4. december 2009, 13.37 Opdateret d. 4. december 2009, 13.37
Kære kvinder.
Har du nogensinde været flov over din veninde? Krummet tæer, når hun har drukket sig for fuld og lagt an på alle dine venner? Tysset på hende, når hun har snakket ALT for højt på caféen? Fundet på undskyldninger for ikke at følges med hende, fordi hendes stil simpelthen var for kikset? Eller noget helt fjerde? Så er du ikke den eneste!
Woman bringer snart en artikel om at være flov over sin veninde, og derfor vil jeg rigtig gerne høre om jeres tanker og erfaringer med "veninde-flovhed" og måske også jeres råd til at slippe af med følelsen. Hvad har du gjort for at blive stolt af din veninde igen?
Skriv bare løs her i tråden, så plukker jeg nogle af jeres tanker ud og bringer dem sammen med artiklen.
4. december 2009, 14.27 Opdateret d. 4. december 2009, 14.29
Undskyld men jeg synes simpelthen ikke dén artikel er i orden. Og dit eksempel med "at finde på en undskyldning for ikke at følges med veninden fordi hun har kikset tøj på", gjorde mig faktisk vred! Det kommer til at lyde som om det er i orden at tænke sådan om sin veninde - det er det simpelthen bare ikke! Så til alle jer der har tænkt sådan om jeres veninder: SKAM JER! Det er SÅ dårlig stil... Ja, vi har vel alle prøvet at drikke for meget og opføre os pinligt, men så tager man da bare en snak med veninden dagen efter og griner af dét... Jeg synes godt nok at man er elendig veninde hvis man kan blive flov over sin veninde over de eksempler du lige har remset op... Jeg håber simpelthen at i vil tænke lidt ekstra over den artikel - for den er bare ikke okay!!!
Ej jeg synes overhoved ikk der er noget galt med at blive flov over en veninde, det er jeg da selv blevet et par gange i løbet af mit liv. Ikk fordi det er sket tit, men har da et par eksempler. Har verdens dejligste veninde som jeg kan tale med alt om. Men hun taler utrolig højt når hun bliver fuld, og så vil hun meget gerne tale om meget private ting offentlige steder. Så er da en gang eller to blevet pinlig over hende når hun højlydt har blabret ud med meget private ting om mig på en resturant hvor der sad andre af mine bekendte der ku følge med i mine mest private ting Er også blevet meget pinlig over en anden veninde som synes det var ok at få en udelukkende kosmetisk operation på statens regning. Hehe, og så var der dengang en veninde under en middag hos mine forældre 5 gange skulle pointere at en MEGET GAMMEL MAND havde kørt ind i hende på cykel, han var mindst 45 år. Der sad mig og mine forældre(på omkring 50) altså og krummede tærene lidt......men det var virkelig også sjovt! Men ligegyldigt om mennesker jeg elsker gør mig pinlige, så er jeg altid stolte af dem! Synes da bere det er dejligt at alle ikk er ens, og det er forskelligt hvad der gør en pinlige. Det skal så lige siges at jeg er typen der bliver pinlig, over især mig selv, meget ofte.
Jeg har haft en veninde der simpelthen var så højrøstet. Når jeg var inde i byen at shoppe med hende talte hun meget højt om alting, og det syntes jeg var lidt flovt. Hun var den type der ikke fik ret meget opmærksomhed derhjemme, så den søgte hun desværre ved at gå i seng med en masse drenge - det synes jeg også var ret flovt, for alle vidste hvem hun havde været sammen med osv. Der gik mange rygter om hende pga. det.
Jeg må sige at jeg har en veninde som jeg ofte bliver flov over.. Hun er typen andre folk ofte finder underlig og jeg kommer tit til at undskylde overfor mine andre veninder at jeg er veninder med hende. Ret ondt egentlig.
Jeg har en veninde der altid er frisk og udadvendt, men når alkohollen slår hende, bliver hun MEGET udadvendt... Danser (efter min mening) alt for frækt op af andre fyre, så det både ser perverst og lidt for meget ud og hun går altid lige en tand over stregen når hun snakker med andre fyre ( det skal siges hun har en kæreste).. Dette kan jeg godt blive lidt flov over når jeg får øjne fra andre veninder og hendes kammerater som vi er i byen med... Men derudover elsker jeg hende
Kære kvinder.
