Jeg har rigtig mange drengevenner og få veninder - jeg syntes drenge er meget mere simple. De drengevenner jeg har kan jeg snakke om alt med. ALT. Har så sent som for 10 min siden snakket telefon med en af de bedste af dem i en time, og emnet var alt muligt om sex, kæresten sad lige ved siden af og han har det fint med det, han ved det er ham jeg vil være sammen med og at mine drengevenner følger med mig uanset hvad og at jeg ikke ændre mine venskaber pga. jeg har en kæreste.
Min kæreste har selv mange veninder, som han også kan snakke med alt om - og dem jeg har mødt af dem har alle været super søde, på nær en.
Jeg mener ikke at der er grund til at frygte kæresten venner af modsatte køn hvis man har tillid med i forholdet - jeg syntes personligt at de fremmede piger er en meget større trudsel for mig end veninderne og de fremmede piger er da også helt fine.
Jeg har førhen haft mange drengevenner, men det er bare som om det ikke fungerer mere. Jeg havde to bedste venner, hvoraf den ene blev forelsket i mig, og den anden ville også noget mere. Det kom henaf vejen, selvom det altid kun havde været venskabeligt mellem os. Jeg er rigtig god til at skelne mellem venskab, og kærester, så jeg har let ved at være venner med drenge, men jeg har tit oplevet at det er anderledes den anden vej rundt. Jeg synes egentlig det er dumt at det skal være sådan, og jeg ville da ønske jeg havde nogle super gode drengevenner, for de giver altså bare noget andet end piger gør. Jeg ville heller ikke have noget imod en kæreste havde pigevenner, hvis vi stoler på hinanden, må han da have hvem han vil som venner
Har jeg en rigtig god drengeven som jeg ses med jævnligt og altid alene har kendt ham siden 1 klasse og vi kan snakke om alt Det har aldrig givet nogle problemer når jeg har haft en kæreste og heller ikke nu her hvor han har en kæreste. Ville heller ikke gerne undvære ham da!
Jeg har rigtig mange drengevenner og få veninder - jeg syntes drenge er meget mere simple. De drengevenner jeg har kan jeg snakke om alt med. ALT. Har så sent som for 10 min siden snakket telefon med en af de bedste af dem i en time, og emnet var alt muligt om sex, kæresten sad lige ved siden af og han har det fint med det, han ved det er ham jeg vil være sammen med og at mine drengevenner følger med mig uanset hvad og at jeg ikke ændre mine venskaber pga. jeg har en kæreste.
Min kæreste har selv mange veninder, som han også kan snakke med alt om - og dem jeg har mødt af dem har alle været super søde, på nær en.
Jeg mener ikke at der er grund til at frygte kæresten venner af modsatte køn hvis man har tillid med i forholdet - jeg syntes personligt at de fremmede piger er en meget større trudsel for mig end veninderne og de fremmede piger er da også helt fine.
"Du kan spørge os om alt, vi gir mega gode råd."Jeg har førhen haft mange drengevenner, men det er bare som om det ikke fungerer mere. Jeg havde to bedste venner, hvoraf den ene blev forelsket i mig, og den anden ville også noget mere. Det kom henaf vejen, selvom det altid kun havde været venskabeligt mellem os. Jeg er rigtig god til at skelne mellem venskab, og kærester, så jeg har let ved at være venner med drenge, men jeg har tit oplevet at det er anderledes den anden vej rundt. Jeg synes egentlig det er dumt at det skal være sådan, og jeg ville da ønske jeg havde nogle super gode drengevenner, for de giver altså bare noget andet end piger gør.
Jeg ville heller ikke have noget imod en kæreste havde pigevenner, hvis vi stoler på hinanden, må han da have hvem han vil som venner
Har jeg en rigtig god drengeven som jeg ses med jævnligt og altid alene
har kendt ham siden 1 klasse og vi kan snakke om alt 
This is an intervention..Det har aldrig givet nogle problemer når jeg har haft en kæreste og heller ikke nu her hvor han har en kæreste. Ville heller ikke gerne undvære ham da!