvad er det egentlig helt præcis der skiller mødrene i 90'erne fra de unge?

2. Pusheen 26 år Profilbillede for Pusheen Indlæg: 1242
    22. maj 2009, 12.05

Hehe godt spørgsmål. Kan huske at min mor altid gik i gamacher og store t-shirts. Kan endda huske, at min mor havde en t-shirt hvor der stod "sikker sex" lol... Det var åbenbart ikke noget tabu dengang. Jeg var selv barn i 90'erne, så hvad der lige skilte mødre og de unge kan jeg ikke svare på. Men fordi man er mor kan man jo godt gå i det samme tøj, som de unge går i?

3. mathildexdd Profilbillede for mathildexdd Indlæg: 17
    23. maj 2009, 23.51

Jeg tror generelt stilen var meget afslappet.
    Men benvarmere, mavekortere, buffalo sko,skovmandsskjorter, glimmer og glitter og Adidas tøj

4. sarahpind Profilbillede for sarahpind Indlæg: 6
    9. november 2010, 20.10

hvad gik man i, i 90erne når man var en kvinde i 20'erne?

5. Brugeren er slettet.
    Brugeren har valgt at slette sit indlæg

Oprindelig besked:

10. november 2010, 10.28

Harley Davidson gamacher!

6. Brugeren er slettet.

Oprindelig besked:

10. november 2010, 12.16

Slidte Levis 501's, Dr. Martens 8 hullers og kort tank top med denimskjorte over, Oversize t-shirts til gamacher eller cykelshorts, oversize sweaters og cardigans af mærket Petroleum til jeans eller gamacher, body-stocking med print, korte A-line nederdele. Bukser af sort syntetisk stretchstof med svaj og gerne en kjole udover. Harley Davidson leggings, Harley Davidson støvler og Buffalo støvler. Second hand tøj gerne fra 70'erne såsom spraglede polyester skjorter, sorte skindjakker, gamle underkjoler, som hvis det skulle være rigtig smart havde fået en omgang hjemmefarvning.

7. Brugeren er slettet.

Oprindelig besked:

10. november 2010, 14.44

Se en gang Beverly Hills
    Der er meget af tøjet selvfølgelig dyrt og amerikansk, men det fortæller en del om moden alligevel.
    Hvad lige præcis mødre gik i? Hmm. Min mor var 37-47 i 90erne, og det jeg husker bedst, er de "kedelige" cowboybukser, uden mønstre, helt lige fra lårene og ned, og eneste forskel mellem bukserne var om de var mere eller mindre mørkeblå

Mest læste

Abonnér på WOMAN nu! Se alle tilbud