Har du nogensinde været flov over din veninde? Krummet tæer, når hun har drukket sig for fuld og lagt an på alle dine venner? Tysset på hende, når hun har snakket ALT for højt på caféen? Fundet på undskyldninger for ikke at følges med hende, fordi hendes stil simpelthen var for kikset? Eller noget helt fjerde? Så er du ikke den eneste!
Woman bringer snart en artikel om at være flov over sin veninde, og derfor vil jeg rigtig gerne høre om jeres tanker og erfaringer med "veninde-flovhed" og måske også jeres råd til at slippe af med følelsen. Hvad har du gjort for at blive stolt af din veninde igen?
Skriv bare løs her i tråden, så plukker jeg nogle af jeres tanker ud og bringer dem sammen med artiklen.
KH Rikke, journalist på Woman
Undskyld men jeg synes simpelthen ikke dén artikel er i orden. Og dit eksempel med "at finde på en undskyldning for ikke at følges med veninden fordi hun har kikset tøj på", gjorde mig faktisk vred! Det kommer til at lyde som om det er i orden at tænke sådan om sin veninde - det er det simpelthen bare ikke! Så til alle jer der har tænkt sådan om jeres veninder: SKAM JER! Det er SÅ dårlig stil...
Ja, vi har vel alle prøvet at drikke for meget og opføre os pinligt, men så tager man da bare en snak med veninden dagen efter og griner af dét... Jeg synes godt nok at man er elendig veninde hvis man kan blive flov over sin veninde over de eksempler du lige har remset op... Jeg håber simpelthen at i vil tænke lidt ekstra over den artikel - for den er bare ikke okay!!!
Altidsolskin:
Helt helt enig!!!
Ej jeg synes overhoved ikk der er noget galt med at blive flov over en veninde, det er jeg da selv blevet et par gange i løbet af mit liv. Ikk fordi det er sket tit, men har da et par eksempler.
Har verdens dejligste veninde som jeg kan tale med alt om. Men hun taler utrolig højt når hun bliver fuld, og så vil hun meget gerne tale om meget private ting offentlige steder. Så er da en gang eller to blevet pinlig over hende når hun højlydt har blabret ud med meget private ting om mig på en resturant hvor der sad andre af mine bekendte der ku følge med i mine mest private ting
Er også blevet meget pinlig over en anden veninde som synes det var ok at få en udelukkende kosmetisk operation på statens regning.
Hehe, og så var der dengang en veninde under en middag hos mine forældre 5 gange skulle pointere at en MEGET GAMMEL MAND havde kørt ind i hende på cykel, han var mindst 45 år. Der sad mig og mine forældre(på omkring 50) altså og krummede tærene lidt......men det var virkelig også sjovt!
Men ligegyldigt om mennesker jeg elsker gør mig pinlige, så er jeg altid stolte af dem! Synes da bere det er dejligt at alle ikk er ens, og det er forskelligt hvad der gør en pinlige. Det skal så lige siges at jeg er typen der bliver pinlig, over især mig selv, meget ofte.
Jeg har haft en veninde der simpelthen var så højrøstet.
Når jeg var inde i byen at shoppe med hende talte hun meget højt om alting, og det syntes jeg var lidt flovt.
Hun var den type der ikke fik ret meget opmærksomhed derhjemme, så den søgte hun desværre ved at gå i seng med en masse drenge - det synes jeg også var ret flovt, for alle vidste hvem hun havde været sammen med osv.
Der gik mange rygter om hende pga. det.
Jeg må sige at jeg har en veninde som jeg ofte bliver flov over.. Hun er typen andre folk ofte finder underlig og jeg kommer tit til at undskylde overfor mine andre veninder at jeg er veninder med hende. Ret ondt egentlig.
Jeg har en veninde der altid er frisk og udadvendt, men når alkohollen slår hende, bliver hun MEGET udadvendt... Danser (efter min mening) alt for frækt op af andre fyre, så det både ser perverst og lidt for meget ud og hun går altid lige en tand over stregen når hun snakker med andre fyre ( det skal siges hun har en kæreste).. Dette kan jeg godt blive lidt flov over når jeg får øjne fra andre veninder og hendes kammerater som vi er i byen med... Men derudover elsker jeg hende