Debatten » Livsstil » hvad er jeres passion?

hvad er jeres passion?

Abonnér på denne tråd Giv mig besked på min email:
Du kan følge med i denne tråd & deltage i andre debatter med en profil på Woman.dk
  1. MissVillain Indlæg: 72
    26/02 2010 kl. 01:07

Hej piger

Jeg synes egentlig at det kunne være interessant at høre lidt om, hvad folk herinde ser som deres store passion. Der er helt sikkert vidt forskellige ting

Hvis jeg skal starte, så har jeg lige uddannet mig til cocktailbartender, og går meget højt op i det, med alt hvad det indebærer ligefra det viden om alkohol til at kaste med flaskerne. Derudover har musik altid været min helt, helt store passion, og vil altid være det

Men hvad har i andre af ting, som i elsker og går højt op i?

2. SuperFine1 SuperFine1 Indlæg: 135
    26/02 2010 kl. 01:26

Jeg er passioneret spejder(er dog ved at skrue ned for det...) og orienteringsløber. Derudover har jeg været en del aktiv i et ungdomsparti (uden at nævne partiets navn), og er ved at vende tilbage til det igen..

3. MademoiselleCoco MademoiselleCoco Indlæg: 72
    26/02 2010 kl. 11:10

Min passion er musik, og så at hjælpe mennesker Det er en af grundene til at jeg vil uddanne mig til præst, så jeg kan være der for mennesker både i sorger og glæder Mht. musik, har jeg spillet siden jeg var 4 år, så det har altid været en del af mit liv, arbejder også som organist, så jeg har det med i hverdagen på mange måder

4. pernilletimm ked af det.jpg Indlæg: 107
    26/02 2010 kl. 14:05

Min passion er mænd (eller mand), jeg er vist noget af en jager, som så gerne vil have en kæreste ...
    - og så synes jeg at litteraturvidenskab er spændende.

5. fascinationstreet . genialt.jpg Indlæg: 82
    26/02 2010 kl. 15:05

Min passion er matematik Synes bare det er så .. hmm. smukt?
    Det hele giver mening, og det er bare den bedste følelse, når noget, man har tænkt længe over, pludselig går op for en.. :b

Hehe.. Det her kom slet ikke til at lyde nørdet

6. NHS Ems 007.jpg Indlæg: 648
    26/02 2010 kl. 15:35

Min passion er helt sikkert dyr!
    Jeg elsker stort set alle slags dyr og kan sagtens bruge hele dagen med dem. Jeg får at vide, at jeg har en speciel evne til at omgås dyr - det er jo dejligt når jeg er så glad for dem .
    Min drøm er at blive veterinærsygeplejerske.

7. Bruger slettet
    26. Feb 2010 kl. 16:04

(Slettet)

8. DoctorLove - what?!?!?! Forventer I også, at jeg skal ARBEJDE for min løn?? Suk... drlove.jpg Indlæg: 796
    26/02 2010 kl. 18:13

Hehe, jeg elsker børn. Jeg elsker at snakke med børn og alle de fantastiske ting de siger... Derfor er jeg igang med at uddanne mig til børnelæge. Jeg ville især ønske, at der var færre sociale problemer i forold til børn i Danmark - bare alle børn blev født af velfungerende mødre, som elskede dem!

Derudover elsker jeg virkelig også ost! Måske ikke lige skimmelost, men ellers al anden ost... Spiser i skrivende stund en dejlig chili-gouda!

9. tullegert i tried to be perfect, but nothing was worth it. i don't believe it makes me real? kfvdnfk.jpg Indlæg: 155
    26/02 2010 kl. 18:32

min store passion er HESTE, der er bare noget så fandens fascinerende ved at kunne få den til at lave de dressurøvelser som man vil.. sådan et stort dyr der så let som ingenting kunne smide en af eller lign. og dog har man sådan et stærkt tillidsbånd mellem hest og rytter at man bare stoler 120% på den. det synes jeg er sejt! har redet siden jeg kunne gå og vil blive ved indtil mit hjerte slår sit sidste slag i;

jeg har ikke set det før, ved slet ikke hvad jeg skal gør' du har det blik der fanger mig i;
  10. Princess_Cthulhu kan mærke sommeren er her snart ;) Princess_Cthulhu Indlæg: 261
    26/02 2010 kl. 19:35

Jeg har en del passioner:

Dyr (hunde primært, og heste)
    Musik (jeg spiller og synger)
    Litteratur/skønlitteratur (jeg er igang med at skrive to bøger)
    Rollsepil (dog ikke i skoven!!)
    Dinosaurere (Det er bare så fantastisk at den slags giganter har bevandret vores jord i SÅ mange år)

- I sold my soul to the devil, and then I stole it back!

Skriv indlæg

Du skal være logget ind for at kunne skrive her

eller Opret din egen profil på Woman.dk
Opret profil Log ind