Vis forklaring
Skjul forklaring
Du kan abonnere på tråde og få tilsendt en email med de seneste indlæg - du vælger selv om du vil have besked hver gang der bliver skrevet, eller blot en samlet opdatering én gang om dagen.
Hvis du er i tvivl om noget, kan du altid spørge i vores support-forum.
God fornøjelse!
Woman.dk
Er usikker på om det er den rigtige tråd, men nu prøver jeg!
Hvordan smager en ægte Chai Latte? - Og hvordan smager din yndlings?
Har selv prøvet mig frem, men ikke én kaffe bar havde den samme Chai Latte!
Min yndlings er dog den der smager mest af lakridsrod, da jeg ikke er til kanel.
Men hvordan skal den rigtige Chai Latte smage?
Uha mht. hvordan en rigtig Chai Latte skal smage, så tror jeg, det er meget forskelligt alt efter, hvor du får den serveret? Både med hensyn til land, café osv. osv. Men tror man kan gå ud fra at den bliver best, hvis den er lavet/brygget på løs the
Personligt er jeg mest bare til "ren" Chai the, nogle gange med lidt honning og gerne med masser af kanelsmag hehe 
Baresso har den gode ;b men den smager af kanel
Ellers prøv den fra Irma i en høj cylinderformet bøtte. kan ikke huske mærket.
Der har de flere forskellige slags(green tea, vanilia, spicy, chocolate) hvor min yndlings er Green Tea. og så evt skum noget mælk ovenpå, for at fuldende den
Mmmm, chai. Jeg bliver nødt til at snuppe en kop når jeg er færdig med at skrive
Jeg har fundet nogle dejlige slags her:
http://www.esprezzo.dk/chai-og-kakao
Især den der hedder Serenity Chocolate og Serenity Green Tea kan man blive afhængig af. Jeg tror det er dem Queenfan også skriver om. Synes at jeg har set dem i Irma også.
Søstrene grene har faktisk nogle meget gode nogen. Fik det, da jeg var til frisør sidst og måtte lige høre, hvor de havde den fra.
Jeg har besluttet mig til, at næste gang, jeg kommer i nærheden af Søstrene Grene, skal der noget med hjem fra dem.
Den eneste Chai Latte jeg nogensinde har smagt, smagte af brunkager... Det er ikke lige mig.
Foretrækker frugtte. 
Sticks and Sushi har den bedste chai på jorden, mums...
Skal det være rigtig Chai Latte på skummet mælk, sværger jeg til pulver fra David Rio
Både Tiger- og Elephant-blandingerne er gode, men Tiger er favoritten 
Skal det være Chai the på vand og med en sjat mælk, foretrækker jeg Vanilla Chai fra LTC.
Begge mærker kan købes her: www.secretkitchen.dk
www.perchs.dk laver også en god pulver-blanding, men den slår altså ikke Tiger fra David Rio
Jeg har stadig ikke formået at finde en lige så god chai latte som hos Starbucks i Canada. Den er mere fyldig og krydret end alle andre versioner, jeg har prøvet. Uh, jeg har helt lyst til at flyve tilbage og investere i sådan en lækkerbisken
Min favorit køber jeg hos Slurk ved Lyngby st. Det er en spicy chai latte. Tror det er kuzmi the, men at de også blander en masse lækkert i. Den er bare himmelsk