Debatten » Dit liv » Hvor meget mand er du?

Hvor meget mand er du?

1. Miwan Indlæg: 138
    18. januar 2012, 15.46 Opdateret d. 18. januar 2012, 15.46

.. Underligt spørgsmål, men på hvilke punkter ligner i mest det modsatte køn?
    Har hørt, at der skulle være lidt 'mand' i os alle Så hvordan ligner du en mand, både fysisk (fx brede skuldre, dyb stemme, store fødder) og psykisk/personligt (fx væremåde)?

TS starter. Fysisk vil jeg mene, at jeg mest ligner en mand på mine ben. Jeg har spillet fodbold i mange år og har derfor 'fodboldben' (ikke fordi de er store og fede, men de er ikke tynde modelben )
    Derudover bøvser jeg rimelig meget og råber af dommeren, ligegyldigt om det er håndbold eller fodbold, hvis han ikke dommer ordentligt/retfærdigt. SÅ charmerende .

Hvad med jer woMEN?

2. blondefleur Friends are like boobs. Some are small. Some are big. Some are real and some are fake. Indlæg: 3331
    18. januar 2012, 15.48

Nogle gange drikker jeg øl!

3. RosesAreRed Indlæg: 2157
    18. januar 2012, 15.49

Jeg har en dyb stemme og store fødder. Og så bander og bøvser jeg - begge dele aaalt for meget! Nå ja, og så elsker jeg en kold fadøl! Måske er jeg bare mere mand end kvinde..

4. Bruger slettet
    18. januar 2012, 15.50

(Slettet)

5. Bruger slettet
    18. januar 2012, 15.51

(Slettet)

6. Nunchuck- Buckle up, kids - this might get ugly... Indlæg: 4778
    18. januar 2012, 15.55

Jeg har brede skuldre. Ikke mande-brede, men stadig bredere end den gennemsnitlige kvindes.

I had the blues because I had no shoes until upon the street, I met a man who had no feet
  7. Bruger slettet
    18. januar 2012, 15.56

(Slettet)

8. Anilara Zionisme <3 Indlæg: 1265
    18. januar 2012, 15.56 Opdateret d. 18. januar 2012, 15.58

Jeg har e del muskler, breeede skuldre og lidt store fødder Dog ligner jeg ikke en mand!
    Til gengæld er jeg nok 70% mand i min væremåde. Elsker sport (både irl og i tv), jeg styrketræner, jeg vil være betjent (stadig lidt mandsdomineret job), jeg kan IKKE lide en del typiske pigeting (sladder, shopping, følelsessnak osv.), ka' ikke multitaske, har ikke ordenssans, jeg hører rock 'n roll og punk, jeg er god til at køre bil ...

Kan godt lide øl, men det kan kvinder da også?

9. Jara2 Indlæg: 78
    18. januar 2012, 15.57

Rent fysisk har jeg ikke nogle maskuline træk, men jeg bliver tit beskyldt for at være en drengepige, næsten udelukkende fordi jeg går så meget op i fodbold. Efter min mening overhovedet ikke grundlag nok for stemple nogen som en drengepige . Indimellem får jeg den dog også smidt i hovedet, fordi jeg tænker meget praktisk (dvs. egentlig bare mere praktisk end de andre tilstedeværende hunkønsvæsner), og ikke lige er så vild med idéen om bryllup og ægteskab.

10. coolstorybro ♥♥♥ Indlæg: 1286
    18. januar 2012, 15.59

Jeg har også brede skuldre..
    og da jeg var yngre og lige kom i puberteten fik jeg et pikslips, men det er der heldigvis ikke mere!!!!

Abonnér på WOMAN.DK Se alle tilbud