Debatten » Dit liv » Det sagde jeg bare ikke!

Det sagde jeg bare ikke!

1. Karnabj Karnabj Indlæg: 17
    9. januar 2012, 13.55 Opdateret d. 9. januar 2012, 13.55

“NEEEJ – DET SAGDE JEG BARE IKKE!” Kender du det? Nogle gange smutter ordene ud af din mund, inden du når at tænke over, hvordan de lyder. Du håber, at ingen hørte, hvad du sagde, men så heldig er du bare aldrig! Og også denne gange ville du æde din egen tunge, hvis det betød, at du kunne tage det tilbage, så folk ikke tror, du er bims. Det kan du ikke, men du kan fortælle om din mest pinlige oplevelse med at sige noget, du fortrød med det samme, så vi kan grine af det sammen i Woman!

Vi skriver artiklen Pinlig!, og du kan få din historie med ved at sende den til mig her på tråden, i en woman.dk-besked eller på mail til karnabj@benjamin.dk. Skriv også gerne dit navn og alder - hvis du ikke er bange for at blive genkendt, kan du bruge dit eget.

Jeg glæder mig til at høre det, du ville ønske, du aldrig havde sagt!

Kærlig hilsen Karna, journalist på Woman

2. Bruger slettet
    11. januar 2012, 17.49

(Slettet)

3. Bruger slettet
    11. januar 2012, 17.57

(Slettet)

4. HakkeDunsten Hakkebøf smørkusse Indlæg: 1075
    11. januar 2012, 17.58

Jeg skulle i biografen med kæresten, svigerinden og hendes 3 børn. Vi havde fået vores billetter og skulle så op på den række vi skulle være på. Jeg gik forrest og da vi kom derop så jeg at der sad nogen ved siden af vores pladser, og jeg ville derfor lade kæresten sætte sig ind først da jeg ikke er meget for at sidde ved siden af fremmede. Kæresten siger så til mig "Sætter du dig ikke ind, så vi andre også kan komme ind?" og uden at tænke over hvor jeg var ubryder jeg "Nej for jeg vil ikke sidde ved siden af en fremmed mand".. og det kunne hele biografen så høre.

Første gang jeg skulle møde min svigerinde sad vi og spillede sådan et spil hvor der bliver trukket en kategori og så drejer man en skive og får et bogstav, og så gælder det om at svare hurtigst. Katagorien er en ting og bogstavet rammer på M - og jeg udbryder "MORS DILDO".. Ikke hvilken som helst mor - nej DERES mor.. Lidt efter har vi aå en aktivitet som lander på P og jeg siger "PIKSPILNING"...
    HVORFOR det lige er de her ting jeg tænker først på aner jeg ikke. Jeg glemte ihvertfald alt om hvem der var tilstede - for svigerindes 3 børn var der også. Og nu 5 år senere render de stadig rundt og kan huske at det var mig der råbte pikspilning...
    - Og de minder mig glædeligt om det..

5. Bruger slettet
    11. januar 2012, 18.05

(Slettet)

6. FakePoet FakePoet Indlæg: 139
    11. januar 2012, 18.15

HakkeDunsten sagde:

Jeg skulle i biografen med kæresten, svigerinden og hendes 3 børn. Vi havde fået vores billetter og skulle så op på den række vi skulle være på. Jeg gik forrest og da vi kom derop så jeg at der sad nogen ved siden af vores pladser, og jeg ville derfor lade kæresten sætte sig ind først da jeg ikke er meget for at sidde ved siden af fremmede. Kæresten siger så til mig "Sætter du dig ikke ind, så vi andre også kan komme ind?" og uden at tænke over hvor jeg var ubryder jeg "Nej for jeg vil ikke sidde ved siden af en fremmed mand".. og det kunne hele biografen så høre.

Første gang jeg skulle møde min svigerinde sad vi og spillede sådan et spil hvor der bliver trukket en kategori og så drejer man en skive og får et bogstav, og så gælder det om at svare hurtigst. Katagorien er en ting og bogstavet rammer på M - og jeg udbryder "MORS DILDO".. Ikke hvilken som helst mor - nej DERES mor.. Lidt efter har vi aå en aktivitet som lander på P og jeg siger "PIKSPILNING"...
    HVORFOR det lige er de her ting jeg tænker først på aner jeg ikke. Jeg glemte ihvertfald alt om hvem der var tilstede - for svigerindes 3 børn var der også. Og nu 5 år senere render de stadig rundt og kan huske at det var mig der råbte pikspilning...

Du er jo ikke rigtig oven i hovedet

7. MsFabulous No man is worth your tears, but once you find one that is, he won't make you cry Indlæg: 5510
    11. januar 2012, 18.25

Nytårsaften for et år siden. Jeg er hjemme hos min bedste veninde sammen med et par andre veninder samt den enes kæreste. Vi sidder og ser MTV, hvor Flo Ridas "Turn Around (5,4,3,2,1)" kommer på. Det er en video med meget letpåklædte damer, der ryster en mere eller mindre bar røv lige oppe i kameraet. I godt og vel hele videoen. Én af mine veninder skifter så kanal, og den anden er knap så sjov, og hun spørger, hvilken af kanalerne vi helst vil se, og pinligt nok skriger jeg ud, at det skal være den første! De kigger alle sammen meget underligt på mig, inden de er flade af grin, og det blev kendt som aftenen, jeg sprang ud af skabet. Det har ikke rigtig nyttet efterfølgende at fortælle, at det var sangen, jeg godt kunne lide - og ikke de latinamerikanske frækkerter.

Don't tell me the sky is the limit, when there are footprints on the moon.
  8. HakkeDunsten Hakkebøf smørkusse Indlæg: 1075
    11. januar 2012, 18.25

unicorn sagde:

HakkeDunsten sagde:

Hahahahaha! Du morer mig i dag! Dét er satme sjovt
    hvor lagde du dog hjernen i det spil?

Jeg ved det virkelig ikke
    Men når jeg spiller så går jeg op i det liv og sjæl og tænker slet ikke over om jeg er upassende eller ej..

9. yellowbird People can take everything away from you, but they can never take away your truth Indlæg: 29
    11. januar 2012, 19.39

Jeg sad og snakkede med min daværende kæreste. Jeg spørger til hans "hemmeligetal". Han svare så et rimelig højt tal og det ryger bare ud af mig: Så er du jo sådan en skanky luder. Omg om det ikke var pinligt!.

Jeg har det med at blive irriteret hvis der er mange folk på et sted, så en dag jeg var i gågaden med en veninde, er der en flok piger lige foran os som bare stopper op lige pludselig. Jeg bliver så irriteret at jeg bare udbryder: Ejh men så flyt dog Jeres fede røv. Tror nok lige man fik the killer look tilbage der

10. furacão sommerferiiiie kom nu! Indlæg: 1902
    11. januar 2012, 19.47

jeg sagde det ikke, men min veninde
    vi havde fysik og vores lærer fortalte os at vi skulle have en ny lærer. min veninde vælger så at råbe "YEEES, bare det ikke bliver Jens!". Vi sidder alle og stirrer lidt på hende, for hun forstår åbenbart ikke at hun lige har råbt yes til imens vores daværende lærer stod der, og for at det ikke skulle være nok fortsætter min lærer så "så bliver du nok skuffet, i skal have Jens. I øvrigt er Jens far til mine børn ". Min veninde blev ildrød i hovedet, og sad bare og krøb sammen. Der fik hun lige fornærmet vores fysiklærer og hendes mand

Abonnér på WOMAN.DK Se alle tilbud