15. oktober 2011, 22.07 Opdateret d. 15. oktober 2011, 22.07
Jeg keder mig ret meget lige nu, og siden jeg skal arbejde i morgen tidlig, er der ikke vildt meget, jeg kan give mig til. SÅ derfor! Post en video af noget, I synes er super awesome. Jeg lægger ud:
I had the blues because I had no shoes until upon the street, I met a man who had no feet
Jeg keder mig ret meget lige nu, og siden jeg skal arbejde i morgen tidlig, er der ikke vildt meget, jeg kan give mig til. SÅ derfor! Post en video af noget, I synes er super awesome.
I had the blues because I had no shoes until upon the street, I met a man who had no feetJeg lægger ud:
NÅÅÅÅRH! Årh, jeg smelter.
I had the blues because I had no shoes until upon the street, I met a man who had no feetSynes hende her er mega sej
se hele videoen!
If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.Holy shit, hun rapper da nærmest hurtigere end Busta Rhymes
Kudos!
I had the blues because I had no shoes until upon the street, I met a man who had no feetSimon's Cat.
Nogle af de sødeste tegnefilm, jeg har set.
HA... HA... HAAAH!!! Årh, jeg elsker tandlægeaben!!! Og sælmoren! Nej hvor er det godt!
I had the blues because I had no shoes until upon the street, I met a man who had no feet