Debatten » Livsstil » Chai Latte!

Chai Latte!

Abonnér på denne tråd Giv mig besked på min email:
Du kan følge med i denne tråd & deltage i andre debatter med en profil på Woman.dk
  1. Rikke_R Gothic control! Ryslinge 256 - Kopi.JPG Indlæg: 77
    21/02 2010 kl. 20:44

Er usikker på om det er den rigtige tråd, men nu prøver jeg!

Hvordan smager en ægte Chai Latte? - Og hvordan smager din yndlings?

Har selv prøvet mig frem, men ikke én kaffe bar havde den samme Chai Latte!

Min yndlings er dog den der smager mest af lakridsrod, da jeg ikke er til kanel.
    Men hvordan skal den rigtige Chai Latte smage?

2. Summer87 Berlin 407.jpg Indlæg: 63
    21/02 2010 kl. 21:23

Uha mht. hvordan en rigtig Chai Latte skal smage, så tror jeg, det er meget forskelligt alt efter, hvor du får den serveret? Både med hensyn til land, café osv. osv. Men tror man kan gå ud fra at den bliver best, hvis den er lavet/brygget på løs the Personligt er jeg mest bare til "ren" Chai the, nogle gange med lidt honning og gerne med masser af kanelsmag hehe

3. Queenfan Queen1.jpg Indlæg: 30
    24/02 2010 kl. 21:51

Baresso har den gode ;b men den smager af kanel
    Ellers prøv den fra Irma i en høj cylinderformet bøtte. kan ikke huske mærket.
    Der har de flere forskellige slags(green tea, vanilia, spicy, chocolate) hvor min yndlings er Green Tea. og så evt skum noget mælk ovenpå, for at fuldende den

4. moxie moxie Indlæg: 1
    04/03 2010 kl. 11:06

Mmmm, chai. Jeg bliver nødt til at snuppe en kop når jeg er færdig med at skrive

Jeg har fundet nogle dejlige slags her:

http://www.esprezzo.dk/chai-og-kakao

Især den der hedder Serenity Chocolate og Serenity Green Tea kan man blive afhængig af. Jeg tror det er dem Queenfan også skriver om. Synes at jeg har set dem i Irma også.

5. Zilla Zilla Indlæg: 554
    04/03 2010 kl. 11:41

Søstrene grene har faktisk nogle meget gode nogen. Fik det, da jeg var til frisør sidst og måtte lige høre, hvor de havde den fra.
    Jeg har besluttet mig til, at næste gang, jeg kommer i nærheden af Søstrene Grene, skal der noget med hjem fra dem.

6. Mettemusen Mettemusen Indlæg: 350
    04/03 2010 kl. 23:01

Den eneste Chai Latte jeg nogensinde har smagt, smagte af brunkager... Det er ikke lige mig. Foretrækker frugtte.

7. Stephie2800 Diamonds are a girls BEST friend:-). New York April 2010 166kopi.jpg Indlæg: 783
    10/03 2010 kl. 00:40

Sticks and Sushi har den bedste chai på jorden, mums...

8. MickeyJ MickeyJ Indlæg: 15
    10/03 2010 kl. 00:52

Skal det være rigtig Chai Latte på skummet mælk, sværger jeg til pulver fra David Rio Både Tiger- og Elephant-blandingerne er gode, men Tiger er favoritten

Skal det være Chai the på vand og med en sjat mælk, foretrækker jeg Vanilla Chai fra LTC.

Begge mærker kan købes her: www.secretkitchen.dk

www.perchs.dk laver også en god pulver-blanding, men den slår altså ikke Tiger fra David Rio

9. Rosa DSC01062.JPG Indlæg: 54
    11/03 2010 kl. 19:08

Jeg har stadig ikke formået at finde en lige så god chai latte som hos Starbucks i Canada. Den er mere fyldig og krydret end alle andre versioner, jeg har prøvet. Uh, jeg har helt lyst til at flyve tilbage og investere i sådan en lækkerbisken

10. prinsesse82 Sommerferie 2009 049.jpg Indlæg: 1
    11/03 2010 kl. 20:07

Min favorit køber jeg hos Slurk ved Lyngby st. Det er en spicy chai latte. Tror det er kuzmi the, men at de også blander en masse lækkert i. Den er bare himmelsk

Skriv indlæg

Du skal være logget ind for at kunne skrive her

eller Opret din egen profil på Woman.dk
Opret profil Log ind