Debatten » Dit liv » Gratis Kalorietæller

Gratis Kalorietæller

1. skoerdejlige 5 Profilbillede for skoerdejlige Indlæg: 1403
    19. marts 2011, 15.27 Opdateret d. 19. marts 2011, 15.27

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at vide om der findes nogle ordentlige gratis kalorie tællere på nette? Og om i selv bruger dem?

Det er ikke fordi at jeg skal tabe mig, 56 kg og 168 cm høj, men er bare interesseret i om jeg spiser nok eller om jeg spiser for meget. (Da jeg har taget lidt på, her det sidste, som sagt skal jeg ikke tabe mig, men det skader jo ikke at holde sin vægt ved lige)

Mvh. Skoerdejlie

2. LouiseR 25 år Profilbillede for LouiseR Indlæg: 952
    19. marts 2011, 15.46

Google det. Der kommer et hav af muligheder
    Bruger selv disse:

http://kalorieberegner.dk/

http://www.kalorietabel.dk/

3. Brugeren er slettet.
    Brugeren har valgt at slette sit indlæg

Oprindelig besked:

19. marts 2011, 16.16

Madital.dk

...er sgu' egentlig bare en sørgelig undskyldning for en kvinde!!
  4. skoerdejlige 5 Profilbillede for skoerdejlige Indlæg: 1403
    19. marts 2011, 16.46

Har skam googlet det. Men dem der kommer frem koster penge, eller også kan man kun få lov at bruge halvdelen af tælleren.

5. Nektar Profilbillede for Nektar Indlæg: 63
    20. marts 2011, 13.03

Jeg kan helt klart anbefale http://www.myfitnesspal.com/

Jeg har selv brugt den og været godt tilfreds. Man indtaster både mad og træning. Jeg er lige holdt op med at bruge den, da jeg er godt tilfreds med min vægt, men har været glad for at bruge den.

6. TrineG Profilbillede for TrineG Indlæg: 3
    31. august 2011, 18.36 Opdateret d. 31. august 2011, 18.37

Jeg har lige prøvet at oprette mig på http://www.viivaa.dk og deres dagbog aka kalorietæller er gratis - prøv den, den virker helt godt

7. Styrkosten.dk Profilbillede for Styrkosten.dk Indlæg: 2
    26. oktober 2011, 21.48 Opdateret d. 26. oktober 2011, 21.50

Hej min ven !

Husk at det handler om et sundt og langvarigt resultat. Det kan være en hård overgang at skære alt væk med det samme, og løsningen er ikke holdbar på sigt. Start støt op og blive sundere og sundere, så du for vendt en masse dårlige vaner.

Det er en super måde at bruge en kalorietæller til at lærer en masse om kosten. Men de første par uger skal du ikke tænke på hvor mange kalorier du spiser, men at skære ned på den rigtige måde .

Husk desuden at spis mange gange i døgnet, så forbrændingen holdes oppe.

Jeg vil gerne anbefale en anden kalorietæller som har været under test i nogle uger .

Den kommer i luften omkring nytår, og har fokus på helt andre ting end de nuværende kalorietæller på nettet.

Følg den her :
    www.facebook.dk/styrkosten

8. Brugeren er slettet.
    26. oktober 2011, 21.50

madital.dk er den bedste!

9. MIDA madmedmie Profilbillede for MIDA Indlæg: 5418
    26. oktober 2011, 22.00

Styrkosten.dk sagde:

Hej min ven !

Husk at det handler om et sundt og langvarigt resultat. Det kan være en hård overgang at skære alt væk med det samme, og løsningen er ikke holdbar på sigt. Start støt op og blive sundere og sundere, så du for vendt en masse dårlige vaner.

Det er en super måde at bruge en kalorietæller til at lærer en masse om kosten. Men de første par uger skal du ikke tænke på hvor mange kalorier du spiser, men at skære ned på den rigtige måde .

Jeg vil gerne anbefale en anden kalorietæller som har været under test i nogle uger .

Den kommer i luften omkring nytår, og har fokus på helt andre ting end de nuværende kalorietæller på nettet.

Følg den her :

Men TS skriver jo, at hun ikke vil tabe sig - blot holde øje med, hvor meget hun indtager. Hvis nu du ikke var så opsat på at reklamere, så havde du måske regnet det ud.

Not having an amazing body because, let's face it, food is better.
  10. Styrkosten.dk Profilbillede for Styrkosten.dk Indlæg: 2
    26. oktober 2011, 22.17 Opdateret d. 26. oktober 2011, 22.18

MIDA sagde:

Styrkosten.dk sagde:

Hej min ven !

Følg den her :

Men TS skriver jo, at hun ikke vil tabe sig - blot holde øje med, hvor meget hun indtager. Hvis nu du ikke var så opsat på at reklamere, så havde du måske regnet det ud.

Hej min ven .

Måske har jeg ikke udtrykt mig ordentligt. Jeg havde dog forstået det som om hun ønskede at holde øje med vægten med henblik på ændre nogle tiing. Kan godt være jeg læste for hurtigt

Men uanset hvad du ønsker af resultat er det vigtigt ikke bare at lægge alle vaner om på en gang. Det er vigtigt at arbejde med nogle få ting af gangen, hvis man vil have et langvarigt resultat. Uanset om du ønsker at tabe dig, løbe hurtigere eller lære at svømme. Man skal tage det i små omgange.

Hav en god dag !

Abonnér på WOMAN nu! Se alle tilbud