• Night and day sengetøj i hvidt, eller noget andet lækkert bomuldssatin. • Royal Copenhagen porcelæn. Element. Grønne blå nuancer. • Hvidt sengetæppe • Curlere til at varme. • Kuffert, ikke for voldsom • Væg ur, hvidt i antikt look • Mac book i hvid • Iphone 4 i hvid. • Kop holder til cykel • Bezzerwizzer • Gavekort til H og M, Illum, Magasin • Tøj størrelse • Undertøj • Varmepude
Nogle af gaver er ikke super realistiske, men min kæreste siger jeg til dag ikke må gå og sukke efter ting, hvis jeg så faktisk ikke skriver dem på ønske sedlen..
Gavekort til H&M og The Body Shop. Ting til køkkenet. (gryder etc.) En dobbeltdyne m. dun/fjer. Gucci 2 parfume. Lækkert undertøj. En rejse laaaaaaangt væk... Et lidt urealistisk ønske, men ja.
1 Canada goose jakke 2 iPhone 4 G Audi a4 eller Mercedes Af min far heheh.. Og jeg regner med at jeg får dem
Hold da op nogle dyre ønsker. Hvad vil du med 2 iPhones? Ønsker mig selv et par Asics løbesko og tjah, penge... Kan aldrig rigtig finde på, hvad jeg skal ønske mig. Det var langt nemmere, da man var lille.
I had the blues because I had no shoes until upon the street, I met a man who had no feet
Hej

Nu er det snart jul - og dermed også ønskeseddel-tid
Så lad os samle inspiration og gode ideer...
Hvad står øverst på din ønskeseddel?
Når dit liv forsvinder - er det så horn eller vinger?Jeg lægger selv ud
-En kæreste
Når dit liv forsvinder - er det så horn eller vinger?- Et job
-En crosstrainer
• Night and day sengetøj i hvidt, eller noget andet lækkert bomuldssatin.
• Royal Copenhagen porcelæn. Element. Grønne blå nuancer.
• Hvidt sengetæppe
• Curlere til at varme.
• Kuffert, ikke for voldsom
• Væg ur, hvidt i antikt look
• Mac book i hvid
• Iphone 4 i hvid.
• Kop holder til cykel
• Bezzerwizzer
• Gavekort til H og M, Illum, Magasin
• Tøj størrelse
• Undertøj
• Varmepude
Nogle af gaver er ikke super realistiske, men min kæreste siger jeg til dag ikke må gå og sukke efter ting, hvis jeg så faktisk ikke skriver dem på ønske sedlen..
Gavekort til H&M og The Body Shop.
Хайде, напиши по цялото ми тяло!Ting til køkkenet. (gryder etc.)
En dobbeltdyne m. dun/fjer.
Gucci 2 parfume.
Lækkert undertøj.
En rejse laaaaaaangt væk... Et lidt urealistisk ønske, men ja.
Hold da op nogle dyre ønsker. Hvad vil du med 2 iPhones?
I had the blues because I had no shoes until upon the street, I met a man who had no feetØnsker mig selv et par Asics løbesko og tjah, penge... Kan aldrig rigtig finde på, hvad jeg skal ønske mig. Det var langt nemmere, da man var lille.