11. februar 2012, 17.31 Opdateret d. 11. februar 2012, 17.31
Hej Piger
Jeg går og overvejer at starte en webshop, der 'sælger hår extensions. For det første, syntes jeg t man inde på istegade, bliver snydt med kvaliteten alt for tit, og giver 700 kr, for noget der burde koste 200. Min webshop, skla derfor have fair priser. Hvis noget hår, har en værdi af 300 kr pr pakke, skal det heller ikek sælges til mere.
Jeg oplever også tit at hvide piger, bliver snydt i salonerne der besytres af afrikanere. Her kan de betale op til 2000 kr, for 3 baner hår, hvor vi mørke piger kun betale 1000 for at få hele vores hår gjort.
Hvor meget er jeres maksimum pris for hair extension? Ville i købe hår på nettet, hvis i fx kunne bestille en gratis farvepallette, og derved, være sikker på at farven passede? Og har i før fået lavet extensions, hvad gav i for håret og hvad gav i for at få det lavet?
Jeg går og overvejer at starte en webshop, der 'sælger hår extensions. For det første, syntes jeg t man inde på istegade, bliver snydt med kvaliteten alt for tit, og giver 700 kr, for noget der burde koste 200. Min webshop, skla derfor have fair priser. Hvis noget hår, har en værdi af 300 kr pr pakke, skal det heller ikek sælges til mere.
Jeg oplever også tit at hvide piger, bliver snydt i salonerne der besytres af afrikanere. Her kan de betale op til 2000 kr, for 3 baner hår, hvor vi mørke piger kun betale 1000 for at få hele vores hår gjort.
Hvor meget er jeres maksimum pris for hair extension? Ville i købe hår på nettet, hvis i fx kunne bestille en gratis farvepallette, og derved, være sikker på at farven passede? Og har i før fået lavet extensions, hvad gav i for håret og hvad gav i for at få det lavet?
På forhånd tak :-
Jeg går udfra du snakker afroshoppen, eller sweetys på istedgade? jeg får normalt lavet hår i afroshoppen, og jeg giver 1200 for 3 baner.
For eksempel ja. Mig og mine veninder, giver 500 kr for påsætning, og ca. 1200 inkl hår, for at få det lavet i hele håret... Det da en markant prisforskel der bliver gjort, for to forskellige nationalitet?
Ja, det er ihvertfald ikke fair... har også planer om at lære flettemetoden selv, begge to.. Altså den ene kun med enkelte baner, og den med cornrowes, så jeg kan lave det på mig selv. Det er MEGET billigere
Hej Piger
Jeg går og overvejer at starte en webshop, der 'sælger hår extensions.
For det første, syntes jeg t man inde på istegade, bliver snydt med kvaliteten alt for tit, og giver 700 kr, for noget der burde koste 200. Min webshop, skla derfor have fair priser. Hvis noget hår, har en værdi af 300 kr pr pakke, skal det heller ikek sælges til mere.
På forhånd tak :-
Tja, maikan.dk har en reeeet god kvalitet til næsten ingen penge. Mit hår er virkelig tykt, og jeg giver de 500-600 kr
oui le pussycat!Jeg går udfra du snakker afroshoppen, eller sweetys på istedgade?
jeg får normalt lavet hår i afroshoppen, og jeg giver 1200 for 3 baner.
Loooove from J. ÀFor eksempel ja. Mig og mine veninder, giver 500 kr for påsætning, og ca. 1200 inkl hår, for at få det lavet i hele håret... Det da en markant prisforskel der bliver gjort, for to forskellige nationalitet?
Ja, det er ihvertfald ikke fair...
har også planer om at lære flettemetoden selv, begge to.. Altså den ene kun med enkelte baner, og den med cornrowes, så jeg kan lave det på mig selv. Det er MEGET billigere 
Loooove from J. À