19. september 2011, 17.42 Opdateret d. 19. september 2011, 17.42
Hejsa piger! I anledningen af den artikel der netop er kommet ind om hvad mødre bare ikke skal sige, synes jeg det kunne være sjovt at høre om i selv har nogle sjove historier omkring det?
Ja jeg kan jo selv starte: I sommerferien havde min kæreste og jeg haft lidt gang i den på gulvtæppet i hans stue, i ved... hvilket havde resulteret i en halv voldsom hudafskrabning på min ryg... wupsi... Men altså, det kommenterer min mor jo selvfølgelig da jeg på ferien tropper op i bikini, og jeg svarer stille og roligt at det bare er fra rutsjebanen fra da jeg var på ferie ugen før med min far. (selvom der faktisk slet ikke havde været nogen rutsjebane) Forventede jo så at hun da bare ville tro på det, men nej nej, hun kigger på mig med et glimt i øjet og siger så "nåe... er du nu sikker på det? Jeg kan huske jeg selv engang i mine unge dage havde et sår der mindede meget om det der på ryggen, men det var nu ikke ligefrem pga. en rutsjebane!" og så blinker hun ligeså hemmelighedsfuldt til mig! Ej men helt ærligt, normale mødre havde aldrig skænket det en tanke at det kunne være efter sex på et gulvtæppe, altså det var jo bare en uskyldig hudafskrabning! Ja jeg må indrømme at det kunne jeg ikke svare noget til
Da min gamle læge gik på pension, valgte jeg at min nye læge skulle være en kvinde, da jeg jo var ved at komme i den alder. Min mor og jeg sidder så med noget familie, da der bliver stille i nogle få sekunder. Min mor vælger så at sige "Ja, Mie har jo skiftet til en kvindelig læge nu". Jeg synes det var SÅ upassende, og jeg bliver stadig lidt irriteret, når jeg tænker på det.
Min mor behøver ikke at sige noget før det er pinligt. Efter at have været på en mindre ferie med en tidligere kæreste, kommer jeg hjem og skal til at sætte min taske fra mig da jeg så får jordens største shock! På gulvet ligger en lilla dildo på MIT gulv på MIT værelse i en åben pakke. Det skal lige siges at pga. mangel på plads delte vi klædeskab, og uheldigvis glemte hun åbenbart at gemme den af vejen før jeg kom hjem. Men efter en sådan episode får man svært ved at se sin mor i øjnene, og jeg bliver pinlig berørt i forevejen hvis jeg skal høre om bierne og blomsterne. Ingen tvivl om at hun og min stedfar ville pifte sexlivet lidt op, meen... jeg vil slet ikke indblandes >.<'
Hihi, sikke nogle sjove historier Jeg er vokset op i et meget frisindet (læs: nøgent) hjem, i mit hjem snakker vi om alt. Og når jeg skriver alt, så mener jeg virkelig ALT. Så der er ikke lige så mange ting min mor, eller min far for den sags skyld, kan sige som jeg bliver pinligt berørt over
Den med gulvtæppe-hudafskrabningerne har jeg også fået, det var bare mere i stil med, "dengang din mor og jeg var unge, der var vi så vilde efter hinanden så vi gjorde det på gulvet. Det endte med at din mor havde hudafskrabninger på knæ, hænder, hofter, albuer, på ballerne og hele ryggen." Grrrrrreat
Dengang jeg boede hos min mor havde jeg værelse ud til altanen.. Efter noget tid hvor min mor havde fundet ud af at jeg var begyndt at have sex med min kæreste, "opfandt" hun er klokke ude på altanen. Så hver gang hun ville snakke emd mig, drønede hun ud på altanen og ringede med klokken. Synes det var skide pinligt de første måneder, specielt overfor min nye kæreste.
Ellers har min mor også prøvet at lave den der over for hele familien: Tja, X(mig), er jo også startet på p-piller nu. Fnis. Så ved i vel hvad DET betyder?!
Ej, der er bare ting hun ikke skal sige højt overfor andre.
Min mor har for vane at "tale" for hendes hund, min gamle yndlingsbamse og sågar mine døde kæledyr. Hun laver sin stemme om, så den lyder ret... mærkelig, og så kommenterer dyrene ellers på, hvad hun lige føler for at tale om. Det kan være ret pinligt, hvis man står sammen med sin nye kæreste eller fx i supermarkedet, og mobiltelefonens højtaler er skruet lidt for højt op. Når jeg skriver det ned, lyder det ret paranoidt.... Hehe. Det er bare noget, hun har gjort, siden jeg var barn og har tilsyneladende ikke opdaget, at jeg er blevet voksen
Hejsa piger!
I anledningen af den artikel der netop er kommet ind om hvad mødre bare ikke skal sige, synes jeg det kunne være sjovt at høre om i selv har nogle sjove historier omkring det?
Ja jeg kan jo selv starte:

