Debatten » Dit liv » Hvad synes i er gode blognavne?

Hvad synes i er gode blognavne?

1. prettyshopaholic Pladask faldt jeg for dig! Indlæg: 558
    22. februar 2012, 15.28 Opdateret d. 22. februar 2012, 15.28

Jeg overvejer efterhånden selv at starte en blog også - har haft en tidligere, men havde ikke rigtigt tid. Så det gik hurtigt i sig selv igen.
    Men hvad synes i beskriver et godt blognavn?
    Skal det indeholder ens navn, skal det være kreativt, simpelt eller noget helt andet?

2. Bruger slettet
    22. februar 2012, 15.41

(Slettet)

3. Muffling Miv. Indlæg: 556
    22. februar 2012, 19.05 Opdateret d. 22. februar 2012, 19.05

Jeg kan godt lide blognavne der er simple men med et "twist" af humor/ordspil. F.eks elsker jeg blognavnet Dressyoulater, fordi man får en idé om, at det handler om mode og tøj, og på samme tid er der lidt ordspil indover, altså det hedder jo "See you later" normalt.

4. lurifax87 lettere afhængig Indlæg: 698
    22. februar 2012, 20.55

Jeg syntes det skal være let at huske og fortælle noget om bloggens indhold.

5. Bruger slettet
    22. februar 2012, 21.02

(Slettet)

6. Milsenberg *Kanifanten Indlæg: 2905
    22. februar 2012, 21.28

Jeg er ret vild med mit eget blognavn

Tænk ikke på personer i din fortid, hvis der er er en god grund til, at de ikke er i din fremtid
  7. Milsenberg *Kanifanten Indlæg: 2905
    22. februar 2012, 21.31

Og helt overordnet, elsker jeg blogs med navne hvor man laver et ordspil af en art, hvor det siger lidt om bloggens handling uden direkte at gøre det... Det er lidt svært at forklare

Men et godt eksempel, er fx. "Dressyoulater"

Tænk ikke på personer i din fortid, hvis der er er en god grund til, at de ikke er i din fremtid
  8. prettylittleone Indlæg: 62
    22. februar 2012, 21.35

Det skal være originalt og fængende. Hvis jeg husker blognavnet får det mig nemmere til at vende tilbage

9. Muffling Miv. Indlæg: 556
    22. februar 2012, 21.47

Camilla_Lise_310aee6c86724e46 sagde:

Og helt overordnet, elsker jeg blogs med navne hvor man laver et ordspil af en art, hvor det siger lidt om bloggens handling uden direkte at gøre det... Det er lidt svært at forklare

Haha, så skriver du præcis det samme som mig fedt!

10. Milsenberg *Kanifanten Indlæg: 2905
    22. februar 2012, 22.13

Muffling sagde:

Camilla_Lise_310aee6c86724e46 sagde:

Haha, så skriver du præcis det samme som mig fedt!

Hov. Sorry, er doven i dag... Havde ikke lige tænkt over at det var en idé at læse tidligere indlæg (og der er kun 6 ) inden jeg selv skrev. Undskuld Men det er da godt vi er enige! Eller noget.

Abonnér på WOMAN.DK Se alle tilbud