I sommerferien havde min kæreste og jeg haft lidt gang i den på gulvtæppet i hans stue, i ved... hvilket havde resulteret i en halv voldsom hudafskrabning på min ryg... wupsi...
Men altså, det kommenterer min mor jo selvfølgelig da jeg på ferien tropper op i bikini, og jeg svarer stille og roligt at det bare er fra rutsjebanen fra da jeg var på ferie ugen før med min far. (selvom der faktisk slet ikke havde været nogen rutsjebane)
Forventede jo så at hun da bare ville tro på det, men nej nej, hun kigger på mig med et glimt i øjet og siger så "nåe... er du nu sikker på det? Jeg kan huske jeg selv engang i mine unge dage havde et sår der mindede meget om det der på ryggen, men det var nu ikke ligefrem pga. en rutsjebane!" og så blinker hun ligeså hemmelighedsfuldt til mig!
Ej men helt ærligt, normale mødre havde aldrig skænket det en tanke at det kunne være efter sex på et gulvtæppe, altså det var jo bare en uskyldig hudafskrabning!
Ja jeg må indrømme at det kunne jeg ikke svare noget til
Da min gamle læge gik på pension, valgte jeg at min nye læge skulle være en kvinde, da jeg jo var ved at komme i den alder. Min mor og jeg sidder så med noget familie, da der bliver stille i nogle få sekunder. Min mor vælger så at sige "Ja, Mie har jo skiftet til en kvindelig læge nu". Jeg synes det var SÅ upassende, og jeg bliver stadig lidt irriteret, når jeg tænker på det.
How old is your soul?Jeg synes ikke at min mor kan være pinlig

Vi snakker om alt, og vi har meget ens grænser mht. sådan noget med intime detajler omkring vores sexliv
Min mor behøver ikke at sige noget før det er pinligt.
Efter at have været på en mindre ferie med en tidligere kæreste, kommer jeg hjem og skal til at sætte min taske fra mig da jeg så får jordens største shock! På gulvet ligger en lilla dildo på MIT gulv på MIT værelse i en åben pakke. Det skal lige siges at pga. mangel på plads delte vi klædeskab, og uheldigvis glemte hun åbenbart at gemme den af vejen før jeg kom hjem. Men efter en sådan episode får man svært ved at se sin mor i øjnene, og jeg bliver pinlig berørt i forevejen hvis jeg skal høre om bierne og blomsterne. Ingen tvivl om at hun og min stedfar ville pifte sexlivet lidt op, meen... jeg vil slet ikke indblandes >.<'
Hihi, sikke nogle sjove historier

Jeg er vokset op i et meget frisindet (læs: nøgent) hjem, i mit hjem snakker vi om alt. Og når jeg skriver alt, så mener jeg virkelig ALT. Så der er ikke lige så mange ting min mor, eller min far for den sags skyld, kan sige som jeg bliver pinligt berørt over
Den med gulvtæppe-hudafskrabningerne har jeg også fået, det var bare mere i stil med, "dengang din mor og jeg var unge, der var vi så vilde efter hinanden så vi gjorde det på gulvet. Det endte med at din mor havde hudafskrabninger på knæ, hænder, hofter, albuer, på ballerne og hele ryggen." Grrrrrreat

Dengang jeg boede hos min mor havde jeg værelse ud til altanen..
Efter noget tid hvor min mor havde fundet ud af at jeg var begyndt at have sex med min kæreste, "opfandt" hun er klokke ude på altanen. Så hver gang hun ville snakke emd mig, drønede hun ud på altanen og ringede med klokken. Synes det var skide pinligt de første måneder, specielt overfor min nye kæreste.
Ellers har min mor også prøvet at lave den der over for hele familien: Tja, X(mig), er jo også startet på p-piller nu. Fnis. Så ved i vel hvad DET betyder?!
Ej, der er bare ting hun ikke skal sige højt overfor andre.
Min mor har for vane at "tale" for hendes hund, min gamle yndlingsbamse og sågar mine døde kæledyr. Hun laver sin stemme om, så den lyder ret... mærkelig, og så kommenterer dyrene ellers på, hvad hun lige føler for at tale om.
Det kan være ret pinligt, hvis man står sammen med sin nye kæreste eller fx i supermarkedet, og mobiltelefonens højtaler er skruet lidt for højt op.
Når jeg skriver det ned, lyder det ret paranoidt.... Hehe. Det er bare noget, hun har gjort, siden jeg var barn og har tilsyneladende ikke opdaget, at jeg er blevet voksen
Hahaha!
Hvor er det altså bare nogle sjove historier